FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 13 lis 2018, 07:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 183 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 15:13 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 3000
Bydliště: Levice +421908541379
Motor: 2,4 JTD
spojka ... prešmykuje

_________________
Fiat Marea Weekend 2,4 JTD HLX 160++ koní 2/1999 Rosso Barocco - RED GUN
Fiat Marea Weekend 1,9 TD ELX 100 koní 4/1997 Silver Hornet
Alfa Romeo 145 1,8 16V TS 140 koní Rosso Alfa
... nemám patent na to, aby som sa do všetkého montoval - the Simps


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 21:39 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 2373
Bydliště: Velke Kapusany SR t: +421918464284
Motor: 1,9 JTD
chapem to tak ze motor ma otacky 3500 ale rychlost tomu neodpoveda!!
ak je to tak, tak noskaj ma pravdu -spojka.

_________________
FMarea Sedan 1,9 JTD 77/105 rok2000 ROSSO PONENTE
FTipo 1,9 TDS 66/90 rok1990 je prec
Akumoto A10-70
F PUNTO 1,2 44 rok2000 sivy metal
F STILO 16 R.2001 SIVY METAL sytnator je tiez fiatak
MB B180 čierna perleť


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 22:52 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011, 01:00
Příspěvky: 4
Bydliště: Seňa
Motor: 2,4 jtd rosso barocco
Spojka?predpokladam že pritlačak je už asi slaby?
Da sa stym jazdim?
ale asi nemožem využivat plny vykon motora aby som to nezničil,však?
čo je potrebne vymenit ,opravit alebo len niečo dotiahnut?
dik

_________________
Fiat Marea Weekend 2,4jtd HLX
1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 19 srp 2013, 22:58 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 říj 2011, 01:00
Příspěvky: 4
Bydliště: Seňa
Motor: 2,4 jtd rosso barocco
majster píše:
chapem to tak ze motor ma otacky 3500 ale rychlost tomu neodpoveda!!
ak je to tak, tak noskaj ma pravdu -spojka.


pozri rozbech na jednotku zaberie bez nejakeho vyskočenia otačok,dvojka tak isto aj v trojke je to ok
ale idem 50 po dedine mam 4 pridam plyn zaberie ale nahle otačky vyskočia motor huči a po chvili to zabere pritlači do sedadla a už to ide a 5 stupen je to podobne
takže spojka?
to sa na diagnostike da zistit ma to nejaky snimač?či je to fakt spojka

_________________
Fiat Marea Weekend 2,4jtd HLX
1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 20 srp 2013, 11:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2010, 00:00
Příspěvky: 3
Motor: 1.9JTD 81kw r.v2001
tak a problem snat najdeny a odstraneny,bola to puknuta hadica z interkoleru do motora,zatial som ju len provizorne zalepil samoletovaciou paskou a eihle,uplne ine auto,akourat mam po tomto zisteni zopar otazok,snat prvi krat som odkedy marus mam pocul turbo,take hvizdnutie-je to OK,alebo je to znamenie ze uz odchadza?
A druha otazka,ked som najazdil s tou prasknutou hadicou a dymovou clonou zamnou cca 1000-1500km nemoze to poskodit vahu vzduchu,alebo nieco ine?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 20 srp 2013, 18:17 
Offline
Člen klubu

Registrován: 12 dub 2010, 00:00
Příspěvky: 142
Bydliště: Trenčín, Senica +421908147806
Motor: 1,9 JTD
granko píše:
tak a problem snat najdeny a odstraneny,bola to puknuta hadica z interkoleru do motora,zatial som ju len provizorne zalepil samoletovaciou paskou a eihle,uplne ine auto,akourat mam po tomto zisteni zopar otazok,snat prvi krat som odkedy marus mam pocul turbo,take hvizdnutie-je to OK,alebo je to znamenie ze uz odchadza?
A druha otazka,ked som najazdil s tou prasknutou hadicou a dymovou clonou zamnou cca 1000-1500km nemoze to poskodit vahu vzduchu,alebo nieco ine?


Hadicu by som hned vymenil, lebo je to tlakova hadica cez IC do motora. Samozrejme, ze auto ide lepsie, lebo konecne dostava motor pretlak vzduchu a mas konecne uzavrety tlakový okruh. To, ze trochu tubo píska je OK.
Dymilo to preto, lebo motor si podla vahy vzduchu myslel, ze dostava dostaok vzduchu a vstrekoval dostatok paliva, ale ked bola hadica prasknuta, tak v skutocnosti dostaval malo vzduchu.
Dymenie urcite neposkodi vahu vzduchu, ale moze zaniest EGR ventil, prip. poškodiť katalyzátor.

_________________
FIAT Marea Weekend 1,9JTD 11_2002
Xeno 4300°K
Chip#2 by Šarkan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 26 srp 2013, 20:36 
Offline
Člen klubu

Registrován: 05 srp 2013, 23:23
Příspěvky: 2
Motor: 1,9 JTD 85 KW 115 koni
Ja si mislim že to bude turbom variabilne natačnice, ja som mal zapečene auto netahalo tak ako ma . až nakoniec sa mi rozpadli . mne sa zasekli tak že som mal turbo otvorene na plny kotel to sposobovalo tie problemi viskušaj variabilne natačnice či sa ti hybu tak ako maju


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 24 čer 2015, 00:27 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2010, 01:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Čechy pod Kosíř
Zdarec, může mi někdo poradit způsob jak se nejlépe dostanu ke kontrole hadice od turba k mezichladiči?
A dá se ta hadice případně nahradit (opravit)nějakou alternativou? Díky

_________________
FIAT Marea Weekend, 1.9 JTD, r.v. 02, 81 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 24 čer 2015, 15:20 
Offline
Člen klubu

Registrován: 12 dub 2010, 00:00
Příspěvky: 142
Bydliště: Trenčín, Senica +421908147806
Motor: 1,9 JTD
V pohode sa dá dostať odpodu auta. Su tam 2 skpasky. Rôzne tunnig obchody majú nahrady.
A nestoja tak veľa ako origos.
Alebo zihnat používajú

_________________
FIAT Marea Weekend 1,9JTD 11_2002
Xeno 4300°K
Chip#2 by Šarkan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 26 čer 2015, 17:48 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2010, 01:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Čechy pod Kosíř
O.K. díky ujo za radu. Nemám nyní možnost to shlídnout, ale pohrávám si s myšlenkou propojit turbo a inter. tlakovou,
oleji odolnou hadicí např. SEMPERIT FMO...moje, pohledem od motoru vypadá, jak gumový vlnovec..
Neví někdo, jestli je ta origo hadice rovná či s nějakým ohybem? A jaký průměr napojení na turbu a inter., je shodný, případně
kolik mm? A ještě kontrolní otázečka... teplota vzduchu na výstupu z turbíny?
Nu je toho hodně..., takže výzva pro znalé. Díky :modla

_________________
FIAT Marea Weekend, 1.9 JTD, r.v. 02, 81 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 27 čer 2015, 00:32 
Offline
Člen klubu

Registrován: 12 dub 2010, 00:00
Příspěvky: 142
Bydliště: Trenčín, Senica +421908147806
Motor: 1,9 JTD
Priemer je myslím 50 mm a dlzka je cca 250 mm.
Ma ohyb keďže výstup z turba a vstup do ic sú oproti sebe mierne vyosene.

_________________
FIAT Marea Weekend 1,9JTD 11_2002
Xeno 4300°K
Chip#2 by Šarkan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 27 čer 2015, 18:01 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2010, 01:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Čechy pod Kosíř
O. K..,přestože to není vyčerpávající, velké díky , další plusové body pro uja.
Snad to ti taloši vymysleli se stejným průměrem - turbo i interco a neb naschvál nee?
Upřesnění uvítám, ale konečné resumé a způsob opravy asi až po "ohledání místa činu".

_________________
FIAT Marea Weekend, 1.9 JTD, r.v. 02, 81 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 04 srp 2015, 14:39 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 20 úno 2010, 01:00
Příspěvky: 37
Bydliště: Čechy pod Kosíř
Zdar a zdar, takže resumé peripetie s hadicí + měsíční testování.
Origo hadice cca za 3500,- nahrazena universální silikonovou hadici určenou pro turba, prodávána v metráži.
V mém případě o průměru 50 mm délka 250 mm za 350,- Kč. Napojení turba a interc. mimo osu, ale podařilo se...
Čest

_________________
FIAT Marea Weekend, 1.9 JTD, r.v. 02, 81 kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 04 srp 2015, 17:25 
Offline
Člen klubu

Registrován: 12 dub 2010, 00:00
Příspěvky: 142
Bydliště: Trenčín, Senica +421908147806
Motor: 1,9 JTD
Tak som si dobre pamatal tie rozmery :)

_________________
FIAT Marea Weekend 1,9JTD 11_2002
Xeno 4300°K
Chip#2 by Šarkan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Turbo
PříspěvekNapsal: 15 úno 2017, 09:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 čer 2015, 16:38
Příspěvky: 30
Bydliště: Skuteč,Lažany
Motor: 1.9 TD 100
Zdravím všechny mareáky. Mám jeden hloupej dotaz. Mám weekenda 1.9 TD 100 a auto do 2000 otáček jede jak nějaká 105 škodovka. Není možné to pořádně rozhejbat. Ve 2000 otáčkách teprve pořádně zabere turbo a pak už to jede. Točím do 3000 tisíc,přeřadím,otáčky spadnou zhruba na 2200 a je cítit,jak turbo jakoby vypne(vím,že nevypíná :) )Zhruba po 3 sekundách zase zabere. Jakmile otáčky spadnou pod 2000 ,je cítit, že to rapidně ztrácí výkon. Když jedu nad 2000 otáček,tak to docela kouří. To je taky normální? Hadice jsem všechny kontroloval a tlak nikde neuniká.
Je to normální, nebo je něco v prd..li?

_________________
Fiat Makrela 1.9 TD 100, najeto 277000km, r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 183 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz