FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 18 říj 2018, 01:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 195 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 08 zář 2014, 16:56 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 dub 2008, 00:00
Příspěvky: 472
Kterou verzi SFI potrebujes komare?

_________________
Levý člen klubu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 09 zář 2014, 14:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1855
Bydliště: Teplice
Motor: 1.9JTD105
Potřebuji na jednotku EVO O1 :-)
Příloha:
IMG_20140224_140454.jpg
IMG_20140224_140454.jpg [ 210.8 KiB | Zobrazeno 1569 krát ]

Příloha:
IMG_20140305_131138.jpg
IMG_20140305_131138.jpg [ 100.42 KiB | Zobrazeno 1569 krát ]

nejlépe 6 verzi :-)

_________________
Rebel a tím zústanu
ex :-( Fiat Marea Weekend 1.6/16V šedomodrá metla pěkné vzpomínky zústanou
Fiat Marea Weekend 1.9JTD/105 bílá střela
Fiat Multipla 1.9JTD/105 probíhá její celková oprava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 09 zář 2014, 18:20 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 dub 2008, 00:00
Příspěvky: 472
Mas na notasu COM?

_________________
Levý člen klubu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 10 zář 2014, 07:06 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1855
Bydliště: Teplice
Motor: 1.9JTD105
jj mám noťase s jedním com portem HPčko a mám i noťas s dvěma com portama :-) na něm mám uniscan

_________________
Rebel a tím zústanu
ex :-( Fiat Marea Weekend 1.6/16V šedomodrá metla pěkné vzpomínky zústanou
Fiat Marea Weekend 1.9JTD/105 bílá střela
Fiat Multipla 1.9JTD/105 probíhá její celková oprava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 26 zář 2014, 01:19 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1640
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Tak STK mam hotovou,prosel OK krom emisi...moc chuda smes,na BA pres 1300,LPG 1100,prej deravej vejfuk.Ucpali sme ho hadrem a nakonec to v otackach odchytil.Vejfuk je imasaf dva roky starej,tak sem hledal pred katem,esli to nekde nefuci,kluk ucpal vejfuk hadrem(kdyz sem to delal ja,po 20 vterinach to uz pekne tlacilo a po uvolneni pekne puflo).Nikde sem nic nenasel,ani zavan.Vyfukove svody sou sice orezle jako liska,taky bez znamek zavanu,i kdyz opticky se zdalo,ze tam prasklina je...bez znamek ocazeni.Dolu k vlnovci taky nic nefunelo na prostrcene packy.
Relativne jednoduche a nenarocne je vymenit lambdu(tuhle tam mam,ma 90t. za sebou,a sla by tam ta sama BOSCH (BO 0258005249)),ale celkem bych rad mel diagnostiku pred vymenou a po ni.
Kdyby to nepomohlo eliminovat problem zcela,dalo by se od toho odpichnout.
Mohlo by jit i o prisavani falesneho vzduchu,to sem prisuzoval hadici pred skrtici klapkou,byla rupla a omotana folii,ale tu jsem sehnal a vymenil.Nulovej efekt.Vymenil hadicky pro LPG vstriky a vsecko podotahoval.Gumove prstence/spojky na sani,zdaji se v poradku pohledove.
Prisavani palivovych par,no aspon doufam,ze je to ta pevna modra(aspon u mne) hadicka,co ma na blatniku pred spolujezdcem neco jako spojku,spolu s dalsi podobnou hadickou.Nicmene v te spojce se pohybuje celkem volne,staci mensi sila nez na vytahnuti prvniho cigara z krabicky.Pokud je to spojka,jak ji rozpojit?
Nerad bych ji rozlamal,pak bych mohl vyloucit prisavani pres ventil palivovejch par po jejim ucpani.
Detonacni cidlo,ani nevim,zda ho 1.8 z 02.97 ma instalovanej,nicmene diagnostika by ho asi mela umet najit?
Prasklina na sani,netesne tesneni na bloku,to uz je mimo moje proverovaci moznosti.
A jeste se zeptam,na bloku mezi 2 a 3 vyvodem svodu je nejaky/nejaka hadice ci trubka,jakoby napojena do bloku.Co je to zac? Nejak mi kolem toho sakne olej.Privod mazani?Jde nejak pretesnit,nebo jedine s pripadnou vymenou tesneni pod svody?

Hodil by se tip na nekoho s diagnostikou v okoli Noveho Mesta na Morave/Velkeho Mezirici ci Zdaru nad Sazavou.Brno uz je precejen opodal,ale pokud nebude zbyti,holt to vemu taky.Tezko rici,zda by jedna navsteva na otocku stacila,pac jen tak rychle nevystydne.
Examiner jako takovy,ten okolo lambdy zvladne i nacist ty sinusovky?

Diky

_________________
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka
LPG Magic2 od HL Propan
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 06 zář 2016, 11:26 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1640
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Tak snad jsem konecne dohledal problem ke korenum.

Chronologicky > Od lonskeho podzimu zacalo zlobit LPG,prilis casto bezduvodne prepinalo na BA,velmi chaoticky a nahodne.Tak jsem to v prosinci dal do servisu,kde LPG montovali,s tim,ze vymeni vstriky LPG,daji nove hadice pro rozvod,filtry, a znovu cele seridi.
Udelali co jsem chtel s tim,ze jim se zavada neprojevila.Mne uz cestou domu zase frustrovala.Takze jsem postupne dal origo termostat a vyhodil renault term z hadice,vymenil skrtici klapku,spravil trhlou harmoniku sani (falesnej vzduch),filtr vzduchu,svicky. Zavada se objevovala nadale,zacaly problemy se startama a provozem v nizkych otackach do cca 2000,kuckajici a slabe,volnobeh stabilni.Pak jsem postrehl souvislost vypadku se stavem vozovky...kde to drcalo,padalo to casto,kde to jelo jako lodka,vubec nebo zridka.Tak jsem rozebral LPG az na uroven kabelaze,a jak se ukazalo,ventil LPG na reduktoru mel ukrutne zoxidovane fastony,musel jsem je skrabat zalamovacim nozem peknou chvili.Pravdepodobne tam byl ubytek napeti a pri drncani nedokazal se udrzet plne otevreny,a pro nizky tlak plynu to preplo na BA.Pak bylo s touto samoprepinaci zavadou amen,uz se neprojevila v puvodni podobe,ale zle starty a slabota v tahu pri nizkych otackach pokracovaly.Taky jsem si sehnal jinej chladic,muj uz byl pekne vysypanej z lamel a nic moc nechladil,obcas bylo prehrato i pres seplou saharu.To uz byl nejak kveten.
To uz jsem zacal navstevovat jiny servis LPG,kdyz v puvodnim to nedokazali dohledat.Pote se zjistilo,ze RJ LPG nema nactene mapy na provoz LPG,pouze BA.Mapy jsme nedokazali nacist,davali jsme vinu podtlakovemu cidlu LPG,ktere ukazovalo tlak,ale ne podtlak.Zacal jsem shanet ono cidlo,ale doma jsem zjistil pokusy,ze i pres jeho optickou nefunkcnost v diagnostice ovlivnovani podtlaku ( pres hadicku vytvoren podtlak ci pretlak,pripoj k sani ucpany) ma vliv na chod motoru. No a dle orginal montazniho navodu je pro serizeni nutne externi cidlo podtlaku,jinym zpusobem zapojene k provoznimu cidlu ,pro sber dat a vytvoreni souboru dat pro prepocet bodu do mapy (BA i LPG) .To uz jsem resil i v dalsim LPG servisu,kde mi rekli,ze to seridi,no samo tenle system diky jeho stari neznali,a take narazili na nutnost toho dalsiho cidla.Nicmene smazali stale ulozene mapy na BA v RJ LPG ,na plyn uz tam nebyly,a za provozu nastavili jakz takz krivku,kdy to funguje bez problemu.Zasadnejsi bylo,ze si predtim proverili delku vstriku u LPG,ktera byla neprimerene vysoka. Jak se ukazalo,pri vymene vstriku za repasovane pravdepodobne nevymenili trysky/na vyusteni vstriku,misto prumeru 2,4mm(na vykon 27koni na valec) jsem tam mel 1,8mm. Tak je prevrtali na miste,prenastavili parametry,s kteryma asi puvodne vubec nehejbnuli pri vymene vstriku za vstriky repasovane.Z puvodnich hodnot,tusim BA 2,7 a LPG 4,6 ( asi milisekundy?) se dotahli na 2,7 a 3,4. Sice jezdim zatim bez map,ale zatim se to zda bezproblemove.Pochopitelne je to spis na urovni systemu LPG do sani,nez sekvencni vstrik,nejde to moc za plynem,a spotreba je zatim neznama.
Shrnuto,muj nazor> dik spatnemu prumeru trysek a neserizeni systemu se auto pri provozu snazilo udrzet spravnou smes prodluzovanim doby vstriku,a to si take ukladalo do autoadaptaci.Nicmene obcas,zvlast pri zatezi ci studenem motoru, doslo k tak vysoke dobe vstriku,kterou RJ LPG vyhodnotila jako nemoznou a shodila to do BA provozu. A tam autoadaptace pozadovaly dlouhou dobu vstriku i na BA,takze bohata smes,auto zaclo cukat,jak to lambda korigovala zpatky.No u studenych startu a provoz BA byl problem s bohatou smesi take,nekdy byl problem pri rozjezdu vubec pridat plyn i pozvolna.Uz jsem to resil mazanim autoadaptaci ( odpojeni aku pres noc) kazde 4-6 tydnu.

Pro sichr jsem stylem chytre horakyne vymenil cidlo teploty reduktoru,puvodni usazene v tele reduktoru,nove externe v kusu pasove medi na plasti reduktoru,prekryto izolaci.Stale se obevovala chyba cidla reduktoru.Jasne,ma to velkej vliv na dobu prepnuti,misto 1az 2 km ted v lete to trva 6 az 10 km,nez se poradne system prohreje,ale pokud se chyba znovu neukaze,chyba bude opravdu v cidle a ne treba v RJ nebo kabelazi/konektoru. Totiz pro vymenu je pry nutne demontovat reduktor,coz nebude na chvili,vzhledem k nutnosti vypoustet vodu,a kvuli pristupu demontovat aku,dost mozna i vahu vzduchu.Asi bude lepsi poridit fungl novej,cca 1800 Kc,kdy ma novou membranu,nove cidlo,a novej uzaviraci ventil.Odpadne prace s rozebiranim a repasi,kdy jen dily prijdou minimalne na 1000 Kc. Uvidim....
Pokud chyba bude stale vyskakovat,tak to asi necham byt a dozijem,jak to pujde.Neni vylouceno,ze chybka byla zpusobovana faktem,ze izolace na pajenem pripojeni cidla byla uz uvolnena pouha igelitova lepenka a ne smrstovaci buzirka,prevlecenene silnejsi buzirkou.Sice plast nevodi,ale provozem zaprasenej a vlhnouci dle zasoleni,pocasi a provozu mohl narazove znizovat mereny odpor na cidlu,a mit vliv na zpusobovani teto chyby.

No,a pak se spolihejte na odborniky.
Nove dane repasovane vstriky mely jiny prumer nez bylo nastaveno v RJ LPG,nutne prevrtat a prenastavit.
Neseridili a nenacetli nove BA a LPG mapy,BA byly asi jeste puvodni z doby instalace 10 let zpet.Po vymene vstriku se rozhodne serizeni ma delat,maji to i v prirucce.
Neodhalili problem s oxidaci na konektoru otviraciho ventilu na reduktoru,ktery byl udajne cisten a kontrolovan.

Uz pres mesic jezdim,a symptomy jsou pryc.Dik pernamentne nastavene krivce sice utrpela dynamika,ale jezdim s normalni spotrebou,starty jsou OK,za studena tahne.Necham tomu mesic,a pak se ukaze co s reduktorem a cidlem.Protoze na zimu externi cidlo nebude dobrej napad.

_________________
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka
LPG Magic2 od HL Propan
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 07 říj 2016, 21:32 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1640
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Takze jenom dobre zpravy.Nejsem si uplne jistej pricinou,ale predelal jsem cidlo teploty pro LPG system,do 1/4 palcoveho T z mosazi a vsadil do okruhu vody pres reduktor,a dal nazpet hadici mezi term a chladic,co v sobe ma term z R7,jen jsem mu udelal 2mm dirku do dekliku...pro jemny staly obeh pres chladic...Po 20km teplota se vyrovnane drzi kde ma,LPG jede a neprepina,a spotreba mezi 7 a 9 litry v LPG.Tak uvidim,co na to zima :idea:
Zatim vylozene stastny :pivko :slunce

Proc ta dirka v termu? obcas dochazelo k silnemu kolisani,kdy se motor dost ohral,ale trvalo,nez se teplo dostalo za origo term k termu z rencka.Takle hned jak se otevre origo term,zacne jemne proudit voda pres chladic,a kdyz se otepli jeste vice,odevre se i term.
Upozornuji,ze dik zasahu do vodniho okruhu instalaci LPG jsou parametry teplot a prutoku trvale ovlivnovany zchlazovanim vody pres reduktor LPG.Auta bez LPG to tedy muze ovlivnovat trochu jinak.

_________________
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka
LPG Magic2 od HL Propan
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 27 úno 2017, 15:44 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1640
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Tak mam po zime.
Behem roku 2015 jsem menil rozvody i s pumpou,2016 i term a zanovni chladic.Protoze behem predesle zimy jsem mel jine problemy s autem,prilis jsem neresil ohrev auta v zimnich podminkach,viz predchozi prispevky.
Takze pri teplotach nad nulou vse funguje jak ma,rafika teplomeru se po cca 20km usadi kde ma a sedi,at jedu jak chci.
Jak se ale ukazalo tuto zimu,pri teplotach pod nulou,a to i neaktivnim vytapeni,uz pri minus 5 byl ohrev velmi pomaly,pod minus 10 bylo lepsi nechat auto ohrat na volnobeh.
Pricemz termostat drzi.
Jednim z "viniku" je zrejme sestelovani provozu BA/LPG,kdy se nerozjizdi adaptace pri stridavem provozu,a zmizel problem s chudsi smesi,coz pry muze mit na teplotu spalovani vliv.
Vec druha,pujcil jsem si termokameru,a reduktor LPG zaril jak termonuklearni reaktor.Jevil se teplejsi nez jako motor.
.Pouze teoreticky,je mozne,ze nova pumpa honi okruh tak razantne pres reduktor,kde se chladi,ze ohrev motoru je zdlouhavejsi.
Hral jsem si s myslenkou dat reduktoru kabatek uz driv,ale ten prostor tam proste neni.
Takze pokud mi to nekdy v budoucnu klapne,poridim auto s tovarnim LPG. :idea:

No,mam po vymene LPG Toroidu.Bohuzel jsem nesehnal identicky,630/190 externi hrdlo.Tak jsem poridil novy za necele 3t. 630/200.Dokonce ne od Stako jako puvodni.
Jak se ukazalo,i toroidni nadrze prodelaly jisty vyvoj....puvodni nadrz mela kruhovitejsi vnejsi stenu,a skoseny prostor v miste pro rezervu smerem k predku ji prilis nevadil,byla v rovine s podlahou. Nova nadrz ma vnejsi stenu na vysku spis ovalnejsi,asi kvuli navyseni objemu,a at jsem delal co jsem delal,misto cca 10mm navic jsem nahle mel asi 35mm nad podlahu,k patym dverim cca 10mm.Kvuli hrdlu,co jde pred puvodni stenu pod vuz za BA nadrz,nejaka velka manipulace nebyla mozna,tak jsem ji akorat smerem k patym trosku podlozil a 5mm vpredu snizil.
Abych trochu dostal podlahu do roviny,odmontoval oka,na dno mezi bombu a sedadla polozil 10mm preklizky,i mezi bombu a pravy levy bok.Cele jsem to prekryl cca 5 vrstvami silnostenneho plneho kartonu,dalsi centimetr,vyrezane podle plastu a toroidu.
Vedet to drive,vzal jsem jen 600/200,a asi bych s tim mel mene problemu.

_________________
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka
LPG Magic2 od HL Propan
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 20 říj 2017, 18:58 
Offline
Člen klubu

Registrován: 21 čer 2017, 00:56
Příspěvky: 5
Motor: 1.6. 16V
chlapy, jak je to s ventily na 1.6 ?! mám sice stilo, ale motor by měl být takřka podobný. Zní mě to poslední dobou čím dál hůř, motor je celkově dost neklidný, pocitově spíše jako diesel ?

Díky :modla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 25 říj 2017, 03:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1640
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Skáza píše:
chlapy, jak je to s ventily na 1.6 ?! mám sice stilo, ale motor by měl být takřka podobný. Zní mě to poslední dobou čím dál hůř, motor je celkově dost neklidný, pocitově spíše jako diesel ?

Díky :modla


Je tezke poznat,co vlastne potrebujes vedet.A zda jsi ve spravnem vlakne.

_________________
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka
LPG Magic2 od HL Propan
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 26 říj 2017, 22:58 
Offline
Člen klubu

Registrován: 21 čer 2017, 00:56
Příspěvky: 5
Motor: 1.6. 16V
Ptal jsem se na to, zda pokud jezdím na LPG, kde mám najeto cca 40 tis km, mám řešit seřízení ventilů, vzhledem k hlučnému motoru. Abych něco nezanedbal, je to něco mezi benzínem a dieselem, s výrazným klepáním za studena. Vím, že toho může být více, ale nevím kde mám začít a nemám nikoho z okolí Berouna, kdo by to znalecky posoudil.

Konec hlášení ... :doutnik :modla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 28 říj 2017, 10:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 21 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 1466
Bydliště: Nitra,+421907754110
Motor: 1,9 JTD 105
A nemáš tam náhodou hydrošteli?

_________________
Weekend 1.9 JTD 105 SX rv.00 - 130 PS
Stilo 1,9 JTD 115 PS rv.03 otcove
RENAULT Mégane III rv.09 1.6 manželkine
motorka Honda CBR 600F4i rv.2004 110 PS
Renault Mégane III 1.6 rv. 2009 81kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 07 lis 2017, 23:29 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2008, 01:00
Příspěvky: 1240
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
To víš, že tam jsou hydraulické zdvihátka. Doporučuji měnit častěji olej. Co tam dáváš za typ oleje?
Kdysi jsem u předchozího auta použil přípravek Militec a chod motoru se uklidnil.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk

_________________
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX
182A4000 - 7/1998 Dark Blue Metallic Paint
ex F/I/A/T TIPO 1.6 DOHC i-e DGT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 11 lis 2017, 23:50 
Offline
Člen klubu

Registrován: 21 čer 2017, 00:56
Příspěvky: 5
Motor: 1.6. 16V
Díky kluci, já kdybych věděl co tam je, tak se neptám :D

ještě to trochu zkomplikuju není to marea ale stilo 03 76kw :)

každopádně mám za sebou druhou výměnu selenie 20K tuším, jinak motor je spíš diesel než benzín, nevím kde je problém, prosě je hlasitý, měl jsem na předchozím 330 tis a motor předl jako koťátko ... jinak výkon normální, tedy na plyn trošku horší a trošku škube při řazení, ale to může být ledasco.

Dan.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 15 lis 2017, 00:38 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1640
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Clovek se furt uci,nebo by mel,a stejne to casto nestaci.
Osobne si myslim,ze cim novejsi auto a slozitejsi rizeni motoru elektronikou,tim vice zalezi na zakladnim serizeni LPG systemu.
Kdyz se to nastavi stylem tak nejak,aby to jelo,a zakaznik nebyl za tejden zpatky s reklamaci,usetri se spousta casu,a penize si vemou stejny.
Druha vec je duslednost instalace,kde napr. staci nedodrzet doporucene umisteni komponentu,delky hadicek za vstrikem,atd...
Potom RJ pri provozu na LPG nevyhovuji parametry ziskane z provozu na BA a naopak,a neustale mezi nima laviruje.
Jsou i zajimave skutecnosti,ze zatimco jedno auto nema s jednim typem svicek problem,dalsi,stejna motorizace, sotva nastartuje(stale resime problem s LPG)
Doporucene orginal svice obvykle problemu maji malo,treba NGK.Champion jsem kdysi zahodil po 10 minutach.
Take se nekdy povede zamena svici pro motor s plastovym/hlinikovym sani,a budes vedet malo o tom,jak bylo servisovano v minulosti.
Taky mam traktorovej zvuk.Celkove jsem nyni se svym spokojen,co se naslo par chyb a much,po ohrati a na LPG je to tissi (270t. km)
Nekolisa,startuje,nechcipa,uz trochu lina za plynem.Ale emisema jeste projde,s ventilama za 200t jsem nic nedelal.
Pokud zkusis jezdit treba 1000 km jen na BA,po resetu autoadaptaci,pak uvidis,zda se neco zmeni.Pokud ne,resit LPG nema vyznam.Pokud ano,preji kliku v hledani schopneho LPG mechanika.

_________________
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka
LPG Magic2 od HL Propan
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 195 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz