FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 11:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 388 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 pro 2013, 15:58 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 2403
Bydliště: Velke Kapusany SR t: +421918464284
Motor: 1,9 JTD
chyba aj ked je v rj zapisana ale pricina odstranena sa na riadeni uz nepodiela.
kontakty v konektoroch mohli sposobit nudzovy rezim, ale diag ta asi neminie, mas tam aj inu vadu ktora nieje v konektoru.

_________________
FMarea Sedan 1,9 JTD 77/105 rok2000 ROSSO PONENTE
FTipo 1,9 TDS 66/90 rok1990 je prec
Akumoto A10-70
F PUNTO 1,2 44 rok2000 sivy metal-darovany za 280€
F STILO 16 R.2001 SIVY METAL sytnator je tiez fiatak
MB B180 čierna perleť


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2013, 18:01 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2010, 00:00
Příspěvky: 53
Bydliště: RAJHRAD-u BRNA
Motor: 1,9 jtd 105
Diky moc za rady a info..Toto je uz ma 3 marejka diesel ale prvni co zlobi takto..Jine zavady uz znam a mam celkem vychytane :-) ...A co ta DIAGNOSTIKA s tim kabelem co si vyrobim podle navodu tady?S tim by nesla ta chyba vycist?...A vymazat Bag?Se mi rozsvitil :-( ..Ale problikne aspon a pak zas sviti...No ona ta elektrina je v ni nejaka divna,uz kdyz jsme ji dodelavali D.O centralu tak jsme se divili..Ruzne spatne spoje(studenaky v konektorech) a kontakty k zadnimu oknu vypalene atd..Pritom vytopena nejak nebyla a garazovala se..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2013, 18:33 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 21 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 1480
Bydliště: Nitra,+421907754110
Motor: 1,9 JTD 105
Tá diagnostika ti pôjde a aj chybu na ABG zmažeš

_________________
Weekend 1.9 JTD 105 SX rv.00 - 130 PS
Stilo 1,9 JTD 115 PS rv.03 otcove
RENAULT Mégane III rv.09 1.6 manželkine
motorka Honda CBR 600F4i rv.2004 110 PS
Renault Mégane III 1.6 rv. 2009 81kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2013, 19:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2010, 00:00
Příspěvky: 53
Bydliště: RAJHRAD-u BRNA
Motor: 1,9 jtd 105
Tak ja jdu shanet kabel :-) videl jsem ho aji v Brne...A jak to vyrobim ozvu se jak jsem dopadl co me to vycetlo,bag me tolik nestve jen bych chtel vedet tu zavadu proc obcas tryska bliken teda...A jeste jednuc diky a spoustu kilometru vsem :slunce


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 29 pro 2013, 22:32 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2010, 00:00
Příspěvky: 53
Bydliště: RAJHRAD-u BRNA
Motor: 1,9 jtd 105
Jeste snad naposledy:ta tryska se rozsvecuje mezi 2500 az 3000 ot ted a sviti asi 0,5 vteriny..auto nic nedela jede normalne,najeto 200km...asi budu muset urychlit tu dializu :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2014, 11:04 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2010, 00:00
Příspěvky: 53
Bydliště: RAJHRAD-u BRNA
Motor: 1,9 jtd 105
Diagnostika vyrobena a funguje :) Jinak chyba s tryskou svitci pretrvava i po vymazani ..
pise to tohle:

The RPM/TDC and Camshaft Position signals are out of sync. This may be caused by:

1)incorrect Crankshaft/Camshaft mechanical timing, improperly installed TDC or Camshaft sensor, or misaligned distributor (if used).

2) missing or corrupted signal from the Camshaft Pos. or RPM/TDC sensor. Check for proper signal from both sensors.

A) If either of the signals is bad check the sensor and the signal circuit to the ECU

B)If both signals appear normal, refer to the specific help page.
Preklad:Signály RPM / TDC a polohy vačkového hřídele je mimo rozsah synchronizace. To může být způsobeno:

1) nesprávné Kliková hřídel / vačkového hřídele mechanické časování, nesprávně instalované TDC nebo snímač vačkového hřídele, nebo nevyrovnané distributor (pokud je použit).

2) chybějící nebo poškozený signál z vačkového hřídele Pos. nebo RPM / TDC senzor. Zkontrolujte, zda je korektní signál z obou čidel.

A) Je-li jeden ze signálů je špatné zkontrolovat snímač a obvod signálu na ECU

B) Jsou-li oba signály se objeví normální, naleznete na konkrétní stránce nápovědy.
Tak a co s tim?...Je fakt ze pred tim byl i jinej zvuk motoru..Ted kdyz je studenej nez vypne zhaveni a predehrev ci co to tak to je jak stado cvrcku a pak asi za minutu to prestane a uz je poho...Vymenit to cidlo?A kde jej najdu?To je to s tim dlouhym dratem co jde az ke starteru?...Diky moc za info! :modla


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2014, 12:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2009, 00:00
Příspěvky: 942
Bydliště: Křinec okr. Nymburk
To by mělo být čidlo na vačkovém kole - musí se vytvat - rozvody ven.

_________________
Alfa Romeo 159 SW - 1.9JTDm 16v r.v. 2008
Fiat Marea 2.4JTD WEEKEND ELX r.v 1999 - stříbrná v kůži
Fiat Marea 1.6 16v WEEKEND SX r.v 1999 - Rosso Barocco
Škoda Felicia KitCar 2.0 16v
ex Fiat Marea 1.9 JTD 105 sedan, r.v. 12/1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2014, 12:34 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2010, 00:00
Příspěvky: 53
Bydliště: RAJHRAD-u BRNA
Motor: 1,9 jtd 105
Diky za info :pivko ..Sice nepotesilo ale..Jelikoz rozvody delane pred 14 dny a nic to nedelalo...
Jinak to pise ted:Koheze faze signalu a otacek...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 07 led 2014, 13:16 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2009, 00:00
Příspěvky: 942
Bydliště: Křinec okr. Nymburk
Pokud se rozvody dělaly, tak je možné, že právě při montáži se poškodilo to čidlo.

_________________
Alfa Romeo 159 SW - 1.9JTDm 16v r.v. 2008
Fiat Marea 2.4JTD WEEKEND ELX r.v 1999 - stříbrná v kůži
Fiat Marea 1.6 16v WEEKEND SX r.v 1999 - Rosso Barocco
Škoda Felicia KitCar 2.0 16v
ex Fiat Marea 1.9 JTD 105 sedan, r.v. 12/1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2014, 22:18 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2010, 00:00
Příspěvky: 53
Bydliště: RAJHRAD-u BRNA
Motor: 1,9 jtd 105
No uz to mam objednane a aji domluvene montaz..Mechanik taky rikal ze to je mozne kor kdyz to pise pocitac :D ..No treba to neni zas tak prace..Kdyz je to vsecko nove ted..A treba to pujde aji bez sdelani kola nejak..A diky za rady!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 led 2014, 23:56 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2008, 00:00
Příspěvky: 2603
Bydliště: BRNO -CZ tel.777994150
Motor: 2.4 JTD 130
Ono staci,aby ten clovek co delal ty rozvody neodborne zaaretoval rozvodove kolo vacky .Pokud je ten vnitrni plech kola jen mirne promacknuty,pomackany nebo snad zpet rovnany,tak to je spatně a chyba se muze ukazat napr.na snimaci vacky.


Přílohy:
r2010_P2050045.JPG
r2010_P2050045.JPG [ 68.22 KiB | Zobrazeno 3045 krát ]

_________________
EX Fiat Marea Weekend 2.4 JTD/130 HLX 2000
Fiat Croma 2.4 Multijet/200 20V aut. Must 2006
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 09 led 2014, 10:23 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 říj 2010, 00:00
Příspěvky: 53
Bydliště: RAJHRAD-u BRNA
Motor: 1,9 jtd 105
Ten clovek uz to dela roky auta..A moje Marenky taky..A jine auta..Ale drivejsi majitel asi na to stval vidno elektrinou,rozvody-remen uplne zterely, brzdy tekly ale on furt jezdil atd..Ale jede jak z praku ted kdyz je vse nove takze vydrzi snad..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 srp 2014, 17:55 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 15 kvě 2010, 00:00
Příspěvky: 247
Motor: 1,9JTD
Čaute všetci.
podlhej dobe mám aj ja problém so vstrekovaciou tryskou v palubovke.
...rozsvietila sa bez ničoho nič pred troma týždňami.Po chvíĺke som odstavil auto vypol motor a znova naštartoval,kontrolka hneď zhasla.V túto dobu mi to robí takmer pravidelne.Po naštartovaní sa kontrolka rozsvieti spravidla po pár desiatkach sekúnd jazdy a nikdy nezhasne až pokiaľ nevypnem motor a znova naštartujem.Po opetovnom naštartovaní ju dakedy nerozsvieti ani po 100km jazdy.
Diagnostika nezistila žiadnu závadu,práve v tej chvíli nesvietila kontrolka.Takže ju nezapisuje do rj.
Auto štartuje,ťahá,nedymí,reaguje na plyn,teplota vody v norme.Nezistil som žiadne zmeny(spotrebu meriam odo dnes).
Viem že by bolo ideálne ísť na diagnostiku práve v tú dobu keď svieti...možno by našla dáku chybu.
Z vlastnej skúsenosti viem,hlavne v mrazoch sa stáva že naskočí táto kontrolka.Stačí mi len motor poriadne zohriať a sama zhasne.Asi stuhnutá nafta-slabý tlak v raily alebo nezohriaty motor na určitú teplotu za určitý čas.
Ale tento jav je iný,kontrolka nezhasne ani po poriadnom "záhule"motora.
Olej filtre menené pred štvť rokom,nafta aditivovaná nadštardantne.

_________________
2015-Hyundai i20 1.4 CVVT 16v,6kvalt FUNGLÁČ
2010-Modrý weeked 1,9 JTD 105(77kw) ELX+chip SARKAN/xenón 4300/hudba HERTZ-JBL cez 200tis km
2007-Ford escort 1,8TD 66kw
2005-Skoda favorit 136LS+LPG
1999-Skoda MB 120L+5kvalt+Lada 1200 svadobný dar
1997-Skoda MB 105LS


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 srp 2014, 18:20 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 21 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 1480
Bydliště: Nitra,+421907754110
Motor: 1,9 JTD 105
Ak zasvieti kontrolka tak chyba ostane zapísaná v RJ. Kto ti robil diagnostiku?

_________________
Weekend 1.9 JTD 105 SX rv.00 - 130 PS
Stilo 1,9 JTD 115 PS rv.03 otcove
RENAULT Mégane III rv.09 1.6 manželkine
motorka Honda CBR 600F4i rv.2004 110 PS
Renault Mégane III 1.6 rv. 2009 81kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 srp 2014, 18:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 15 kvě 2010, 00:00
Příspěvky: 247
Motor: 1,9JTD
jeden skúsený mechanik...
Aj Jovani mi pred pár rokmi mazal chybu ABG a nenašiel žiadnu inú.Všetky hodnoty boli v norme.Nič iné nebolo zapísane v RJ.A zrovna pred tým mi pár krát rozvietilo kontrolku kvôli mrazom čo som rozpisoval vyššie.

Doplňujem výsledok:pri vyskočení kontrolky vstrekovania som šiel napichnúť auto na diagnostiku.Ukázalo chybu "poloha klúčika v zapalovaní"alebo niečo v takom zmysle.(zapalovanie resp.posledná poloha štart ma dakedy hnevá,nepustí ma k poslednej pružnej polohe ŠTART)

_________________
2015-Hyundai i20 1.4 CVVT 16v,6kvalt FUNGLÁČ
2010-Modrý weeked 1,9 JTD 105(77kw) ELX+chip SARKAN/xenón 4300/hudba HERTZ-JBL cez 200tis km
2007-Ford escort 1,8TD 66kw
2005-Skoda favorit 136LS+LPG
1999-Skoda MB 120L+5kvalt+Lada 1200 svadobný dar
1997-Skoda MB 105LS


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 388 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz