FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 11:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2014, 06:03 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 5325
Bydliště: Nikol-city 608479374
Motor: 2,4TDS
no to by me prislo pekne draho :lol:

_________________
Lancia Kappa 2,0 16v turbo
subaju impjeza 1,6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 24 čer 2014, 11:53 
Offline
Člen klubu

Registrován: 24 čer 2014, 09:56
Příspěvky: 2
Motor: 1,8 16V
Zdar.. sekvenčný vstrik LPG asi po 6000km nastáva problem s BA za studena ,, ked je studená naskocí bez problemov,,, ale rozjazd- strata vykonu... + nasledne vynechava a občasne zasleh do sacieho potrubia- zohreje sa cca na 30 stupnov a zavada pominie ??? ,,,, odpojil sem riadiacu jednotku LPG vstrekovace pustil na priamo len BA a problem za studena v BA sa znova opakoval tuná LPG jednotka už nemohla ovlivnit vstrekovace !!! ,,, ,, porucha je len u studeneho motora ked ide na BA !!! LPG vstrik sa spustí pri teplote kolem 43stupnov -- že by odešel ohrev Lamda sondy ??? .. je tam 4 vodicova -3biele 1 tmavý vodič ??? --- rocnik 98 Marea sedan 1,8 16V vstrekovanie BA tuším HITASHI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 24 čer 2014, 21:24 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
No,mam podobne problemy,a zhruba 1x rocne resetuji RJ na BA,orginal,odpojenim aku pres noc.Dalsi postup by mel byt nekde i v tomto tematu.
Pricitam to tomu,ze vetsi pocet najetejch km na LPG ovlivni RJ natolik,ze ma u studeneho startu problem nastavit predstih pro BA.Bavime se o RJ orginalni,RJ LPG,aspon u vetsiny pripadu,slouzi pro pouhou upravu parametru doby odevreni vstriku pro spravnou davku paliva,premosteni BA vstriku,obcas hlida lambdu.Jinak vse ma pod palcem orginal RJ,a je pouze premostena a "oblbovana" RJ LPG.
A problemy mam i presto,ze beru 100 oktanovy BA-LPG miva 105 - 110.Rocne cca 20t. km najedu.
NIcmene je celkem zarazejici fakt zpetnych zaslehu,u sekvencniho vstriku je to velice neobvykle,protoze zasleh do sani obvykle vznika v pripade netesnych (podpalenych) ventilu a LPG smesi v sani.Bezna sekvence otevre na kazdem valci LPG vstrik ve chvili,kdy zacne nasavat...takze si ma vsechno vysrknout a nema v sani co bouchnout.
Proces prepnuti na LPG pri urcite teplote chlazeni nema nic spolecne s lambdou.Souvisi to s nutnosti dodat teplo pro odpareni LPG zkapaliny na plyn v reduktoru/zplynovaci.
Pokud nemuzes resetovat a znovu nechat RJ origo nastavit optimalni parametry na BA provoz-najdi si doporuceni jak,pouziva se to i po vymene fitru,svicek,kabelu ad...,lze to nejakou dobu obchazet tak,ze nastartujes,nechas pedal plynu bejt,a teprve po minute dvou odjizdis.Teda behem te minuty dvou ti nesmi haprovat/kolisat otacky,behem cca 3-4 vterin po nastartovani se musi stabilizovat cca 1500.Pokud ne,pak by byla chyba asi nekde jinde.
Nicmene toto reseni je pouze docasne,pokud to nechas byt,muze se ti stat,ze budes muset po startu vypnout zapalovani,protoze motor nebude schopnej vyhrabat se na volnobeh.Novej start vzapeti uz u mne byval bez problemu.
Mival sem i horsi problem,kdy to vypadalo na vypadnuti motoru zpod kapoty,tenkrat to byla skoro chcipla lambda...neco davala furt,ale spravne hodnoty az po zahrati v zatezi,pri ponechani ve volnobehu po chvili zase zacala kecat hovadiny..nakejch 10mV,tak nejak to bylo.

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 05 črc 2014, 13:43 
Offline
Člen klubu

Registrován: 15 úno 2011, 01:00
Příspěvky: 527
Bydliště: Břeclav,Ladná-mob702567974
Motor: EX-1.6-100- 1999/2.0 20v 1998
Zdrvím přátelé,mám možnost do své marušky 2.0 namontovat Lpg za dobrou cenu-je to na tehle strance MERLIN-PLUS Hrušky u Břeclavi v sekci NOVINKY NA MERLINUPLUS.CZ
funguje to že na startování je benzín a po ujetí cca300m se to přepne na plyn nějak se vtom zamotávám diky,temá pomalu a pečlivě pročítávám 8O

_________________
Fiat Bravo 2 rok 2008 1.4 líná lemra
2.0-rok 98-Stříbrý Fiatek Mařenka Weekendová-Žihadlová
Ex-Modrá metalízová 1.6 99 Benzínová ted jezdí ve Zlině stále
Škoda Forman 1.3 93 zelený-Odvozil celej dům
6-7l/100km-1.4
7,4 l /100km-1.6
10.5l/100km-2.0


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 19 črc 2014, 01:11 
Offline
Člen klubu

Registrován: 24 čer 2014, 09:56
Příspěvky: 2
Motor: 1,8 16V
skusim niekde zohnat Lamda sondu z dákeho vraku a vymenit.. ci to bude i tak blbnut,, inak tie zašlehy su len u benzínu za studena, ked sa zohreje motor - stačí na 40 stupnov tak porucha zmizne a všetko ide v pohode,,,
inak na volnobeh beží motor v pohode,,,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 28 črc 2014, 02:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Hele,jen nez zacnes neco kupovat,skus to prvne bez vzduch filtru,jestli ho nahodou nemas za zenitem,a druha vec,obtokovy ventil skrtici klapky,popripade procistit klapku celkove.Bezne cistici spreje pouzivane na cisteni za chodu motoru obtok nevycisti,podle mne po ohrati uz neni pruchozi.Na 1.8 jde obtok odmontovat a vycistitk,u jine motorizace netusim.

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 10 srp 2014, 20:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2007, 00:00
Příspěvky: 66
Bydliště: Brno nebo 25km za Brnem
Motor: 1,6 16v r.v.2000
Ahoj mám Marejku s lpg a jde špatně nastartovat.(na podruhé , na potřetí chytne) Diagnostika nic neukázala..vstřiky vyčistěné... Po ujetí asi 100km na benzín, zase chvíli startuje normálně. Odpojení baterky na noc nic nepomohlo...(resetovat řj..). Pomůže výměna řídící jednotky motoru? nebo máte někdo podobné zkušenosti ? díky Jura

_________________
marejka kombík 2.4 td
marejka sedan 1.6 automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 11 srp 2014, 20:56 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 812
Bydliště: Hronec, Slovensko 0903733022
ja mam rovnaké skusenosti. Uz som niekolkokrát skušal meniť mapu LPG ale nepomohlo nič. Tak už to neriešim.

_________________
Weekend 1.6 16v, SX, r.v.99, Bianco banchisa,
"Ital proste chytí za srdce a pak mu člověk odpustí lecos"
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 11 srp 2014, 21:16 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1974
Bydliště: Teplice
Motor: 2,0 JTDm2/103kw
já se startem nemám žádný problém :-) sice ho mám ve Stilu ale je tam ten samej motor jak v mařence s plastovým sáním :-)
a LPG mám tartariny montovanej v autorizovaným servise Fiat.

_________________
Rebel a tím zústanu :-D
ex :-( Fiat Marea Weekend 1.6/16V
ex :-( Alfa romeo156 SW 1.9JTDm
Fiat Marea Weekend 1.9JTD/105
Alfa romeo147 1.9JTDm
Fiat Punto 1.2/8V
Alfa romeo Giulietta 2.0JTDm2/103kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 12 srp 2014, 11:18 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2007, 00:00
Příspěvky: 66
Bydliště: Brno nebo 25km za Brnem
Motor: 1,6 16v r.v.2000
moc mě to zlobí, už nevím čím to může být, v servisu mě řekli, že mám vždy chvilku jezdit na benzín...poslední pokus ..zkusím vyměnit tu řídící jednotku motoru...uvidíme.. díky

_________________
marejka kombík 2.4 td
marejka sedan 1.6 automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 14 srp 2014, 18:27 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Jozef_H píše:
ja mam rovnaké skusenosti. Uz som niekolkokrát skušal meniť mapu LPG ale nepomohlo nič. Tak už to neriešim.

Aj ta krajta....to sem si rikal,ze by mi pripadne mohlo pomoci,ze po planovane vymene vstriku,filtru a membrany necham proverit "nakloneni" mapy(tak to uvadej v prirucce...zmapuji si provoz na BA,a tam kde se provoz na LPG provozne lisi,treba jen v urcitych otackach,upravi data pro provoz LPG tak,aby se co mozna nejvic blizila datum z provozu BA).Prece jen,uz mam nalitano 215t.,a 160t. na LPG.
Dost mozna se uz projevuje opotrebeni motoru,uz si to bere kolem 1 dcl oleje na 10t.,za studena vetsi vule,o nejake,mozna potrebne uprave vule ventilu nemluve.O cemz jsem slysel,ale nikdy nenechal scihnout.
Add jezdeni na BA...
Po poslednim resetu RJ mi po par km vzdy zacala svitit tryska.Asi po 300km sem to teda resetl znovu,a po beznem postupu najel na BA asi 50 km bez sviceni trysky,pohoda starty.Pri prepnuti na LPG se zase zacala rozsvecet tryska,postupem casu po cim dal vetsi vzdalenosti,po najetejch cca 300k jen obcasne pri zatezi do kopce,kdy sama od sebe za jizdy zhasla(a prave tu sem si rikal,za uprava LPG map by mohla pomoci).Po cca 500km od resetu uz na mne zatim nemrkla.Ale uz zase mirne problemy s vykonem ihned po studenem startu,mizici po minute dvou.
Takze uvidim co po castecne repasi LPG systemu to provede,lambda uz ma taky asi 120t. za sebou,ale pokud si pamatuji,studeny start by lambda ovlivnovat nemela.
Uz mi starne,holka jedna... :cry:

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 14 srp 2014, 23:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2007, 00:00
Příspěvky: 66
Bydliště: Brno nebo 25km za Brnem
Motor: 1,6 16v r.v.2000
jak se prosím resetuje ta řídící jednotka, stačí na noc odpojit baterku? nebo ještě něco k tomu? díky j.

_________________
marejka kombík 2.4 td
marejka sedan 1.6 automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 21 srp 2014, 00:38 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Tak jak si davam dokopy indicie,nakonec to bude asi lambda.Menil jsem pred 90t. , v rijnu 2009,nahrada Bosh.Celkem by to odpovidalo fame,ze na LPG lambda muze chcipnout driv nez na BA.Sedelo by i chovani check engine(tryska na palubce).Sonda obcas muze nahlasit min nez nulu,a to rozsviti trysku,ci by aspon melo.
Totiz lambda ma merit nekolikrat za vterinu,jestli 3x ci 5x,nevim.Ale jak starne,tak pry se cetnost odectu zpomaluje.A RJ chce data rychle,na zaklade udaju z lambdy upravi smes,nasledne si nacte zase stejny udaj,znovu upravi smes...a pak nevedej,kera bije.....to jen teoretizuji.
No jdu v patek na technickou,snad projdu emisema.

jiripolda píše:
jak se prosím resetuje ta řídící jednotka, stačí na noc odpojit baterku? nebo ještě něco k tomu? díky j.

Zrovna takle,odpojit baterku.Zda to trva hodinu ci dvanact,nez zapomene data,nevim

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 07 zář 2014, 21:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 27 led 2007, 01:00
Příspěvky: 900
Bydliště: Bravantice u Bílovce +420603828919 Honza
Motor: 1,6
Můžu vás uklidnit tím, že na novém motoru 1.4 16V v Idei (totožné s grande punto a Brava) to dělá ještě větší psí kusy. Start za studena katastrofa a navíc odchází benzínové čerpadlo pro gumičku za 5kč, kterou ale neseženete. Je to daň za nový model tohoto čerpadla, protože je jen jednovývodové a přepouštěcí ventyl je součástí čerpadla a né vstřikovací lišty. Po předělání na LPG po 5tkm závada stejná jako vaše, špatné starty na BA. Nepomůže žádný reset, žádná lambda, tohle je bohužel skutečnost. Jednotka si neporadí s hodnotami na LPG a BA a dá přednost plynu, protože je to pro ni reálnější hodnota. Stačí jezdit na BA a po 1000km to zmizí, po přepnutí na LPG za 50km to máte nazpět. V servisu LPG jsou vždy hodnoty OK, motor bez závad. Navíc mi už odešly 2 zapalovací cívky po 1000 kč jedna, jestli to souvisí z LPG nevím ale na 130tkm nájezdu trochu brzo. Jedu teď za posledním človíčkem , co je opravdu kapacita ,, uvidím co vymyslí. To je důvod proč dealer Fiat velmi rychle přestal nabízet přestavby. A kdo si nechá udělat verzi s turbem, zapláče ještě více. To už dnes firmy na přestavbu odmítají montovat.

Měl jsem spousty vozů na LPG ,ale tohle je největší " křáp " na tuto přestavbu. Pokud ještě někdy budu uvažovat o provozu na LPG, tak mi Fiat nesmí přes práh a to píšu jako věrný značce.

Btw: jediná přestavba se zdá být zatím imunní proti této nemoci a to přestavby od fa Tartarini, díky tomu Komár třeba tento problém nezná

_________________
Opel Crossland 1,5 , 6 kvalt
Opel Vivaro 1,6 Biturbo, 6 kvalt, 8 míst
Opel Corsa 1.4 LPG
Ex Fiat Idea 1,4 70kW 6 kvalt, LPG , plný pytel problémů
Ex Fiat Scudo 2,0JTD, 6 kvalt
Ex Lancia Phedra 2,2 JTD
Ex Fiat Marea combi 1,6
Ex Fiat Bravo 1,4 LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 08 zář 2014, 12:04 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1974
Bydliště: Teplice
Motor: 2,0 JTDm2/103kw
jj tento problém neznám :-) ale zase to má i svojí nevýhodu :-( je strašně málo lidí co má diagnostiku na tento systém. Interfejs je stejnej jak třeba na Magic 2 ale diagnostickej program je velkej problém :-( ale pokud vše funguje tak není co řešit :-)

_________________
Rebel a tím zústanu :-D
ex :-( Fiat Marea Weekend 1.6/16V
ex :-( Alfa romeo156 SW 1.9JTDm
Fiat Marea Weekend 1.9JTD/105
Alfa romeo147 1.9JTDm
Fiat Punto 1.2/8V
Alfa romeo Giulietta 2.0JTDm2/103kw


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz