FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 11:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: startování jtd 105
PříspěvekNapsal: 08 dub 2017, 10:20 
Offline
Člen klubu

Registrován: 06 říj 2016, 07:33
Příspěvky: 5
Motor: 1.9 jtd
Ahoj všem,potřebuju poradit.Motor mi při startování chytne až na 8.-9. otáčku.Je jedno jestli teplý nebo studený.Je to pořád stejný.V mrazech i bez žhavičů na 5.-6.
Vstřiky jsou nový.Čerpadlo z bouračky co mela prd najeto,Snímač polohy vačky nový,snímač otáček kliky nový,DRV včetně těsnění nový,snímač tlaku paliva v railu ukazuje normálne,MAP ukazuje normálně,MAF kousek před prdelí,startér nový,baterie nová.Začínám si myslet že to tak má být ale 2.4 JTD v alfě startuje na 2.-3. otáčku.Nenapadá někoho co by to mohlo být?
Moc děkuji za případné rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování jtd 105
PříspěvekNapsal: 08 dub 2017, 23:10 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 2403
Bydliště: Velke Kapusany SR t: +421918464284
Motor: 1,9 JTD
Pred tým ako si začal vymieňať diely si mal asi urobiť diaģnostiku.
No to budeš musieť urobiť teraz, a aby som ti vedel poradiť potrebujem konkrétne hodnoty dát, inak to jednoducho nejde.

_________________
FMarea Sedan 1,9 JTD 77/105 rok2000 ROSSO PONENTE
FTipo 1,9 TDS 66/90 rok1990 je prec
Akumoto A10-70
F PUNTO 1,2 44 rok2000 sivy metal-darovany za 280€
F STILO 16 R.2001 SIVY METAL sytnator je tiez fiatak
MB B180 čierna perleť


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování jtd 105
PříspěvekNapsal: 09 dub 2017, 20:05 
Offline
Člen klubu

Registrován: 06 říj 2016, 07:33
Příspěvky: 5
Motor: 1.9 jtd
Diagnostiku jsem samozrejme delal.Nestartovalo.Nizky tlak paliva.Cerpadlo bylo hotove.Potom jsem zkousel vstriky na prepady a tri byli hotovy tak jsem vymenil vsechny.Nekdy po zahrati chcipal a bylo to cidlo kliky.Potom nekdy studeny nechytal tak cidlo vacky.Ted je pamet zavad prazdna.Auto jezdi dobre a chytne vzdy ale myslim ze bymel chytat rychleji.Zitra udelam diag a kouknu jak vzrusta tlak pri startu a zmerim tlak na cerpadle v nadrzi.Nic uz me nenapada.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování jtd 105
PříspěvekNapsal: 09 dub 2017, 20:36 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 2403
Bydliště: Velke Kapusany SR t: +421918464284
Motor: 1,9 JTD
Keď budeš robiť diag, daj do grafu otáčky, tlak v lište a regulátor tlaku.
Ak štartér točí pomalšie tak aj tlak rastie pomalšie, a trvá kým sa natlaci 150 bar.

_________________
FMarea Sedan 1,9 JTD 77/105 rok2000 ROSSO PONENTE
FTipo 1,9 TDS 66/90 rok1990 je prec
Akumoto A10-70
F PUNTO 1,2 44 rok2000 sivy metal-darovany za 280€
F STILO 16 R.2001 SIVY METAL sytnator je tiez fiatak
MB B180 čierna perleť


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování jtd 105
PříspěvekNapsal: 09 dub 2017, 20:44 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2007, 01:00
Příspěvky: 186
Bydliště: Zlín
ahoj . nepisšeš jakou kapacitu má baterka. já dal silnější a ty starty jsou poznat. chytá rychleji. není baterka joko baterka. u dýzla je to potřeba silnější

_________________
Marea 1.9 JTD 100CV CF3 SX St.Michel 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování jtd 105
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017, 07:42 
Offline
Člen klubu

Registrován: 06 říj 2016, 07:33
Příspěvky: 5
Motor: 1.9 jtd
Baterie má 64 Ah a je nova.Startér má 2,2 kw a je nový.Točí hodně rychle.Oproti Starému startéru jednou tak rychle.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: startování jtd 105
PříspěvekNapsal: 10 dub 2017, 11:50 
Offline
Člen klubu

Registrován: 06 říj 2016, 07:33
Příspěvky: 5
Motor: 1.9 jtd
Tak mám několik věcí.K-line origo vag kabel se mi nechce spojit s jednotkou motoru.Ostatní jednotky v pohodě a minule fungoval i na motor.Napojil jsem to tedy přes elm 327 a dobrý.Jen když začnu startovat,ztratí spojení a z grafu je prd.Ale tlak paliva kolisa na volnoběh od 280 do 320 barů.DRV ventil na volnoběh 15%.Může to být jeden pístek v čerpadle nebo je to v toleranci?Ještě když jsem dělal rozvody,vysokotlaké čerpadlo jsem nenastavoval.Ryska na něm byla o 90 stupňů hlá.Je to jen pumpa tak by to nemělo mít vliv ale vzpomněl jsem si že na dci jsem to tak udělal a byly horší starty.Po novým nastavení dci startovalo jak má.Čerpadlo je sice zánovní ale v zimě jsem na pumpě natankoval naftu co ani hořet v kamnech nechtěla.Ale starty jsou pořád stejný.9 otočení motoru a pak drnnnn.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz