FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 25 čer 2019, 00:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2008, 18:38 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 212
Bydliště: Tvrdošín
Tak som to bol dnes odskúšať. Najprv mi to natlakovali či niekde nieje únik v hadiciach a intercoolery. Žiadny únik tlaku nebol. Potom prišlo na rad meranie tlaku turba. Tlak turba bol konštatný 1,1 bar pibližne od 2000 po 4000 ot./min. A auto stále od 3500 ot./min. divne píska a nejde do výkonu. Už som z toho magor.

_________________
Fiat Brava ELX 1,9 JTD, chip 92kW, 235 Nm medzi 2200-3600 ot./min.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2008, 09:36 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 212
Bydliště: Tvrdošín
Takže dávam dalšie poznatky pri pátraní po strate výkonu. Bol som z autom na examinery, kde sme sa napichli na auto počas jazdy. Tu sú vysledky: 6iadna chyba v RJ nie je (okrem chyby EGR ale to majú skor všetky chipnuté autá). Tlak v raily je pri záťaži 1350 bar a neklesá po prekonaní hranice 3500 ot., čiže common rail čerpadlo je v poriadku. Teplota vzduchu a hmotnusť vzduchu sú v poriadku. (pre istotu som dal aj inú váhu aj podlakový regulátor egr od zdeno255, ale stále to iste, autu chýba výkon, čo mal pred tým). Tak som bol v profituning kde čipovali auto, aby tam nahrali sériový soft do RJ (ten čo tam bol pred tým), potom nasledovalo meranie výkonu. Auto má o 10 koni a 17 Nm menej ako pred čipovaním. Prikladám obrázok z merania.(horná krivka je krivka krutiacehom momentu v serií pre rokom, pod ňou je krivka krutiaceho momentu v serií teraz, ked auto má stratu výkonu. Dalšie dve krivky sú krivky výkonu pred rokom a pod ňou je krivka výkonu teraz pri sériovom softe) Nevie mi nekto poradiť kde môže byť chyba? Môžu to robiť vstrekovače aj keď na examinery nič nezistili ? (merali predvstrek a hlavný vstrek). Alebo to bude niečo iné?
Obrázek

_________________
Fiat Brava ELX 1,9 JTD, chip 92kW, 235 Nm medzi 2200-3600 ot./min.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008, 18:56 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 11
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Jeste stale nejsi moudrejsi? Skutecne by mne zajimalo, kde je ten problem. Jsem clenem teprve kratce a pouze dva tydny mam 1,9 JTD 105. A musim rict, ze rozhodne nejsem spokojen s vykonem a dynamickymi vlastnostmi sveho auta - uprimne jsem cekal vetsi zatah i zrychleni, prestoze se neda srovnavat s mym predchozim renaultem 2,0 16V. Nicmene pocitove mi neco rika, ze to neni OK. Zatim jsem pouze vymenil olej a filtry a auto u kamarada prohledl. Jedina zavada, kterou jsme objevily - netesni turbo a pomerne dost z neho sakne olej, prasklou hadici nikde nevidim. Neznam nikoho se stejnym autem, abych mohl objektivne porovnat vlastnosti, tak jsem zkousel zatim jedine - v tabulkach se pise zrychleni 0-100km za cca 11 sek. Ja jsem vsak pri nekolikerem merini zjistil hodnotu cca 16-17 sek. To tedy urcite neni v poradku, nemyslite??? Co byste mi doporucili? V utery jedu do Velke Jesenice, servis pana Kabrta, tak snad na neco prijde on .... Dekuji

_________________
Papi, 1,9 JTD 105 ELX 99´ Weekend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008, 21:05 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 929
Bydliště: Nový Jičín 732442300
Pravděpodobně špatná váha, určitě na diagnostiku.

_________________
1,9 JTD 01 110 kobyl, modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008, 21:31 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 11
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
Zapomel jsem taky napsat, ze motor nekouri a projevuje se velmi klidne a pravidelne, startuje naprosto v poradku, jen proste nejde za plynem ... Vsiml jsem si, jak nekteri z Vas pisi, ze si smlsli Ochcavku - tak to bych si v mem pripade ustrihl jen ostudu. Urcite tedy zamirim na diagnostiku. Musi byt specializovana na fiat, nebo klidne univerzalni? A neni to spis tim, ze turbo jiz ma sve nejlepsi za sebou, a to ze netesni a sakne z neho olej treba svedci o tom, ze vzduch proudi take kolem lopatek a netoci tak jak ma?

_________________
Papi, 1,9 JTD 105 ELX 99´ Weekend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2008, 23:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 11
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
V jinem tematu jsem taky cetl, ze odpoji-li se spatna vaha, motor jede na nouzovy rezim o poznani lepe. Prave jsem byl auto projet, a nepoznal jsem zadny rozdil, at uz je vaha zapojena, nebo ne. Svedci to o necem?

_________________
Papi, 1,9 JTD 105 ELX 99´ Weekend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2008, 10:08 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 929
Bydliště: Nový Jičín 732442300
Může to být opravdu turbem, nebo přepouštěcím ventilem turba (doufám, že je to správně)...... Zajdi na tu diag.

_________________
1,9 JTD 01 110 kobyl, modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 čer 2008, 09:15 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 212
Bydliště: Tvrdošín
Takže do auta som natlačil 30 000sk pri zisťovaní závady straty výkonu. Najprv 12 500 sk za repas turba (závada neodstránená) potom 1000 Sk za dve diagnostiky, 2000 Sk za 2x meranie na záťažovej brzde a teraz v sobotu som dal 15 400 Sk za repas všetkých štroch vstrekovačov. Tri vstrekovače boli zlé a jeden z nich už nevyhovoval ani na voľnobehu a konečne auto ide ako má, aspoň to tak cítim, ale pojdem si to potvrdiť na záťažovú brzdu, ale až po výplate, lebo som švorc :cry:

_________________
Fiat Brava ELX 1,9 JTD, chip 92kW, 235 Nm medzi 2200-3600 ot./min.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2008, 05:31 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 24 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 11
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem
zufkin1 píše:
Takže do auta som natlačil 30 000sk pri zisťovaní závady straty výkonu. Najprv 12 500 sk za repas turba (závada neodstránená) potom 1000 Sk za dve diagnostiky, 2000 Sk za 2x meranie na záťažovej brzde a teraz v sobotu som dal 15 400 Sk za repas všetkých štroch vstrekovačov. Tri vstrekovače boli zlé a jeden z nich už nevyhovoval ani na voľnobehu a konečne auto ide ako má, aspoň to tak cítim, ale pojdem si to potvrdiť na záťažovú brzdu, ale až po výplate, lebo som švorc :cry:


Ufff, to tedy koukam, co jsi pro to musel udelat!!! Fakt Ti preju, at Ti i ta brzda potvrdi uspesnou opravu a at zase jezdis bez problemu ... A mne dnes ceka navsteva toho servisu, tak v koutku duse doufam, ze se dozvim neco konkretniho a co nejpriznivejsiho!

Jinak diky vsem - fakt jste (uz jsme :-) ) cleny super teamu a Vase rady a postrehy jsou nenahraditelne! Bohuzel ted dostavam trosku vynadano od manzelky, protoze na tomto foru travim vic casu nez s ni :-)

_________________
Papi, 1,9 JTD 105 ELX 99´ Weekend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2008, 18:58 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 105
Bydliště: Břeclav
Tak to jsem tad asi správně, mám taky taký problém. Jen ve zkratce popíšu můj stav. 1-3. stupeň krásně(snad - mohloby i lépe(4000ot))za plynem. 4 horší, 5 katastrofa - max 120(2500), větší rychlost - pedál na podlahu. Váhu jsem měnil v Jedovnici. na Ex. to po prošlápnutí chybu nevyhodilo. Bylo mi ale oznámeno, že bude ale špatné EGR - po tom co vylítla černá koule z výfuku(chybu na Ex to neukázalo).
Dále: kdy vám zhasíná kontrolka vstrřiků před nastartování? Mě asi po 7s jako poslední(zustává tlak oil a baterka). není to dlouho-nesignalizuje to něco?
Zkusil jsem odpojit EGR(zaslepit hadičku šroubem). pár dní žádný efekt. až asi po 3 dnech jsem byl na delším výletě(dálnice, klima) a auto začalo tahat lehčeji. Rychlost jsem z toho nevyvinul, ale plyn jsem skoro nesešlapoval a auto jelo supr(jen ta rychlost). Jenže tento stav trval asi tak 300km.
Co si hlídám spotřebu tak mi klesla v mezidobí měsíce asi o 1litr. Ovšem nevím jak zase vrátit ten tah a rychlost.a předpokládám že spotřeba zase stoupne. prosím o inspiraci. Díky

_________________
______________________________
*** /F/I/A/T/ Brava 1.9JTD HSX ***


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2008, 20:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2006, 01:00
Příspěvky: 2003
Bydliště: Čaňa okr.Košice 0907979765 0911620552
treba sa zamerat na tlak turba, hadice, snimace atd....treba diagnostiku a dakoho kto vie s nou aj robit

_________________
Audi A6 Avant 3.0 TDI 4x4 quattro
Audi A4 Avant 1.9 tdi 96 kw 2004 ex
Marea Weekend 1.9 JTD 110 ELX 12/01 (XENONY+CHIP) ex
Marea Weekend 1.9 JTD 105 - brat
Grande Punto 1.2 - mama


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2008, 20:58 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 105
Bydliště: Břeclav
Myslíš, že to bude turbem? od ježíška mám nové(repas) - je pravda že nemusí být 100%. Jak to máš s tou kontrolkou vstřiku, prve jsem to trochu přehnal, není to 7s ale asi tak 5s. myslíš že je to OK?

_________________
______________________________
*** /F/I/A/T/ Brava 1.9JTD HSX ***


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2008, 21:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2006, 01:00
Příspěvky: 2003
Bydliště: Čaňa okr.Košice 0907979765 0911620552
moze byt problem v ovladani turba alebo derava hadica, trebalo by zistit kolko tlaci turbo...mne kontrolka cca 3-4 sekundy svieti ale v nej by bol problem keby ostala svietit po nastartovani

_________________
Audi A6 Avant 3.0 TDI 4x4 quattro
Audi A4 Avant 1.9 tdi 96 kw 2004 ex
Marea Weekend 1.9 JTD 110 ELX 12/01 (XENONY+CHIP) ex
Marea Weekend 1.9 JTD 105 - brat
Grande Punto 1.2 - mama


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2008, 21:14 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 105
Bydliště: Břeclav
kontrolka po nastratování nesvítí, což je tedy dobré. Mám takové podezření, že to bude tedy ten WasteGate, protože hadice se po nastartování nafouknou a nikde ani slyšitelně ani viditelně nesyčí. Je možné že se třeba otevírá při nižším tlaku? Pokud proběhl procesem rosborka-sborka tak je to možné, že?

_________________
______________________________
*** /F/I/A/T/ Brava 1.9JTD HSX ***


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2008, 21:18 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2006, 01:00
Příspěvky: 2003
Bydliště: Čaňa okr.Košice 0907979765 0911620552
skus ci tam mas podtlak...odpoj tu malu hadicku na turbe a nastartuj a skus zapchat prstom a ci ti ju prisava

_________________
Audi A6 Avant 3.0 TDI 4x4 quattro
Audi A4 Avant 1.9 tdi 96 kw 2004 ex
Marea Weekend 1.9 JTD 110 ELX 12/01 (XENONY+CHIP) ex
Marea Weekend 1.9 JTD 105 - brat
Grande Punto 1.2 - mama


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz