FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 10:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22 říj 2015, 09:05 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2012, 00:08
Příspěvky: 9
Motor: 1,8 16V LPG
Zdravim.

Cim je chladnejsie pocasie, tym castejsie sa mi rano stava, ze idem do kopca este so studenym motorom a v po minute na plyne alebo aj na benzine zacne auto cukat. Sekunda dve max tri, po par sekundach znova. V casu vypadku je auto prakticky bez vykonu alebo s velmi malym vykonom. Pri stlaceni plynu pocut iba take brucanie. Ked stlacim plyn az na podlahu, je to horsie ako ked idem iba na tristvrte. Na pol plynu to ide, ze si to clovek mozno ani nevsimne, resp cukanie zmizne, len to potom ten kopec nedam :). Svetla a ostatna elektrika idu. Najprv sa mi to stavalo iba vo vyssich ot. no teraz sa mi zda ze mam problem aj na nizsich. Ked sa motor zahreje, problem prakticky zmizne. V lete nic, minulu zimu to zacalo, teraz na jesen je to horsie. Pozeral som kable, su v zlom stave, ale osetril som ich a myslim, ze nimi to nie je. Netusim, ale kde je cievka aby som ju pozrel. Pr iprudkom brzdeni auto na LPG niekedy zkape, dnes viac krat. Prave nabijam bateriu. Po nabiti napisem viac.
Postupne sa mi aj zvysuje spotreba plynu.

Po dlhsej jaze na benzin mi zacne svietit kontrolka vstrekovania, ale auto ide normalne.
Start za studena bez problemov. Start za tepla je dost dlhy. LPG volnobeh so zahriatym motorom kolise v amplitude od cca 0 do 1000ot. vo frekvencii cca 2-3s, za studena a ani s prehriatym motorom nie.
Vyhadzuje error Cli, ale to s tym asi nema nic spolocne.

Pozeral som aj starsie vlakna, ale nikde som nenarazil na takyto konkretny problem.

Prosim Vas o radu.
Dakujem pekne.

_________________
Fiat Marea 1,8 16V LPG BRC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 říj 2015, 12:09 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 02 srp 2008, 00:00
Příspěvky: 227
Bydliště: Slaný, CZ
Motor: 1,6 16V
tak jak píšeš, udělal bych výměnu kabelů, určitě pokud jsou v zlém stavu, cívka je na konci těch kabelů, na jedné straně svíčka, na druhé cívka
určitě bych vyměnil svíčky, na LPG jsou doporučované NGK (kus cca 200Kč), ale já jezdím na Brisk a auto jezdí líp než na NGK

_________________
..:: ex - Fiat Marea Weekend 1.6 16V HLX ::..
..:: Ford Focus II 1.6 TDCi ::..
..:: Ford S-max 2.0 TDCi ::..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2016, 07:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Aby nebyl nekdo uveden v omyl,verze 1.8 ma odlisnou konstrukci zapalovani oproti 1.6,kazdej valec ma svou civku,a ta je primo nasazena na svici.
Neni mi tedy jasne,jake kable byly prohlizeny.
Symptomy odpovidaji jizde na 3 valce,poloplyn jakz takz,zadnej vykon,4 kvalt leda z kopce.
Nicmene u 1.8,a ja verim tomu,ze pri provozu na LPG casteji,odchazi prave primo civka,zacne probijet na kostru a nezapaluje.
Staci sundat kryt motoru,idealne vsecky sroubky co drzi civky vysroubovat,malinko pomlet civkama aby se trosku zvedly,a nastartovat.V pritmi bude krasne videt,ktera mrcha bije o kostru.
Civka z vrakace cca 500 az 1000 kc,a bacha jsou dva hodne podobne typy,lip osobne a vzit sebou.Jednou mi ji dali i s jinym" chobotem",trosku kratsi a trosku uzsi,ale ty jdou prehodit.

Teoreticky,nekdo popisoval,ze se mu tam do sachty ke svici nejak dostala voda,a zkratovala jiskru na kostru :roll:

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2016, 22:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 2403
Bydliště: Velke Kapusany SR t: +421918464284
Motor: 1,9 JTD
Na benzin by som povedal ze je malo benzinu, premeraj tlak na liste.
No aby si vylucil chybu mal by si odstavit plyn a nahodit diagnostiku, skontrolovat aj pomer cez lambdu, preverit ventil odvetrania nadrze. Moze toho byt viac co treba preverit, toto moze sposobovat viac veci.

_________________
FMarea Sedan 1,9 JTD 77/105 rok2000 ROSSO PONENTE
FTipo 1,9 TDS 66/90 rok1990 je prec
Akumoto A10-70
F PUNTO 1,2 44 rok2000 sivy metal-darovany za 280€
F STILO 16 R.2001 SIVY METAL sytnator je tiez fiatak
MB B180 čierna perleť


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz