FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 11:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 20 říj 2009, 08:52 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 říj 2009, 00:00
Příspěvky: 573
Motor: nohy
ahoj, jsem tu sice nováček, ale budu zde působit souběžně s klubem Fiattipo.net, kde jsem aktivním členem. Možná bych chtěl po vás moc, ale proč je Album značně nepřehledné? Jsem možná náročný, ale na klubu fiattipo.net, velmi přehledně najdu fotky daného uživatele, už v náhledu vidím kdo fotku vložil a je to velmi praktické při hledání.. má to nějaký význam že to tak zde máte nepřehledně?

P.S.: nechci rejpat, jen poukazuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2009, 21:34 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2005, 00:00
Příspěvky: 1617
Bydliště: Nový Vestec 603474843
Ahoj, buď v klidu nebudu to brát jako rýpání. Celý je to o tom, že používáte jinou galerii než je tady na stránkách. Ta co je tady je prehistorie vzniku těchto stránek a v podstatě se už léta nepoužívá. Z dlouhodobého hlediska není možné umožnit nahrávat uživatelům fotky na stránky. Důvod je samozřejmě potřebný prostor.
Co jsem koukal tak Vaši admini jsou zároveň profesionálové a vůbec Vaše podmínky fungování klubu jsou založeny na jiném principu než u nás (tím myslím hlavně příspěvky). Tady stránky jedou jenom díky reklamě a letos díky mojí peněžence.
Moje priorita do budoucna je zavedení phpbb3 což není jednoduchý, protože s UN nespolupracuje a bude to muset fungovat nezávisle na sobě a to přináší problém s přihlášením a registrací. A další co bych rád zprovoznil je mapa. A díky tvému příspěvku jsem s údivem zjistil, že u Vás na stránkách funguje. Tak sem napsal vašim adminům co by za ten modul chtěli, tak jsem zvědavej zda se ozvou.

_________________
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 AT 4x4
Obrázek