FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 10:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010, 20:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2008, 00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: BRNO -CZ tel.777994150
Motor: 2.4 JTD 130
Ano je po faceliftu,mam rok 2000

_________________
EX Fiat Marea Weekend 2.4 JTD/130 HLX 2000
Fiat Croma 2.4 Multijet/200 20V aut. Must 2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2010, 20:40 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 5325
Bydliště: Nikol-city 608479374
Motor: 2,4TDS
taky ho mam v lybre :wink:

_________________
Lancia Kappa 2,0 16v turbo
subaju impjeza 1,6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 bře 2012, 20:08 
Offline
Člen klubu

Registrován: 15 úno 2011, 01:00
Příspěvky: 527
Bydliště: Břeclav,Ladná-mob702567974
Motor: EX-1.6-100- 1999/2.0 20v 1998
Asi to sem nepatří ale ten pás mám taky uprostřet,,ale zaseklej a nejde povolit,,poradíte jak ho povolit,,deformuje mi stažením celou sedačku :zed

_________________
Fiat Bravo 2 rok 2008 1.4 líná lemra
2.0-rok 98-Stříbrý Fiatek Mařenka Weekendová-Žihadlová
Ex-Modrá metalízová 1.6 99 Benzínová ted jezdí ve Zlině stále
Škoda Forman 1.3 93 zelený-Odvozil celej dům
6-7l/100km-1.4
7,4 l /100km-1.6
10.5l/100km-2.0


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2012, 02:49 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 23 lis 2009, 01:00
Příspěvky: 766
Bydliště: Ústí nad Labem
Silou. Pod místo, kde vystupuje pás z opěradla, dej pár dobře mířených ran z obou směrů. Ten mechanismus by měl povolit. Pokud do toho nechceš mlátit, tak s tím zkus různě popotahovat, ale měj trpělivost. Rozborka je prakticky vyloučená.

_________________
Marea Weekend 1.9 JTD110 (28.2.2002) Serie Speciale St. Moritz | Grigio Steel | 6,32 l / 100 km
Marea Weekend 1.6 16V100 (10.6.1999) | Grigio Steel | 8,65 l / 100 km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2012, 05:34 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 321
Bydliště: Brno Bystrc, tel. 776304991
Motor: Croma 1.9 16v 150KM
SEDLON1 - řešilo se to tady: viewtopic.php?f=4&t=3927

_________________
now: Croma 1.9 JTD 16v - 2010 (VR 272/B Avorio Vanitoso)
ex: zase cervene, zase 1.6 - tentokrat ale kratke... Stilo 2003
ex: 1,6 16V ELX CF3 2000, dost omlácená 647 Grigio Steel
ex: milovaná Czerwona Marysia Weekend 1,6 16V SX (Rosso Barocco 99)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: funkce pasů
PříspěvekNapsal: 31 bře 2012, 02:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2008, 00:00
Příspěvky: 566
Bydliště: Frýdek-Místek
Motor: 1800
Boryš píše:
Ano, samonavíjecí mechanismus je v opěradle a má jednu "vychytávku" - když není opěradlo řádně zacvaknuté v horní provozní poloze, tak je navíjecí mechanismus uzamčený. Když jsem to sedadlo koupil, tak jsem zjistil, že s pásem nejde hnout a tak už jsem pomalu rozebíral opěradlo v místě toho navíječe...

Ahoj Toto je všeobecně o fungování bezpečnostních pásů.
Pokud jsem měl při svém montování u více typů aut možnost vidět tak většina pasů je VELMI citlivých na správné namontování = úhel náklonu nemívá moc velký rozptyl jak do boku tak předozadně a tak má zajišťovací mechanismus jen jednu správnou polohu s malou tolerancí. Fukce je podobná gyroskopu a pokud se tedy v případě nárazu vychýlí z jediné průchozí = klidové polohy blokuje pohyb pasu stejně jako vychýlený pás při špatném ustavení (po čistění, laku...) a zrovna tak zřejmě reaguje i nedoklapnutá sedačka jejíž náklon není akurátní, ovšem nevím jestli tady v tomto případě není ještě nějaký speciální vychytávkový mechanismus.// Jak doplnil o příspěvek níže Adyn odkaz je to u Wekendu pojištěno ještě bovdenem jenž někdy zatuhne... více viz odkaz //
Tolik něco málo o způsobu fungování ať se někdo třeba zbytečně netrápí když to nejde hned.
P.S. pokud odstrojujete pásy je dobré si poznačit jak který byl původně, případně i pořadí distančních podložek aby potom netřely kde nemají... u některých bývají rozdílné i vnitřky na levé či pravé straně, u některých lze toto prohodit změnou usazení.
Tak už jen popřát ať kromě čistění není důvod se montáží pasů zabývat.
Káma Camell

_________________
Již není mezi námi, však dříve byla naše milá :-(
©Camell FM Wekend ELX 1,8 16v r.v.1997 - do stříbrna se nám vybarvila
T-Mob 731 466 731; skype=nonazdar
jinak básník a poeta klubový, jenž co lze ve verších odpoví :)


Naposledy upravil camell dne 01 dub 2012, 14:53, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 bře 2012, 02:50 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4922
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Něco k tématu (oprava tříbodového pásu) jsem psal SEM

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

ex Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz