Zkus tohle. Nastartuj auto. Otevři motorový prostor a hejbej různě kabelama a konektorama. Jestli se to zaškube při hýbání konkrétním káblíkem, tak tě to může navést správným směrem - tedy k nalezení studeňáku, či zkratu na kabeláži. (Je-li to tedy problém elektrický) Je to jen laické řešení, které tě ale nic nestojí a tak je pro začátek diagnózy dobré.
Doporučuji to pro to, že jsem měl stejný problém minulý čtvrtek. Auto občas škublo a pak jelo normálně. Pak škubalo víc, ale jelo normálně. Problém vznikl obvykle, když jsem se rozjížděl do levotočivé zatáčky. Takže jsem šel po kabelech. Byl to poškozený kabel čidla otáček na klikovce. Jak jsem lehl pod auto a dotkl se ho, tak to chcíplo. Zvenku vypadal normálně, ale vevnitř byl úplně shnilý... Takže, jak si tam při rozjezdu plandal, tak signál dával, nebo ne...
_________________ Užívejte života!!! 100SX sedan -'99 ex Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010 ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební... ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001 ex Fiat Punto 55S - '95 ex Škoda 120 L - '79
|