FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 21 čer 2018, 04:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: výměna řemenice JTD
PříspěvekNapsal: 21 črc 2009, 08:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007, 00:00
Příspěvky: 38
Bydliště: Kladno
zdravim,
chceme s kamarádem na Multiple vyměnit řemenici s tlumičem vibrací na klice,chci se zeptat,zda už to někdo dělal jestli je třeba řemenici nějak zaaretovat aby se nehnula (i když by měla být bez pohybu)? ještě se chci zeptat,jak se přesně povolí napínák na klínovym řemenu aby sme ho mohli sundat? stačí jen vzít klíč a pootočit šroubem na napínáku?


díky za rady.

_________________
Fiat JTD - nejlepší nafta je z itálie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2009, 09:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 929
Bydliště: Nový Jičín 732442300
Napínak-nasadíš klíč (nejsem si jistý 15?) na kladku co napíná a zatlačíš do protisměru napinání, sundáš řemen. Pak povolíš druhým šroubem celou kladku

_________________
1,9 JTD 01 110 kobyl, modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2009, 12:34 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007, 00:00
Příspěvky: 38
Bydliště: Kladno
OK,
diky za pomoc s povolením řemenu, celou napínací kladku vyndavat nebudem jen jsem se chtěl ujistit,že se řemen shodí tímto způsobem.
pokud někdo ví jakej je postup na sundání řemenice ,předem díky za radu.

_________________
Fiat JTD - nejlepší nafta je z itálie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2009, 13:48 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2008, 00:00
Příspěvky: 594
Bydliště: Partizanske, Slovensko
Remenicu das dolu jednoducho, po zvleceni remena staci povolit skrutky (torx) a vybrat...

_________________
ex. Fiat Marea Weekend 2.4JTD HLX, 1999, modra


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2009, 17:15 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007, 00:00
Příspěvky: 38
Bydliště: Kladno
takže řemenici není třeba nijak zaaretovat aby se neprotáčela?určitě je asi třeba mít zařazenou nějakou rychlost?

_________________
Fiat JTD - nejlepší nafta je z itálie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2009, 18:05 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1633
Bydliště: Třinec +420608626551
Motor: 2,4 JTD
Je tam malý kolík, ale jen pro snadnost nasazení. Samotnou aretaci zajišťují 4 (6) šrouby, kterými se řemenice upevňuje. Takže netřeba nic řešit :wink:

_________________
Fiat Croma 1.9 MultiJet 16V Emotion C.A.
ex Marea Weekend 2.4 JTD HLX Verde Plutone


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2009, 18:56 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007, 00:00
Příspěvky: 38
Bydliště: Kladno
ok,
jde mi o to abych si nehnul s rozvodama,podle mě by se měly nějakým přípravkem zajistit rozvody proti pootočení,nejspíš asi nějak zajistit strvačník??nevím jak moc bude řemenice utažená :? ,zajišťoval jste někdo něco či stačilo jen povolit šrouby,popř. jak moc jste měli utažený ty šrouby na řemenici?

díky

_________________
Fiat JTD - nejlepší nafta je z itálie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2009, 20:14 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1633
Bydliště: Třinec +420608626551
Motor: 2,4 JTD
Řemenice je samostatný díl a její výměnou určitě rozvodama nehneš ! :roll: Nic netřeba zajišťovat. Tak buď v klidu 8)

Šrouby je třeba dotahovat s rozumem, jinak je ukroutíš :?

_________________
Fiat Croma 1.9 MultiJet 16V Emotion C.A.
ex Marea Weekend 2.4 JTD HLX Verde Plutone


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2009, 06:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007, 00:00
Příspěvky: 38
Bydliště: Kladno
takže dle rady mechanika by se pro jistotu měl zařadit 5 rychlostni stupeň a ruční brzda. :wink:

díky všem

_________________
Fiat JTD - nejlepší nafta je z itálie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2009, 08:44 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2008, 01:00
Příspěvky: 316
Bydliště: Žilina, SR +421905927694
Motor: 2.4 JTD
Vymena remenice nema nic spolocne s rozvodmi, takze tam ti nevadi ked sa ti pootoci remenica, tu mas len na hnanie alternarora, serva, pripadne klimy ak ju mas.

asi tak :D

_________________
Alfa Romeo 156 SW, 2.4 JTD
EX Marea Week TD 100
Ex Fiat Ulysse 2.2 JTD 16 V,
EX Marea Week 1.9JTD, 105 HLX,
Ex Fiat ULYSSE 2,0ie 89kw,
Ex Fiat Panda 1,1 98 4x4,
Ex Fiat 126p
Kapelník hudobnej skupiny "MAREJKA"
http://dielylacno.webnode.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2009, 14:52 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007, 00:00
Příspěvky: 38
Bydliště: Kladno
tak jsem se do tý výměny dal ale nějak mi nejdou povolit šrouby na řemenici a nerad bych je zkurvil,nevíte jestli nemají opačný závit??

díky :roll:

_________________
Fiat JTD - nejlepší nafta je z itálie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: odpověd
PříspěvekNapsal: 25 črc 2009, 20:08 
Offline
Člen klubu

Registrován: 19 pro 2006, 01:00
Příspěvky: 187
Bydliště: Kostomlaty pod Milešovkou- Ustecký kraj- tel.725530900
Motor: 1.9 Td 100
Ahoj Nemusíš se bát je tam normální pravý závit.

_________________
Bohouš Fiat Marea 1.9 TD100 šedá metalíza weekend.r.v 1996
Fiat Stilo 1.6 16v modrá metalíza kombi r.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2009, 20:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2007, 00:00
Příspěvky: 38
Bydliště: Kladno
ok,dík za radu,jenom mám ještě trochu problem s tím jak se řemenice pri povolování protáčí,všiml jsem si že je vedle šroubů na řemenici ještě nějaká menší díra,předpokládám že je to právě na zaaretování aby se řemenice neotáčela,mimo to se mi dneska nepodařilo sundat klíňák standardnim způsobem,napínací kladka kladla hroznej odpor nechtěla se vůbec povolit,takže jsem jí musel demontovat. neni na to povolení napínáku nějakej speciální klíč?já to dělal očkovou 15tkou?

díky

_________________
Fiat JTD - nejlepší nafta je z itálie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: odpověd
PříspěvekNapsal: 25 črc 2009, 22:04 
Offline
Člen klubu

Registrován: 19 pro 2006, 01:00
Příspěvky: 187
Bydliště: Kostomlaty pod Milešovkou- Ustecký kraj- tel.725530900
Motor: 1.9 Td 100
Určitě existuje Já tu kladku povoluju ráčnou s ořechem.Chceto trochu víc síly.V tý napínací kladce je docela tuhá pružina .Mě šli ty šrouby na tý řemenici povolit dobře,za to ta řemenice kladla odpor.Při montáži řemenice jsem tam nechal rychlost a měl před koly klín.

_________________
Bohouš Fiat Marea 1.9 TD100 šedá metalíza weekend.r.v 1996
Fiat Stilo 1.6 16v modrá metalíza kombi r.2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2009, 08:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 212
Bydliště: Tvrdošín
kali píše:
ok,dík za radu,jenom mám ještě trochu problem s tím jak se řemenice pri povolování protáčí,všiml jsem si že je vedle šroubů na řemenici ještě nějaká menší díra,předpokládám že je to právě na zaaretování aby se řemenice neotáčela,mimo to se mi dneska nepodařilo sundat klíňák standardnim způsobem,napínací kladka kladla hroznej odpor nechtěla se vůbec povolit,takže jsem jí musel demontovat. neni na to povolení napínáku nějakej speciální klíč?já to dělal očkovou 15tkou?

díky

Ja som si remenicu zaaretoval takto: Na skrutku (asi 19 alebo 17) v strede remenice som nasadil predlžený orech a naň trhák z gola sady, ktorý som oprel o uchytenie motora do silenbloku. Týmto sa remenica prestala pretáčať a torxové skrutky išli povoliť.

_________________
Fiat Brava ELX 1,9 JTD, chip 92kW, 235 Nm medzi 2200-3600 ot./min.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz