FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 24 dub 2018, 22:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: prosím o radu
PříspěvekNapsal: 15 čer 2011, 23:59 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2011, 01:00
Příspěvky: 18
Bydliště: Kobeřice u Brna
Zdravím všechny. Včera jsem hrnul z háku a Mářa se mi uvařila. Vylít mi špunt na chladiči jak to tlačilo. Haluz byla že se mi nesepl ventilátor. Mám 1.8 a našel jsem jen jediný čidlo a to na termostatu. Prostě nevím co mám vyměnit. Na chladiči jsem našel jen cosi chycené 2 šroubky snad nějakej rezistor otáček. Díkec za každou radu :-) všem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011, 07:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4604
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Kontakty.

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011, 11:29 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2010, 01:00
Příspěvky: 119
Bydliště: Praha 4 - Krč
já měl něco podobné, a byly na vine vodiče kábliky co vedou od spodu do rélátok, které přepínají ventilátory. Kábliky byly uplne uhnité. Bylo zapotřebí na novo udělat svorky na ty vodiče a pročistit kontakty, pak zasunout rélátka a už to fachalo. Krabičku s relátkami mám hned vedle baterie, nevím přesne kde ji máš ty,ale asi taky tam. tady je fotka relátek ze zhora, a ze spodu jsou ty vodiče(nejsou videt), které je zapotřebý zkontrolovat a případne opravit http://pocitace-servis.kvalitne.cz/domca%20portrat.jpg
a jo to v tom žlutem rámečku si nevšímej, to je rele na ostrikovače, ta červená čast je důležitá

_________________
moja Marienka :) červená metla
1.9 JTD 110 01/2001- [81 kW] - Diesel
spotreba priemer 6,4 l/100km (pneu goodyear ultra grip 7+, 185/65 r14)
pokazená klimatizace hmmm
http://harasko.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011, 20:47 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 2361
Bydliště: Velke Kapusany SR t: +421918464284
Motor: 1,9 JTD
ak to pretlakovalo tak že vytlačilo veko tak môžeš mať vadné tesnenie pod hlavou alebo prasknutú hlavu.
skús nechať otvorenu nádržku a sledovať či to začne bublať, pri tesnení alebo hlave to pri zahrievaní začne tlakovať neúmerne systém.

_________________
FMarea Sedan 1,9 JTD 77/105 rok2000 ROSSO PONENTE
FTipo 1,9 TDS 66/90 rok1990 je prec
Akumoto A10-70
F PUNTO 1,2 44 rok2000 sivy metal
F STILO 16 R.2001 SIVY METAL sytnator je tiez fiatak


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Chlazení
PříspěvekNapsal: 16 čer 2011, 22:49 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2011, 01:00
Příspěvky: 18
Bydliště: Kobeřice u Brna
Děkuji všem za rady. Dnes jsem si obědnal novej termostat a čidlo. O výkendu na to vlítnu. Neutrhlo mi to víčko chladiče, ale takovej špunt na horní hraně chladiče. Má něco jak motýlka na dotahování. No sem zvědav a určitě napíši jak jsem dopadl.

Všem děkuji
Lubor Slavkov


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Opraveno
PříspěvekNapsal: 19 čer 2011, 16:25 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2011, 01:00
Příspěvky: 18
Bydliště: Kobeřice u Brna
Tak po 2 hodinkách trápení se mi podařilo Mařku zprovoznit.
Docela dobře jsem se zadrhl na demontáži hadic z termostatu.
Takže problém vyřešen.

Díkec za rady :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2011, 14:01 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 23 lis 2009, 01:00
Příspěvky: 766
Bydliště: Ústí nad Labem
Předem mi dovolte poděkovat Majsterovi za cenné rady v tomto vlákně a pak taky znovu Majsterovi, Noskajovi, Ondrovi, Alešovi a Komárovi :-) za ještě cennější včerejší telefonické konzultace :-)

Divné chování mých sahar jsme vystopovali až do řídící jednotky, což ale pořád neodbourává problém, na který se zatím snažíme přijít. Při nějaké vysoce odborné opravě někdo z mého auta odstranil patici relátek, co normálně je před baterkou a jsou na ní relátka sahar, palivového čerpadla apod. Relátka mám napojená přímo na příslušných vodičích.

Obrázek

Ta čtyři relátka jsou: Pomalé a rychlé relátko sahar, relátko palivového čerpadla... A to čtvrté?

Obrázek

Mělo by tady v JTD110 být ještě páté relátko? Pokud ano, tak jaké a k čemu? Mám v tom svazku totiž ještě dalších pět slepých vodičů.

Můžu někoho poprosit o fotku té relátkové skříňky na JTD110?

Díky moc :-)

_________________
Marea Weekend 1.9 JTD110 (28.2.2002) Serie Speciale St. Moritz | Grigio Steel | 6,32 l / 100 km
Marea Weekend 1.6 16V100 (10.6.1999) | Grigio Steel | 8,65 l / 100 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2011, 15:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2010, 00:00
Příspěvky: 391
Bydliště: Jablonec n.N.
podle chytré knížky tam u jtd bývá krom vyjmenovaného relé na předhřev nafty a relé na cyklovač ostřikovačů světel,nechybí ti tam jedno z toho?

_________________
ex Fiat Uno
Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1999 Nero seta


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2011, 16:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 20 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 773
Bydliště: Litvínov- 776 229494
Motor: 1.9 TD 75
to je pravda na to jsme nepomysleli


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2011, 16:54 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 23 lis 2009, 01:00
Příspěvky: 766
Bydliště: Ústí nad Labem
Hmm, kdybych si jen správně pamatoval, jestli to, co si myslím, že je na palivové čerpadlo, je opravdu na čerpadlo, nebo na ten předehřev :-) Cyklovač jsem taky ještě nezkoušel. Zkusím a uvidím.

_________________
Marea Weekend 1.9 JTD110 (28.2.2002) Serie Speciale St. Moritz | Grigio Steel | 6,32 l / 100 km
Marea Weekend 1.6 16V100 (10.6.1999) | Grigio Steel | 8,65 l / 100 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2011, 16:43 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 bře 2010, 01:00
Příspěvky: 119
Bydliště: Praha 4 - Krč
Beban píše:

Mělo by tady v JTD110 být ještě páté relátko? Pokud ano, tak jaké a k čemu? Mám v tom svazku totiž ještě dalších pět slepých vodičů.

Můžu někoho poprosit o fotku té relátkové skříňky na JTD110?

Díky moc :-)



o pár řádku výše jsem popsal ve skratce jtd110 i s fotkou http://pocitace-servis.kvalitne.cz/domca%20portrat.jpg

_________________
moja Marienka :) červená metla
1.9 JTD 110 01/2001- [81 kW] - Diesel
spotreba priemer 6,4 l/100km (pneu goodyear ultra grip 7+, 185/65 r14)
pokazená klimatizace hmmm
http://harasko.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 srp 2011, 20:55 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 bře 2006, 01:00
Příspěvky: 268
Bydliště: Slatiňany Tel.:602 44 94 22
Motor: 1,9 JTD 105
Ty relátka pro nízkou rychlost v provedení s klimatizací tam jsou dvě každé na jeden motor.
Jinak ty relátka pod baterkou by měla být stejná JTD 105, 110

Obrázek

_________________
Marea Weekend GRIGIO STEEL 1,9 JTD 105 koní ELX 7/1999, 4x bag, Klima, ABS, atd.
Punto II 1,2i 8V 60 koní
EX Fiat Tipo 1,9 TD ECO 59 kW, 1993

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 srp 2011, 14:26 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 bře 2006, 01:00
Příspěvky: 268
Bydliště: Slatiňany Tel.:602 44 94 22
Motor: 1,9 JTD 105
Tak jsem zjistil, že je to trochu jinak, než je to popsáno origo.
Těch pět relátek a jedna pojistka, jak je vidět na obrázku jsou na 1 rychlost venilátoru, 2 rychlost ventlátoru, předehřev nafty a kompresor klimatizace!!! o tom už tam nepíšou!! to černé relé nevím to jsem nezjišťoval a ta pojistka je na předehřev nafty a tu jsem měl prasklou a nevím jaká tam má být.

Měl jsem tam pojistku 25 A. Nevíte někdo jaká tam má být?

ObrázekObrázek

_________________
Marea Weekend GRIGIO STEEL 1,9 JTD 105 koní ELX 7/1999, 4x bag, Klima, ABS, atd.
Punto II 1,2i 8V 60 koní
EX Fiat Tipo 1,9 TD ECO 59 kW, 1993

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2016, 16:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 29 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 2
Chlapy kto by vedel pomoct? zapnem zapalovanie, vypnem zapalovanie a spusti sa mi ventilator chladenia, tak isto stale bezi ked je nastartovane bez ohladu na teplotu motora
inak odislo mi termostaticky spinac, ale namiesto toho tam mam odpor od chalana co zo slovenskeho klubu

este podotykam ze ide o fiat Bravo v tomto pripade


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 led 2016, 22:48 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 2361
Bydliště: Velke Kapusany SR t: +421918464284
Motor: 1,9 JTD
ak si dal miesto spinaca odpor tak sa nediv ze ti stale ide motor.
no fiaty maju rozne riesene chladenie, a zalezi na motorizacii a aj rocniku, takze dal si akosi malo informacii.

_________________
FMarea Sedan 1,9 JTD 77/105 rok2000 ROSSO PONENTE
FTipo 1,9 TDS 66/90 rok1990 je prec
Akumoto A10-70
F PUNTO 1,2 44 rok2000 sivy metal
F STILO 16 R.2001 SIVY METAL sytnator je tiez fiatak


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot], Kando a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz