Aby nebyl nekdo uveden v omyl,verze 1.8 ma odlisnou konstrukci zapalovani oproti 1.6,kazdej valec ma svou civku,a ta je primo nasazena na svici.
Neni mi tedy jasne,jake kable byly prohlizeny.
Symptomy odpovidaji jizde na 3 valce,poloplyn jakz takz,zadnej vykon,4 kvalt leda z kopce.
Nicmene u 1.8,a ja verim tomu,ze pri provozu na LPG casteji,odchazi prave primo civka,zacne probijet na kostru a nezapaluje.
Staci sundat kryt motoru,idealne vsecky sroubky co drzi civky vysroubovat,malinko pomlet civkama aby se trosku zvedly,a nastartovat.V pritmi bude krasne videt,ktera mrcha bije o kostru.
Civka z vrakace cca 500 az 1000 kc,a bacha jsou dva hodne podobne typy,lip osobne a vzit sebou.Jednou mi ji dali i s jinym" chobotem",trosku kratsi a trosku uzsi,ale ty jdou prehodit.
Teoreticky,nekdo popisoval,ze se mu tam do sachty ke svici nejak dostala voda,a zkratovala jiskru na kostru
_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3