FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 13 pro 2019, 13:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2011, 15:40 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 43
Bydliště: Veselí nad Moravou
Takže vstřiky vyčistěny v UZ čističce. Udělal jsem to přesně podle Pecasatana, akorát pro jistotu všechno 2x :-) Byla to sice pěkně ku....ká práce, ale můžu říct, že provoz na BA je již 100%. Už jsem ani nevěřil, že by to mohlo až takhle pomoci. Stálo to za to. Otázkou je, jak dlouho to vydrží. Asi budu pro jistotu jezdit více na BA a dotankovávat víc, než za 200,- :-D

_________________
Fiatek Brava 1.6 16V rv.1996


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 pro 2016, 00:37 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1672
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Nahodne jsem narazil do tohodle topiku,popsal jsem to nekde jinde na foru,kratce>
asi po 200t. jsem nechal menit vstriky,a znovu seridit(coz vubec neudelali).Po par tydnech se uz kazdou chvili za provozu prepinalo LPG zpet do BA,a na BA to jeste jelo problematicky,symptom bohate smesi.Kdyz to na LPG jelo,jelo to normalne.V servisu samo,ze to je problem benzinu,jim se zavada neprojevuje.Po par mesicich vylucovacich metod,a nekolika jinych servisu se nakonec chybka nasla.Pri vymene vstriku,buh sud proc,byly dodany prilis male prumery LPG vstriku,vymenne trysky.Auto si zvyklo a pro dobrou smes prodluzovalo dobu vstriku.Kdyz narazilo na hranici,ze vys neslo,preplo na BA.Hm a s dobou vstriku z LPG benzinem utapelo motor.Taky v RJ lpg bylo nastaveno puvodni prumer vstriku,cca 2,2 a byly 1,8. Spravily se trysky,a od oka nastavila krivka.Neslo odladit presne,chtelo to dalsi kalibracni cidlo,a to k systemu staremu 10 let nemeli uz nikde,a kupovat solo jsem ho nechtel.
Jezdim,lip nez driv,spotreba spis klesla,uz nestartuju na brnk,ale kdyz naskoci,nekolisa,nechcipe,a nemusim se rozjizdet pod plynem bo bohata smes.A uz nikdy nepreplo zpet do BA,dokud nebyla prazdna nadrz LPG.Celkem najeto cca 260t. ,z toho 200t. na LPG.
No,a vemte si na nekom neco.Kdepak,solidni servisak je poklad.

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2019, 20:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 2017, 19:05
Příspěvky: 122
Bydliště: Tel: 776 376 706, Praha 6. Jedete do Prahy a potřebujete zaparkovat? Můžete zadarmo na mojí zahradě.
Motor: LPG Marea W 1997 1,6 16v, 77kW
Nechci zakládat nové téma:

nevíte někdo prosím, jak to udělat, aby se auto přeplo na LPG co nejdříve? Neopatrně jsem totiž stříkal hadicí vodu blízko klapky sání... a ještě opravoval prasklou hadici přívodu benzínu... výsledkem je, že auto nemůžu nastartovat. Na LPG běžel motor skvěle. Jednou se mi totiž podařilo udržet motor v chodu tak dlouho, až se zaplo LPG... když jsem ale pak motor vypnul, už se znova (na benzín) nenastartoval. Myslím si, že kdyby běžel chvíli na LPG, případná voda by se odpařila, taky buch viděl, jestli je v pořádku těsnění pod hlavou, jestli je problém opravdu v přívodu benzínu, atd. Ale teď už se mi nepodařilo udržet motor v chodu do doby, než se zaplo LPG.

Rád bych tedy věděl:
- dá se na LPG přepnout dřív, než to udělá automat? Jak to udělat? Dá se na LPG rovnou nastartovat (v nouzi), nebo jaká je nejnižší teplota, kdy už lze jet na LPG?

Mám sekvenční agc 01-12
Víc o mém problému jsem původně začal tady: viewtopic.php?f=5&t=23297


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 lis 2019, 20:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 2017, 19:05
Příspěvky: 122
Bydliště: Tel: 776 376 706, Praha 6. Jedete do Prahy a potřebujete zaparkovat? Můžete zadarmo na mojí zahradě.
Motor: LPG Marea W 1997 1,6 16v, 77kW
Na reduktor jsem lil horkou vodu, aby se ohřál, odpařoval plyn a přepnul provoz na LPG, ale asi se to dělá nějak jinak :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 lis 2019, 01:35 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1672
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Nektere lpg systemy maji moznost nouzoveho startu na LPG.Predpoklada to ale urcitou teplotu okoli(za mrazu ne).
ja jsem to ale neresil u zadneho auta.
soucasti reduktoru ke obvykle teplotni cidlo,pokud se nepletu,cim vyssi teplota,tim nizsi odpor.Ciste teoreticky pri 20 stupnich by snad melo mit 10k.Pokud paraelne pripojis 10k odpor,vyslednej je 5k,pokud 5k odpor,vyslednej cca 3k.Coz oblbne RJ a bude si myslet,ze uz je ohrato.
K dotazu prepnuti co nejdrive,nejoptimalnejsi varianta je externi ohrev motoru,obvykle elektrikou do vody v externim domontovanem zarizeni s cerpadylkem,pripadne varianta spiralka misto mrazove zatky(malo wattu,nadlouho,samospadem).
take lze v rj lpg citelne snizit teplotu pro prepnuti,do 35 relativne bezpecne pro motor,kdyz se nastavi treba na 10-20,muze se stat,ze LPG podchladi vstriky.Ty pak davkuji nepresne a mohou i primrznout.
teda,kdyz uz fantazirujeme,taky jde,kdyz neni kryt motoru,ohrivat salavym zdrojem tepla olejovou vanu.nebo horkovzdusnou pistoli chladic.

A zaverem,bud je to drahe,nebo nevhodne,nebo jen pro kratkodobou laboraci. Vhodnejsi bude resit problem,proc to na ba nespustis,nez zpusob provozu/startu jen na LPG

PS> A koukl bych se zda je v poradku kabelaz ke vstrikum benzinu.Docela bezne se prerezane dratky na tupo sletuji a obali kusem izolace,kdepak nejaka teplrm smrstujici buzirka.Mohlo se neco utrhnout,zkratnout na kostru.....

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 10 lis 2019, 13:44 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 lis 2017, 19:05
Příspěvky: 122
Bydliště: Tel: 776 376 706, Praha 6. Jedete do Prahy a potřebujete zaparkovat? Můžete zadarmo na mojí zahradě.
Motor: LPG Marea W 1997 1,6 16v, 77kW
Skvělá odpověď, díky, Bystro! Vždycky mne tyhle věci zajímaly.
Co mne se týče, nemusel jsem zkusit nic z toho, nakonec jsem vyřešil problém s benzínem - jak píšeš, to je ta nejlepší varianta :). Podrobnosti u odkazovaného vlákna.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 lis 2019, 02:37 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1672
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Gratuluji.
Mozna by sis mel vyzvednout bobrika za vytrvalost.
Imho,v Tvem jinem prispevku,kde popisujes prasklou hadici primo mezi telesem cerpadla a vikem kompletu,kdysi davno tu nekdo tuto zavadu take zazil.V jeho pripade tusim pri nejakem cisteni nadrze ci cerpadla mu praskla po nasazeni tak sikovne,ze poskozeni bylo mimo bezny pohled.Pak nakou dobu badal,proc plne funkcni cerpadlo co melo tlak,ho nahle ztratilo.

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz