FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 17 črc 2018, 00:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17 pro 2017, 01:51 
Offline
Člen klubu

Registrován: 18 led 2016, 21:22
Příspěvky: 14
Motor: 1,6/16V
Zdravím
Zjistil jsem , že už je tu hromada podobných témat , ale ještě to nikdo nedořešil , když , tak to prosím zařadte někam jinam
Po přečtení hromady tipů na léčení uvedeného problému chci stručně popsat co se dělo:
Po startu studeného motoru otáčky vyskočily na +-3000 . po dvou minutách klesly na 1500 , někdy na 1200 , po zahřátí občas klesly jak se patří na 800 , ale poslední dobou si to dělalo co chtělo , lítalo to mezi 1000-2000 a při jízdě v uvedeném rozsahu docházelo k nepříjemnému škubání . Nepomohlo čištění škrtící klapky , rozebírání konektorů od krokového motorku , výměny filtrů a svíček , zaslepení hadičky k ventilu odvětrávání nádrže , čištení konektorů řj....Pak výměna celé nové škrtící klapky i s čidlem polohy a krokáčem( protože to máme geniálně vcelku) - taky žáden ůspěch . Kontroly kabelových svazků a výměna 3vývodového teplotního čidla taky nic . Vždycky jen občas se zdálo , že se to jako na chvíli spravilo , tak jak tu píšou ostatní , ale brzy se ta nemoc vrátila...Kontrola hadic k odvětrávání spodku klikovky a k posilovači taky nic.

Nebudu tedy napínat - Bylo to takřka ůplnou banalitou TO JE ROZLEPENÉ SLAVNÉ PLASTOVÉ SÁNÍ .

Náhodou jsem při jiné práci zavadil pohledem ke škrtící klapě a to ze směru od čerpadla posilovače - no a zdála se mi tam větší mezera mezi spodní částí a vrchní , tak jsem tam vrazil plochý šroubovák a zapáčil a ono se to otevřelo!! skoro přes celý roh nad klapou!! Takže díl , který jsem předpokládal že mají taliáni vyřešený a promyšlený se sám rozlepuje a způsobuje přisávání vzduchu a následné zjištení chudé směsi , pak obohacení , pak moc , pak pokles atd... , takže TEN DÍL na kterém jsem si myslel , že není co zkazit je zralý na výměnu za starý hliníkový , protože pak ještě přisává v místě nad prvním válcem , a kdoví kde ještě všude se to komu podaří rozlepit. Taky mám ještě bravu , stejný motor , stejný ročník a zhruba stejný počínající problém( v zárodku , s výskytem tak 0,5%) . Tam ten spoj drží , ale podaří se to velkou silou taky rozšklebit
Takže tak..
Zatím provizorně slepeno , ale chystám se to celé zhodit a otevřít celé , jsem zvědavý jaké překvapení tam ještě najdu , jaké přetoky v dělící rovině tam jsou a jak dokonale je ta slícované....a čím to vůbec lepili , je to celé nějaké rozměklé za ty roky...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz