FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 21 zář 2018, 12:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 17:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 dub 2008, 00:00
Příspěvky: 472
Chaarles píše:
no já to vim, mám itala, tak vim jak jede motor od 4 tisíc, ale jak taky pěkně žere a ještě když by to bylo trochu naložený, to by byla spotřeba 12 na sto jako nic...


S tebou je to tezke Charlesi.
Pokud chces vykon odspodu jen to lechtat a jezdit levne a nevadi ti chtochtavy zvuk kup 1.9JTD. Pokud chces tahat nabytek nebo kombajn v praci kup 2.4JTD.
Pokud chces nenarocny motor na jezdeni kup 1.6. 1.8 taky neni spatna, ale je narocnejsi na opravy a ma sve mouchy na klice. Rozdil mezi vykony 1.8 a 1.6 neni nijak brutalni a v normalim provozu ho ani nezaznamenas. Jen ten objem ti pomuze pri rozjezdech a v kopcich.
No a 2.0 je kapitola sama pro sebe. Jede hezky neni tak nachylny na olej jak 4valcove 2.0 motory v Tipech. A spotreba? To je tezko rict pokud clovek nejak moc tomu neslape po krku tak to neni tak zle. 2.0l ma jeste jednu vyhodu moc lidi to nechce tak je levnejsi pak staci trosku pridat soupnout tam plyn a jezdis levneji nez s dehtem.
No a pri tvem jezdeni 10km do prace je tam jeste jedna nesporna vyhoda.Dehet pri te trase jeste nic moc netopi v benzinu bude teplo relativne rychleji a nebudes muset jezdit v rukavicich jak v Tipu. :lol:

_________________
Levý člen klubu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 17:56 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 2351
Bydliště: Kvetoslavov (SK) +421 903 559242
Motor: 2.4 JTD
Po tom všetkom čo si o sebe napísal - zober čo najnovšiu JTD 110. :wink:

_________________
FIAT Marea 2,4 JTD 130 HLX Weekend, 2000, 647 - Grigio steel (v októbri pôjde do Mareáckeho nebíčka :-()
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 18:05 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2008, 00:00
Příspěvky: 413
Bydliště: Nitra,SK +421949264370
Motor: 1.6 16V
tak to si trochu prestrelil s tou spotrebou.ja som palil po dialnici 130-150km/h s plnym autom a spotrebu som nemal ani 7 l/100km.merane od plnej do plnej nadrze. :pivko

_________________
Hyundai i30 cw 1.6 cvvt Sleek Silver / 2016
Suzuki Swift 1.2 Violet /2015
ex Fiat Stilo MultiWagon 1.6 16V Active / 2005 NR-191GK
ex Fiat Marea 1.6 16V / 1998 xenóny 4300 °K :-(
ex Mitsubishi Colt 1.5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 18:11 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 20 led 2010, 01:00
Příspěvky: 14
Bydliště: Pardubice, Chotěboř
Radku, já vim, je to se mnou těžký, ale s tebou je to ještě těžší :lol: pořád čekám, jestli se taky někdy podíváš na ten PP 8)
no asi půjdu do dieselu, chci to mít na jezdění, ne na závody :)

Mirec: JTD110 je ta 2,4 V5 ne?

peter78: konstantní jízda po dílnici a jízda po okreskách druhé třídy je nesrovnatelný rozdíl!

_________________
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989, motor 1992 :arrow: Killer on The Road :twisted: Performance & tuning :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 18:13 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4622
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Tak tak, jestli taháš náklady jak uvádíš, tak diesel je lepší volbou (jak jsem prve pro tento případ uváděl)

Hodně dělá taky zvyk. Dehtaři jsou už prostě zvyklí na průběh krouťáku - respektivě jeho "nahuštění" do úzkého spektra otáček - a s benzínem si neví rady. Krásný případ byl u mého kolegy - má vychrochtaného pasata s 1,9 tdi (66kw) a když jsem mu pučil své audi 1,8 TFSI (118kw) tak z toho byl nešťastný - řadil v patnáctistech otáčkách a i přes mé poňoukání to nepustil do více než 3tis - prostě je tak naučený... Takže jemu dát moderní benzínový přeplňovaný motor by byla opravdu škoda...

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 18:14 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2008, 00:00
Příspěvky: 413
Bydliště: Nitra,SK +421949264370
Motor: 1.6 16V
Chaarles píše:
Radku, já vim, je to se mnou těžký, ale s tebou je to ještě těžší :lol: pořád čekám, jestli se taky někdy podíváš na ten PP 8)
no asi půjdu do dieselu, chci to mít na jezdění, ne na závody :)

Mirec: JTD110 je ta 2,4 V5 ne?

peter78: konstantní jízda po dílnici a jízda po okreskách druhé třídy je nesrovnatelný rozdíl!


teraz jazdim do prace 13km tam a to iste spat a spotreba do 8,5l/100km a to mam vsetko cez dediny tak mi tu prosim ta nebasni ze 1.6 zere aj travu okolo cesty ked jej sliapnes na plyn. :)

_________________
Hyundai i30 cw 1.6 cvvt Sleek Silver / 2016
Suzuki Swift 1.2 Violet /2015
ex Fiat Stilo MultiWagon 1.6 16V Active / 2005 NR-191GK
ex Fiat Marea 1.6 16V / 1998 xenóny 4300 °K :-(
ex Mitsubishi Colt 1.5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 18:24 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4622
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Chaarles píše:
Mirec: JTD110 je ta 2,4 V5 ne?


TD75, TD100, JTD105 a JTD110 jsou 1,9 čtyřhrnky

TD 125 a JTD 130 jsou 2,4 pětihrnky.

To číslo je zaokrouhlený výkon v koních. (Např 1,6 má 103koní a značená je jako 100 a 1,8 má 113 koní a značená je jako 115 - čili rozdíl výkonu mezi 1,6 a 1,8 je jen 10 koní a nikoliv 15 jak si mnozí díky označení myslí.)

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 18:38 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1632
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Kdzy to nalozis ve meste,tak mozna tech 12 na kratky trasy si veme.
Skus se podivat na springmonitor,vylistovat si prumerne spotreby jednotlivytch motoru(dodanych majiteli),v cesku je tez obdobny web.
Jak tu pisou,dizl se sotva ohreje.
Benzin,aspon muj,dobre taha cca od 3000-3500,ani plne nalozenej kufr mu po D1+klima nedela problem,pokud nepustis ot. pod 3200,pak kroutak citelne slabne.
Pokud jezdis opravdu nakratko,a chces jezdit levne,nejjednodusi reseni je 2.0 + LPG do sani-casto lze prepnout hned po startu(pri sekvenci,a castych kratkych studenych jizdach klidne polovinu km jezdis na BA>nez se to samo po ohrati prepne na LPG).
A to uz je zase o tom,kde parkujes,kam s tim jezdis,zda se LPG nebojis.A ze neni k pumpe 30 km.
Tazny teda nemam,ale 4-5 metraku uz parkrat vezla,o dovoleny i vic :wink:

_________________
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka
LPG Magic2 od HL Propan
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 18:58 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 2996
Bydliště: Levice +421908541379
Motor: 2,4 JTD
zase to neber tak, že nad 4000 ot/min to žerie ako biturbo :lol: to bolo v dobách, dávno minulých ... prečítaj si Návod jak na spotřebu marče 18,16v rv 98 (klikni)
motor ožije od 3500 a to sú tie správne otáčky na dobrú spotrebu ... keď chceš jazdiť KADLA-KADLA ... tak choď do TD ... môžeš jazdiť na 1500 ot/min a mať stabilnú spotrebu, podľa nakalibrovania čerpadla ...

_________________
Fiat Marea Weekend 2,4 JTD HLX 160++ koní 2/1999 Rosso Barocco - RED GUN
Ex Fiat Marea Weekend 1,9 TD ELX 100 koní 4/1997 Silver Hornet - odovzdaná mamke
... nemám patent na to, aby som sa do všetkého montoval - the Simps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 20:03 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 11 lis 2008, 01:00
Příspěvky: 225
Bydliště: "valašské Želechovice"
Motor: 1,4T
Myslím,že tady zaznělo už hodně pravdivých věcí, kterými se Karel (Chaarles) může řídit. A když k tomu přičtu diskuze k jednotlivým motorům, tak je toho habakuk :lol: Ale ještě se zde myslím neřešilo jedno, podle mě celkem důležitý, téma. A to je to, kolik na to všechno máš Chaarlesi finančních prostředků? Nedělejme si iluze, že JTD se dá sehnat v rozumném stavu do 50 tisíc že :cry:

_________________
Alfa Romeo MiTo 1,4T 88kW Tourismo
Škoda Superb 1,9 TDI
ex Renault Fluence 1,6 16v Advantage, r.v.2012
ex Fiat Marea 1,6 16v SX sedan, r.v.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 20:40 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2008, 00:00
Příspěvky: 413
Bydliště: Nitra,SK +421949264370
Motor: 1.6 16V
tak grifith ako sa hovori: Trafil klinec po hlavičke.

_________________
Hyundai i30 cw 1.6 cvvt Sleek Silver / 2016
Suzuki Swift 1.2 Violet /2015
ex Fiat Stilo MultiWagon 1.6 16V Active / 2005 NR-191GK
ex Fiat Marea 1.6 16V / 1998 xenóny 4300 °K :-(
ex Mitsubishi Colt 1.5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 20:55 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2009, 01:00
Příspěvky: 545
Bydliště: Brno 604953234, Levice 0902156524
Chaarels pisal v sekciji predam, ze nema 55 tisic penazi na mareu. Takze jeho rozpocet na JTD asi stacit nebude.

_________________
FMW JTD130
JTD110, TD125, TD100


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 21:01 
Offline
Člen klubu

Registrován: 08 úno 2006, 01:00
Příspěvky: 516
Bydliště: Adamov u Brna
Také to vidím, nároky vysoké, peněz poskrovnu. Takže z něčeho kamáráde musíš slevit. :ko

_________________
1.6-stříbrná, vymazlená kráska-bude se prodávat-už je prodaná
Červený Fanda-EXPLOSIVE
Černá Alfa 156 SW 2,4 JTD-M, 129KW/175PS, Plná nálož v kůži s xenonama, 2004,
po chipu 150kW a 200 koníků


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 21:14 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 kvě 2009, 00:00
Příspěvky: 292
Bydliště: Krupina (SK)
Motor: 1,9 JTD
No takže 1.6 a 1.8 sa ti zdajú slabé, 2.0 nechceš, 1.9 diesle o moc svižnejšie nie sú a 2.4 nechceš tiež :? . Ťažké...

A rád by som pripomenul, že Fiat žiadne vidlicové päťválce nemá :wink: .

_________________
Weekend 1.9 JTD ELX | 2/2000 | ABS | Automatická klíma | 4x airbag | výškovo nastaviteľná vodičova sedačka s nastaviteľnou bedrovou opierkou | vyhrievané zrkadlá | centrál | atď :) > 5,4 l/100km
Pridajte sa http://www.facebook.com/talianske.auta ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2010, 22:23 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2007, 00:00
Příspěvky: 1358
Bydliště: Olomouc
Motor: 1,6 16V
ad 1,6 lemra líná: i leckteré nové auto má zrychlení z 0 na 100 km/h stejné nebo i horší, než Marea 1,6. Podobně spotřeba.

_________________
Mařenka víkendová 1,6 16V SX, 2/1998, světle modrá metalíza
Renault Thalia 1,2 16V Privilège, 9/2010


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz