FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 10:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: LPG u Marejek-vsechno kolem nej
PříspěvekNapsal: 04 říj 2006, 23:15 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Zdar
Protoze kazdy moje auto{no dobra,moje dve auta} mely LPG{smesovaci/difuzor} a po vychytani musek sem si na LPG nemohl v zadnem ohledu stezovat{snad az na vyhrevnost},planuju do Marejky poridit LPG taky.
Nejsem zadnej sportovec,takze 1,6 Marejka by mne mela stacit.Jenze cim dele todle forum studuju,nejsem si jist spravnosti volby.Pokud bude marejka stat cca 80-100k,dalsich cca 30k mne prijde sekvencni LPG{zdroj http://www.gasauto.cz/}.Pokud bude jinak OK,hlavne spotreba,mel by mne kilometr pri dnesnich cenach LPG vyjit do cca 1,30Kc{8l/100kmx16 / 100=1.3}Nektere nevyhody jsou zrejme-napr vyssi porizovaci cena.Nektere zkusenosti lze prenest i z minulych mych vozu,k nekterym se vsak musim dopracovat bud sam,nebo si nechat poradit a neobjevovat znovu Ameriku.Napr. u S 105 sem mel LPG bez problemu od doby,kdy jsem instaloval AKU Varta 73 AH{cca 2200 pred asi 6 lety} soubezne s sportovnim vzduchovym KN filtrem{cca 2500 za filtr+cistici sada}-podezrival jsem bezny filtr z toho,ze pri odstaveni vozidla zachycena vodni para zmrzla v papirovem filtru a nasledne ho krystalky ledu pricpaly-problemove startovani v mrazech..Oboji mi vydrzelo tech sest let,baterie s prehledem muze do dalsiho vozu,jizdy prevazne do 10-20km kopcovitej teren.No problemo -25C{pokud pri jizde nezamrzl chladic :twisted: }Uz nikdy nechciplo pri rozjezdu na krizovatce,rocne najeto do 15.000cisteno 1x pred zimou,proste parada.Spotreba cca 7,5/9/12,5{dalnice/bezne prndacky leto a zima/extrem-napr