FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 19 bře 2024, 04:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 176 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 úno 2016, 18:14 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2007, 01:00
Příspěvky: 1417
Bydliště: SLOVENSKO: Prievidza,TN : +421 918615462
Motor: Alfina 159 2,4 154kw Q4
Tak ako Jovany? Čo nové s tými Fiatmi ? A čo si kúpil nakoniec namiesto Marušky ?[/quote]

Dik za opytanie. No Doblo po cca "generalke" motora zatial jazdi.Nabehal som asi cca 8 tisic km a vsetko funguje ako ma. Dokonca motor taha omnoho lepsie ako tahal od zaciatku ako novy. Spotreba po cca asi 2 tisic.km sa ustalila na 6,5l -a to je zima. Starty bez problemov. Tak uvidim ako sa bude drzat . Teraz bude mat co ukazat -zacinam z distribuciou vina aj do Prahy a tak sa bude jazdit omnoho viac.
A miesto marysky este nemam nic ine -zatial ju mam doma.
Ale presvedcenie o podradnej kvalite novych aut - a to nemyslim len Fiat- mam stale vacsie a vacsie. Stale uvazujem o bud poslednej verzii AR 156 Q4 1,9 16v 110kw r.2006 alebo mozno Oktaviu Scaut r.2011 2,0 103 kw.

_________________
Ford Tourneo Connect Grand titanium 1,5 TDCi Duratorq
Renault Kangoo expres 1,5 dci - kurin na pracu
Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDM 154kw Q4 -elegant sport HIGT - EX
Fiat Marea Weekend 2,4 JTD-modrá strela+6-speed+tempomat-xenon - EX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2016, 10:29 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 črc 2006, 00:00
Příspěvky: 190
Bydliště: Brno-Bohunice, 777 105 687
PIDO píše:
Ahoj, ja premyslam nad ulysse... Viaceri tu ste mali alebo este mate bud ulysse alebo phedru. Poradte na co si davat pozor, aky motor je najlepsi, kolko papa atd... ?


Moje zkušenost s Phedrou je prozatím veskrze pozitivní. Kupoval jsem ji před dvěma lety jako čtyřletou (3,5 roku ježděná v Itálii, najeto 144 000 - dojetý leasing). Za ty 2 roky jsem najel dalších 60 000 (momentální stav tachometru 201 400) a s výjimkou standardní údržby (motorový olej, olej v převodovce, rozvody, brzdy) jsem měl větší problém pouze jednou - po cca 10 000 jsem musel vyměnit přední poloosu - buď únava materiálu nebo jsem někde něco trefil - ale to křupání fakt neznělo zdravě :) Výměna origo poloosy i s prací v Motortecu vyšla na 10.000 Kč - což není tak zlé. Teď mě čekají ramena, přece jen se těžký motor na našich rozbitých silnicích podepsal na stavu podvozku.

Jinak v létě jezdím za cca 8-8,5 l, teď v zimě kolem 9 l. Hodně ale záleží, kolik najedu po městě a kolik mimo (poměrně dost poskakuji po Brně). A na jízdním stylu. V tomto je to oproti 1,6 benzínu, který jsem měl v Mařeně, opravdu rozdíl. Mám 2,2 jtd, 125kw, 170 koní 6ti rychlostní automat, a když si nejedu plynule, tak po městě vylezu přes desítku, ani nevím jak. Po půl roce ježdění jsem si vypáral cihlu z boty a už mě to u pumpy tolik neruinuje. Také jsem si musel zvyknout na velkou a houpavou kastli - konečně jsem začal přemýšlet již před zatáčkou (s mařenou šlo říznou téměř cokoli, tady by mě ty 2 tuny poslaly rovnou do pole). Paradoxně nejnižší spotřebu jsem měl při loňské dovolené, kdy jsem s třemi koly v autě a dvěmi na střeše jel z Brna za Jindřichův Hradec a zpět za cca 7,2 litrů - po okreskách jsem jel kolem osmdesátky, pěkně plynule - s těmi koly na střeše a dětmi, které mají tendenci v zatáčkách znečistit interiér, nešlo divočit :) Na druhou stranu, když potřebuji předjet, tak není problém podřadit i o 3 stupně. Jo, a auto ty gumy asi žere, po dvou letech musím měnit jak letní, tak zimní (zimní jsem měl DUNLOP SP WINTER SPORT 4D, letní DUNLOP SP SPORT BLURESPONSE), doufal jsem, že vydrží 3 sezóny. Ale je fakt, že jezdím na hranici rychlostních limitů, což se na tom určitě podepisuje.

Jinak jízdní komfort popisovat nebudu - tady to s mareou nesnese srovnání. Radost dětí při otevírání dveří autobusu je také nezměrná. Vnitřní prostor, absence rozbité páteře na dálnicích, spousta udělátek, které mi zpříjemňují dlouhé přejezdy. Po celonočních přejezdech Německem (900 km), či Maďarskem (800 km) ráno vystupuji nezničený a nerozlámaný bez nutnosti dvoudenní regenerace a schopný jít rovnou na výlet (či v případě Ukrajiny rovnou do hor). Nelituji ani koruny, kterou jsem do koupě investoval. Týdenní dovolená s 5ti dětmi, kočárkem, nosičkou (tedy bez Mírovy rakve na střeše bych se neobešel) a komplet bagáží taky mluví za vše. Popř. loni pouze se třemi dětmi, ale zato s dětskými koly vevnitř auta. Když jedu sám, tak dávám kolo rovnou do auta na stojáka.

Je třeba počítat s tím, že je to velké auto, které stálo jako nové (v mém případě) téměř jeden a čtvrt milionu. Tedy i ceny za servis už neodpovídají mareáckému standardu. Na druhou stranu i v autorizovaném servisu (např motortec má 20% slevu na origo díly u aut starších 5ti let) mě to nezruinuje. Výměna olejů a filtrů (měním nejpozději po 20.000, byť je předepsaných 30.000) vyjde i s prací na cca 4.500 Kč - a to tam lijou svinsky drahou Seleniu. Rozvody, vodní pumpa a vše co k tomu patří, stály i s prací něco kolem 8.000 Kč. Není problém sehnat v této motorizaci téměř vše z druhovýroby (až na tu poloosu). Sada předních i zadních brzd - tuším, že tam mám ATI (bez kotoučů, ty jsem nechal pouze zbrousit) vyšla i s prací něco přes 6.000. Měnil jsem je okamžitě po koupi - přední desky vydržely do podzimu, zadní budu měnit nyní na jaře - takže cca 60.000. Ale umírněnější řidič by s nimi vydržel i déle.

To auto má jednu nevýhodu - nevím, co budu muset koupit po něm, abych byl takhle spokojený. A určitě už nikdy nebudu chtít do auta bez automatu, byť by mě nenapadlo, že bych to mohl někdy říct.
Vlastně ještě jedna věc - auto s touto motorizací má velký rejd a tím pádem se mi s ním v zahuštěném centru Brna blbě parkuje, popř., když se potřebuji otočit na úzké silnici, tak je to fakt napytel. A trvalo mi, než jsem se naučil parkovat přes automat - parkuješ povolováním brzdy, což v kopci není někdy úplně příjemné. Ale to je vcelku drobnost.

_________________
Mazda 6 GL kombi, 2.0 benzin, 121 kw (165 k), Soul red crystal - nádherná mazdí červená
ex Lancia Phedra 2,2 JTD Platino Automat, 5/09, 125 kW, 370 Nm, 170 koníků v maštali
ex Marea Weekend 1.6 SX, 1999, vínová metla, 4 polštáře, ABS, klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 úno 2016, 21:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2007, 01:00
Příspěvky: 900
Bydliště: Bravantice u Bílovce +420603828919 Honza
Motor: 1,6
Jako bývalý majitel Phedry musím jenom upozornit, že Adec má Biturbo a motor ze stíhačky. V naftě nejsilnější motor , co se tam dával. U normální 2,2 94kw se dalo jezdit běžně za 7l a s vykuchaným FAP to bralo ještě o litr méně. Bolesti jsou stále stejné FAP, lanka na šoupačkách pokud jsou elektro verze a neskutečně drahé sedačky do poslední řady, pokud nebylo vybaveno od prodeje. Dále příčníky na střechu a bohužel ošoupaný levý kraj řidičovy sedačky.
Adeci, kup si Micheliny co jsou psány v knížce k autu, nejlepší gumy pro toto auto . A musím souhlasit s tím, že náhrada na tento model není.
A vleze tam 2,1 m na délku :twisted:

_________________
Opel Crossland 1,5 , 6 kvalt
Opel Vivaro 1,6 Biturbo, 6 kvalt, 8 míst
Opel Corsa 1.4 LPG
Ex Fiat Idea 1,4 70kW 6 kvalt, LPG , plný pytel problémů
Ex Fiat Scudo 2,0JTD, 6 kvalt
Ex Lancia Phedra 2,2 JTD
Ex Fiat Marea combi 1,6
Ex Fiat Bravo 1,4 LPG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 dub 2016, 21:38 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2007, 01:00
Příspěvky: 354
Bydliště: Vrbovec, Znojmo, tel.+420777003826-Pavel
Tak i u nás nastaly změny v garáži. Marea zůstává, to je jasný, ale brava šla do světa. Ještě by u nás nějakou dobu jezdila, ale naskytla se možnost mít Stilo MW. Otec si pořídil nový Tipo 1.4 a tak jeho Stilo je teď naše. Žena si ho už upravila k obrazu svému a pomalu mu přichází na chuť. Hodně se jí líbí ta síla a zrychlení oproti bravě. Je to JTD 85kw, r.v. 2005.
Dřív jsem přemýšlel, čím bych nahradil bravu. Pokukoval jsem po Cromě, ale teď to mám snad na x let vyřešeno. Jinak marea je v slušném stavu a doufám, že ještě dlouho bude.

_________________
Kia Sportage 1.6 T-GDI 130kw

ex Kia Ceed SW 1.6GDI 99kw
ex Stilo Multiwagon JTD
ex Marea Weekend 100TD grigio steel
ex Tipo 1.4 i.e.DGT, ex Brava 1,2 16v


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 dub 2016, 01:54 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Nove Tipo v kombi verzi,teda jestli se bude dodavat i s plynem od vyroby,jak nekere fiaty maji,by mohlo byt zhavym kandidatem pro mne.Ale nebudu predbihat,zatim jsem jeste v provozu.
Proste se mi libi,urco vic nez 500L,nehlede na rozdil cen

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2016, 08:44 
Offline
Člen klubu

Registrován: 15 úno 2011, 01:00
Příspěvky: 527
Bydliště: Břeclav,Ladná-mob702567974
Motor: EX-1.6-100- 1999/2.0 20v 1998
Pokukuji po Fiat Bravo 1,4-Jet Sport ve výbavě Sport,výkonově je to jako moje 2.0

_________________
Fiat Bravo 2 rok 2008 1.4 líná lemra
2.0-rok 98-Stříbrý Fiatek Mařenka Weekendová-Žihadlová
Ex-Modrá metalízová 1.6 99 Benzínová ted jezdí ve Zlině stále
Škoda Forman 1.3 93 zelený-Odvozil celej dům
6-7l/100km-1.4
7,4 l /100km-1.6
10.5l/100km-2.0


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2016, 22:23 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1647
Bydliště: ČT +420608626551
Motor: 2,4 JTD
Mě se taky moooc líbí nové Tipo v SW (kombi) verzi. :P

Obrázek

Níže je odkaz na HD video s prvním reálným představením kombíku. Je sice v italštině, ale určitě to nikomu vadit nebude :twisted:

https://youtu.be/NwEpaE_DDeM

Líbí se mi řešení podlahy v kufru. Naštěstí to udělali jinak než u kratšího HB a po sklopení sedadel vznikne krásně rovná plocha :wink:

_________________
Fiat Croma 1.9 MultiJet 16V Emotion C.A.
ex Marea Weekend 2.4 JTD HLX Verde Plutone


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2016, 23:43 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05 kvě 2009, 00:00
Příspěvky: 1384
Bydliště: Štefánikova 709_Senica
Motor: 1,6 16v, 2,0 JTD(HDI)
Jasná voľba po marejke... :pivko
Ale ani krátky nevyzerá zle...

https://www.youtube.com/watch?v=22VeLAWqtCQ

_________________
Fiat Ulysse 2,0 16V JTD r.2002
Marea Weekend 1,6 16V ELX, slivková modrá´98 EXXX
JEDEN Z FANDOV VŠETKÝCH MAREÁKOV
+421 948 255 178


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2016, 21:39 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 737
Bydliště: Těškov (Rokycany)
Motor: 1.9 JTD
za mne taky tipo sedel jsem v nem. sice ten stred a plasty nic moc podle mne je marea uvnitr trochu hezci,ale zvikl bych si hodne rychle uz jen kvuli tomu jak vypada z venku. je to prvni fiat co se mi vazne zamlouva od dob marei.a bral bych nejsilnejsi naftu za mne dostava fiat palec nahoru. myslim si ze se snazili udelat tipo podle marei par prvku by se naslo cim mi ji pripomina v sedanu :modla :slunce

_________________
Fiat Marea 105 jtd černý weekend ELX
Škoda felicia 1.6 černý kombík
Ex Marea 1.6 16v červený sedánek
Ex Marea 2.0 20v šedý sedan
Ex Škoda 1000mb motor 110r
Ex Škoda 120L
Ex Renault Megane I 1.4 16v
Ex Laguna II 1.9 dci 88kw před
!MAREA JE MAREA!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2016, 06:32 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2007, 01:00
Příspěvky: 1417
Bydliště: SLOVENSKO: Prievidza,TN : +421 918615462
Motor: Alfina 159 2,4 154kw Q4
Moj nazor som uz na fore vyslovil - novym autam neverim - co sa tyka kvality a poruchovosti- ja bych urcite pockal kym vyrobca neodhali niektore nedostatky a nevyriesi ich- co si myslim u Fiatu sa aj tak nedozijeme-ale nechajme sa prekvapit.
Ja som uz rozhodnuty : miesto marysky alebo skor k nej do garaze pribudne AR 156 Sprtwagon TI 2,4 JTDM 20V 129kw r.2006 - facelit - vyhliadnuta a odskusana je uz len ju doviest.

_________________
Ford Tourneo Connect Grand titanium 1,5 TDCi Duratorq
Renault Kangoo expres 1,5 dci - kurin na pracu
Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDM 154kw Q4 -elegant sport HIGT - EX
Fiat Marea Weekend 2,4 JTD-modrá strela+6-speed+tempomat-xenon - EX


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2016, 22:15 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
No taky nevemu 300kk plus a nepujdu si ho letos koupit.
V Auto7 kveten 2016 je test Tipa,a jak se zda,libi se jim taky.
Casem urcite vypadnou nejake mouchy,ale to maji i Marejky,klika 5 dveri a ucinnost svetel je uz notoricky zname.
A celkem pri zemi jsou udavane prvky za priplatek...
Klima automat 8200,Tempomat 2800 (??? neni to tiskova chybka?),Vyhrivani sedadel vpredu 4100.
A v LPG/CNG budou take 8)

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 čer 2016, 12:46 
Offline
Člen klubu

Registrován: 01 zář 2014, 11:03
Příspěvky: 62
Bydliště: Teplice
Motor: 1,6 16V 1997
Ahoj,taky uvazuju o zmene,zustal bych u Fiatu,libi se mi Stilo MW,ale nejsem si jistej v motorizaci,momentalne mam 1.6 benzin.Mam nejaky vyhlidnuty,ale u Stila nevim jestli 1.4i 16v 70kw 6stup.nebo 1.6i 16v 76kw.nebo 1.8i 16v 98kw.
Diesla bych asi vyloucil,protoze jezdim spis mesto+mimo mesto.
Mate nekdo zkusenosti?co se tyce treba spolehlivosti,spotreby......
dekuji moc :pivko

_________________
Fiat Marea Weekend,1997 1.6 16V 100 76kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 črc 2016, 22:07 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2006, 00:00
Příspěvky: 590
Bydliště: Žilina-Hájik. SK 0911 223 466
Motor: 1,9 JTD 110
Ja by som bral toto
FIAT TIPO 1,4 t-jet

Obrázek

Obrázek

Obrázek

V červenej , výbave Lounge s automatickou klimatizáciou, adaptívnym tempomatom no krása

Odoslané z ALE-L21 pomocou Tapatalku

_________________
Fiat 500L 1,4 Cult
ex Fiat Punto 1,4 Lounge
ex Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 110
ex Fiat Marea Weekend 1,9 TD 100
ex Fiat Punto 1,7 TD SX Rosso Bright
Video http://www.youtube.com/mareatempus


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 črc 2016, 22:09 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 09 čer 2006, 00:00
Příspěvky: 590
Bydliště: Žilina-Hájik. SK 0911 223 466
Motor: 1,9 JTD 110
Ale toto je top kráska

Obrázek

Alfa Romeo Giulia qf 500hp

Odoslané z ALE-L21 pomocou Tapatalku

_________________
Fiat 500L 1,4 Cult
ex Fiat Punto 1,4 Lounge
ex Fiat Marea Weekend 1,9 JTD 110
ex Fiat Marea Weekend 1,9 TD 100
ex Fiat Punto 1,7 TD SX Rosso Bright
Video http://www.youtube.com/mareatempus


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 črc 2016, 22:09 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2008, 01:00
Příspěvky: 225
Motor: 1,4T
Taky u Vás taková kráska stojí v přepočtu necelého půl milionu korun? Dneska jsem koukal na první kousky u nás http://www.sauto.cz/osobni/hledani#!cat ... &model=157 :doutnik

_________________
Alfa Romeo MiTo 1,4T 88kW Tourismo
Peugeot 407 2,2 HDI Premium Pack
ex Škoda Superb 1,9 TDI
ex Renault Fluence 1,6 16v Advantage, r.v.2012
ex Fiat Marea 1,6 16v SX sedan, r.v.1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 176 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz