FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 22 led 2020, 04:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2008, 10:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 43
Bydliště: Veselí nad Moravou
sztrad píše:
Tady jsou ty systemy popsany.Pokud kouknes na to seriove a paraelni tak je to z toho patrne..Vylozene se jedna jen o zpusob rizeni ale prave proto je to treba vedet.U paraelniho systemu jsou cidla pripojeny na obe jednotky u serioveho si jednotka od lpg hodnoty nacita z hlavni jednotky.Respektive hlavni originalni jednotka dela vse to co normalne jen stim rozdilem zee pri plynu predava rizeni davkovani lpg jednotce.Tento system je nachylny na presne serizeni.
http://www.lpg.cz/lpgsystemy/lpgsystemy.php

To Bystro.Ted jsem prijel myslim na to a ozvu se
Radek


Tak v tom případě mám teda sériové provedení.
Vyměnil jsem palivový filtr, zkusil přidat do BE přísadu pro čištění palivového systému. Problémy přetrvávají, ale je to o něco lepší

_________________
Fiatek Brava 1.6 16V rv.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2008, 12:27 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 dub 2008, 00:00
Příspěvky: 472
Jsi si tim jisty?
Budu predpokladat ze ano.
Takze pripojeni jednotky plynu je udelano zpusobem patrnym z obrazku na lpg.cz.Po zapnuti provozu na plyn se odpoji vstrikovace benzinu a pripoji se na tz.emulator do rj plynu.Tento emulator ma na starosti dve veci.
1.emuluje odpor ben.vstrikovace pro rj motoru,aby si nemyslela ze jsou vadne.
2.snima delku pulzu pro vstrik benzinu a podle neho nastavuje delku vstriku plynu.
V tomto pripade propojeni rj benzinu a plynu mne nenapada kde by se mohl vyskytnout problem.Snad jen v nedokonalem rozepnuti relatek(nebo toho co se vevnitr jednotky plynu pouziva) a ktere prepina vstriky a vznikem prechodovych odporu by mohlo dochazet k spatnemu otevirani vstrikovacu benzinu.
Jeste by se teoreticky mohlo stat ze si popletli jednotlive draty vstrikovacu benzinu a jsou pripojeny na jednotku napreskacku coz by se mohlo i tak projevovat,ale moc by to teda nejelo na benzin(coz nejede jak pises).
Pri seriovem zapojeni nikam jinam nez do vstrikovacu nesahali takze zadny jiny zasah do elektriky nepripada do uvahy.
Schema predpokladaneho zasahu do elektriky
Obrázek
Takze reseni vyrazeni je jednoduche.Je treba dohledat jednotlive draty od vstrikovacu ,odpojit je od rj lpg a spojit je zpet na draty vedouci k rj motoru.Po tomto zasahu se vrati zapojeni do tovarniho a pak muzes laborovat pri provozu na benzin.
Ze vseho cos tu napsal mi pripada ze se stala chyby prave v emulaci vstrikovacu a jednotka motoru je naucena na vyssi nebo nizssi odpor vstrikovacu a tyto autoadaptivni hodnoty jsou ulozene v pameti.
Pri provozu na plyn je take hodne zavisle prave dobre provedena kalibrace rj lpg.Pokud je jednotka spatne nastavena a dava malo lpg tak se snazi jednotka motoru natahovat pulzy vstrikovacu benzinu(a tim z funkce rj lpg i delku vstriku plynu) aby docilila toho co po ni plynovym pedalem chces.Pokud to pak prepnes na benzin tak opet zapusobi autoadaptivni funkce ridici jednotky motoru,ktera si pamatuje predchozi provoz.
Takze bych ti doporucil odpojit vstrikovace benzinu od rj plynu(viz vyse) a zapojit to tak jak to ma byt.Pak je treba nechat auto tak 5 min bezet na benzin a projet to.Pokud subjektivne pocitis zmenu tak sedni znova do auta proved nastartovani a bez zamestnancum te nejmenovane firmy nakopat do zadni casti tela.Pokud se nic nestane tak je treba hledat v benzinovem provozu problem,ale jelikoz pred prestavbou nebyl tak si myslim ze se to spravi.

A ted pozor tento postup se vztahuje na seriovy sekvencni vstrik
Pokud tam mas paraelni tak se ozvi tam je to trosku slozitejsi pri odpojeni rj plynu.
A stale mej na pameti ze si hrajes z plynem tak si hlavne pri provozu nezapni i plyn.Doporucuji ti jednotku plynu vypnout(vytahnout pojistku)

Snazil jsem se to napsat alespon trosku srozumitelneji tak doufam ze se to da z toho vydedukovat.
Promin pripadne chyby pravopisu.
Radek

_________________
Levý člen klubu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2008, 20:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 43
Bydliště: Veselí nad Moravou
sztrad píše:
Jsi si tim jisty?
Budu predpokladat ze ano.
Radek


No když jsem se ptal plynaře na to, že mi to občas chcípá a kolísají otáčky dolů, tak mi říkal, že musím mít problém s benzínem, resp někde jinde, protože RJ LPG si bere veškeré data od RJ BE, tedy problém není v LPG ( předpokládám, že to že mi to nechce táhnout na BE je tedy jiná závada ), s tím, že pokud je problém s BE, tak LPG to dá se říct 3x znásobí, že je to na tyhle věci dost náchylné ( nutno podotknout, že opravdu to někdy už před přestavbou lehce zakolísalo )
Odtud tedy beru přesvědčení, že se jedná o sériové provedení
Jinak moc díky za návod, snad jsem to pochopil dobře, jak budu mít čas, tak se na to mrknu

_________________
Fiatek Brava 1.6 16V rv.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2008, 21:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1674
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
No,a prave proto sem sel do Magic2 od HL Propanu.Ten je tez seriovy,ale nejen ze nedelaji zadne tajemstvi se svoji RJ LPG,kdy kdokoliv s notesem a redukci si muze stahnout jejich soft a za jizdy overit funkcni parametry pri zatezi,ale dokonce je i prenastavit,celkem slusne tu problematiku popisuji.
Prenesene receno,maji Linux oproti jinym OS.Temer vsude vam nastavi nake doporucene hodnoty dodane vyrobcem systemu LPG,a oni,pokud to udelaji jak maji,je dale koriguji primo na konkretni vuz.Jejich vstriky za sebou maji uz 30k bez problemu,vim o felde se sekvenci,kde behem 25t. upalil uz dve sady vstriku v zaruce a nevi,co s tim :( Nevim tedy co stoji ty upalene,ale ty moje udajne cca 500 Kc/kus.

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2008, 23:13 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 dub 2008, 00:00
Příspěvky: 472
Poznas to jednoduse.Pokud je preruseny drat od lambdy tak mas paraelni system,ktery je u nas casteji pouzivany.Dale i podle toho jestli mas vstriky BE pripojene na jednotku LPG.
Pokud provedli spatne nastaveni vstriku tak se to bude chovat prave timto zpusobem za na benzin to pojede blbe.
To nasteveni je opravdu hodne nachylne na spravne nastaveni plynu (jak tlaku tak i delky vstriku).Pokud nastavili spatnou reakci plynovych vstrikovacu tak jednotky benzinu ktara provadi vsechny vypocty musi protahnout delku vstriku aby srovnala smes.Tato hodnota je ukladana do pameti.Proto ti to ze zacatku jezdilo relativne dobre ale porad se to zhorsovalo.Normalne to odpoj zablokuj jednotku LPG aby nemela tendenci prepnout na plyn a zkus jezdit na benzin.Pokud mam pravdu tak by se to melo spatky zlepsovat.Teoreticky vzato pokud tam neni nejaky svod na tom pripojeni vstriku benzinu na jednotku LPG tak by melo stacit i zakazani zapnuti a jezdit jen na benzin.Hodnoty by se mely spravit do 50km.

To Bystro:Ty jednotky na lpg maji prakticky vsechny pristupne software a vsechny ktere jsem zatim videl pouzivaly rozhrani RS232.Prave proto ze za pakatel se da koupit sada kabelu na propojeni i s uhledne vypalenym software na cd tak to dela s prominutim kazdy pitomec a pak to dopada tak jak to asi tady dopadlo.Neumi to nastavit prd tomu rozumi a svedou to na spatne fungujici okruh benzinu.Pri techto prestavbach je treba auto predat do servisu na predavaci protokol se sepsanim stavu jak to jezdilo a startovalo a pak tvrde vyzadovat navraceni do puvodniho stavu a funkce vcetne toho co jsem si nechal nainstalovat.
Nrbo dbat na to od zacatku a volit sice drahsi ale zato spolehlivou firmu.Tak jak jsi to udelal i ty.Ted nemyslim co ti tam dali ale kdo ti to namontoval.I oni se ale ucili a meli tam par reklamaci na spatny chod motoru.
Radek

_________________
Levý člen klubu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2008, 06:52 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 dub 2008, 00:00
Příspěvky: 472
Tak jak prisel jsi na neco?
Radek

_________________
Levý člen klubu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2008, 11:05 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 43
Bydliště: Veselí nad Moravou
sztrad píše:
Tak jak prisel jsi na neco?
Radek


Ahoj,
Díval jsem se na to, ale řekl bych, že jsem na to krátký, bojím se, abych to nedodrbal víc jak to je. Jestli tomu rozumím, podle toho, co jsi psal v předchozím přízpěvku - tedy čistě teoreticky - stačí, když břepnu na BE a budu jezdit jen na něj? Nebo spíš takhle, pokud mám přepnuto na BE, tak putují nějaké data k RJ motoru přes RJ LPG? Pokud ne, logicky by to mělo stačit, ale pokud ano, je nutné provést úpravy o kterých jsi se zmiňoval

_________________
Fiatek Brava 1.6 16V rv.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2008, 22:49 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 dub 2008, 00:00
Příspěvky: 472
Ano melo by to stacit za predkokladu ze se vstrikovaci ventily dobre prepnou.Zkus se podivat jestli jdou doopravdy kabely ze vstrikovacu benzinu do ridici jednotky plynu.
Radek

_________________
Levý člen klubu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 zář 2008, 23:46 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1674
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Poptal jsem se odbornika,co mi delal plyn.Rikal sice,ze je to pouze dohad,ale skontroloval by,zda je v poradku tlak LPG pred vstriky.Popripade samotne vstriky,zda jsou vubec "vykonove" vhodne pro tvuj motor.
V podstate totiz se MUSI doba otevreni vstriku LPG temer shodovat s dobou,jako maji vstriky BA.V praxi obvykle se nepatrne prodluzuje cas vstriku LPG,je nutne totiz pro stejny vykon pri definovanem tlaku LPG vstriknout o neco vetsi objem.Pro ruzne objemy valcu se voli i ruzne prumery vstriku-plosne se predpoklada,ze tlak je konstantni v ramci jednoho systemu,at se dava na motory 1.1 nebo 2.5.Takze prvopocatecni regulace mnozstvi paliva je hrube nastavena jiz zminenou konstrukci vstriku LPG prumerem tryskyJemneji se doladi prave nejakou konstantou na zkraceni ci prodlouzeni doby vstriku,udajne se voli spise prodlouzeni.Pokud je kratka,znaci to velky prumer trysky vstriku LPG a meni se za mensi.Finalne si to jiz doladuji RJ podle provozniho stavu(lambda).
Pokud je doba vstriku LPG vyrazne odlisna od doby vstriku BA,je mimo korekcni moznosti RJ.Proste ma obtize -priklad-jen tak zniceho nic prodlouzit ci zkratit +/-25% dobu vstriku BA,protoze RJ BA vlastne "nevi",zda jede na BA ci LPG.Pouziva naucene optimalni hodnoty a ty najednou nejak nesedi.
Takze podle men by ti meli proverit a porovnat ty doby vstriku BA/LPG,proverit stalost tlaku LPG za reduktorem,vykonove vhodny reduktor,tesnost LPG vstriku,aby treba po prepnuti na BA nekde nesaklo pres vstrik LPG do sani.Teoreticky by nemelo bo ventily,ale uz sem potkal cloveka(favo karbec,LPG do sani),keremu se furt pekl plovak v karbecu.Nakonec byla chyba v tom,ze STOP ventil LPG netesnil a i pri vyplem systemu LPG propoustel plyn.Vymenil ventil a byl klid.
Ja bych skusil zajet jinam,aby proverili montaz/serizeni jako celek.
Defakto to vidi obdobne jako sztrad

PS:A vzdycky je tu jeste strasak jmenem ukostreni.Vstriky potrebuji celkem slusne pulsy,radove to nakej amper bude.Se zlou kostrou se mohou otvirat pomaleji,a bude tu tendence prodluzovat celkovy cas na 1 puls.

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: STEJNY PROBLEM
PříspěvekNapsal: 27 zář 2008, 19:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 645
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
Zdravim. Nejprve bych chtěl se zaptat u Kobrika,jestli vyřešil svuj problem s jizdou na BE??? Moooc mě to zajima!!! Shodou okolnosti mam stejny problem.Mam PARALELNE sekvenčni vstrikovani LPIGAZ-01(v jejich popisu jsem našel schema,kde zobrazena přestrihnouta lambda).Najel jsem již 18.000 km za 7 měs.,a posledni 3měs rešim startovani a jizdu na studeny motor na BE,ono totiž ten system nedovoluje přepnout na LPG dokud teplota splynovače neni 40°C. Začalo se to na dalnici,kdy mi došel LPG a system se přepnul na BE,auto okamžitě začalo na sešlapnuti pedalu plynu reagovat dekseleraci.Zpomaleni bylo tak razantni,že přemyšlel jsem se otočit a jet na opravu BE čerpadla,nebo vyměnu filtru,lambda sondy atd.,taky pri startu bylo slyšet bublani z nadrži.
8O Měl jsem takovi oči. Pak jsem dojel do pumpy LPG-a ,slava,auto jelo jakoby vůbec nic se ne stalo.Pak na počitači vyskočila zavada-chybne hlašeni lambda sondy-okamžitě byla vyměněna za novu-NIC.Bublani v nadrži pokračije.Pak nasledně-2 palivove filtry,benzinove čerpadlo,svičky,změřen tlak na vstupu vstriku. Na poslednim srazu na Rozkoši auto prošlo diagnostikou-a jedina zavada-CHYBNE HLAŠENI LAMBDA SONDY 8O .Měl jsem takovi oči.
Teď se to projevuje tak,že auto nastartuje uplně bez problemu z půl otačky,ale až sežere ten benzin-začina chcipat,vibrace,otačky padaji na 500(odhad) a uplně zastavi,musim sešlapmout plyn a chvile je klid,pak zas až do ohřati motoru-cca 2-3 min,pri rozjezdu netahne to okamžitě,ale za 1-2 sek. Přitom když se přepne pak na LPG-je to UPLNĚ JINE AUTO !!! :D
Tak co mi poradite,važeni přatele???
Rozhodl jsem jet za tym plynařem a pokusit se o seřizeni do tovarneho nastaveni,jinak nevim rady! :evil:

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Také mám ELPIGAZ
PříspěvekNapsal: 27 zář 2008, 20:39 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 17 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 301
Bydliště: Polná
a jede to bez problémů, jak na plyn, tak na benzín. Přepínání na dálnici ve 150km/hod bez problémů. Jen bych řekl, že plan je nepatrně lenivější než benzín.
Asi dvakrát za 1000km se mi stalo, že studený motor na benzán (než se zahřeje a přepne na plynú na dvojku v nízkých otáčkách cukal, jinak nic, Spotřeba plynu je mezi 8-9 litry LPG/100km.
A poznatek: o něco déle se to ohřívá.

_________________
Dušan
skype: mrazik21
icq: 385282775
1,9 MJ Fiat Stilo MW/2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 zář 2008, 21:39 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 645
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
Ano,přesně tak,jede to bez problemu,a na dalnici taky.Cukani taky maliňko citim u benzinu když je už zahřaty. Akorat benzin lepe taha do dlouheho kopce,plyn pak začina ztracet dřiv. Spotřeba je:na 27-28L plynu ujedu cca 350km,což je kolem 8L-kombinovana spotřeba.

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2008, 20:57 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 43
Bydliště: Veselí nad Moravou
Takže suma sumárum:
Moc jsem se tomu nevěnoval, protože nakonec byly třeba jiné věci, tj, výměna L ramene a L tlumiče vepředu, komplet rozvody s vodní pumpou a hned 10k v trapu. Nekonec jsem teda aspoň zejel na diagnostiku k doktorovi a tam mi nezjistili vůbec nic. Doporučily podívat se na vstřiky. Jinak udělali mi kompletní reset RJ BE a jel jsem. Měl jsem cestu do Wídně, tak jsem zkusil jet na BE. Prvních asi 50 km sei jednotka natahovala znovu data, než se to ustálilo na, dalo by se říct, únosnou mez. Na BE to jelo v pohodě, ale řekl bych tak spíš na 90%. Zdálo se mi, že je tam delší prodleva při sešlápnutí plynu a celkově se mi běh motoru zdál takový surovější ( nevím ale jestli to nebyl s tou surovostí jen dojem. Při provozu na LPG se mi opravdu zdá chod uhlazenější ). Koneckonců jsem najel 400 km na BE s pocitem, že je to po resetu RJ znatelně lepší.
Sečteno a podtrženo. Teď jezdím na LPG s tím, že už mi to nezdechá a otáčky se ustálily jak mají být ( jen dolů to poadá hodně rychle, ale zastaví se tam kde mají ). To že to ale na LPG nezlobí dávám za vinu chladnému počasí ( bude tak nějaké zrada ). Nejvíc to zlobilo, když byly v létě ty největší horka. Když i vlétě bylo přijatelných 20st. tak to bylo taky bez problémů.
Jinak co se týká provozu na BE, tak je to "celkem" v pohodě. Prostě to za studena jen lechtám, než se to zahřeje a přepne na LPG. Za ten čas jsem si na to tak nějak zvykl a už mě to jaksi přestalo štvát :) Tak asi tak.

_________________
Fiatek Brava 1.6 16V rv.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2008, 22:09 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 645
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
Mam takovy pocit,že naši dva auta je jako jedno.... :roll: :roll: :roll:
Přemyšlim o rozebrani sani a podivat se na vstřiky a hlavně prozkoumat regulator tlaku na liště,ale zatim nemam čas.

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2008, 08:10 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 983
Bydliště: Rousínov u Vyškova 603 386 443
Motor: Tak ten taky máme.
Plyn mám do sání. Tedy odlišný systém.

Problémy podobné, tedy na beneli, na plyn jezdím bez potíží.

Neprojevilo se mi to hned, ale po ujetí cca 8.000 km. Nakonec došlo k výměně jednoho vstřiku, neb byl ucpaný. Když to začalo znova, tak jsem do nádrže nalil čistič vstřiků, kvalitní benzín, a jednu nádrž vyjel bez použití LPG. Pomohlo to. Nyní už zase začínají nějaké problémečky (po cca 15.000 km). Provedu totéž, a doufám, že to opět pomůže.

Myslím si, že se jedná o konstrukční specifikum 1,6 motoru, protože problémy se vstřiky nemám pouze já, ale jedná se o víc lidí, tedy po přestavbě na LPG. Už se to řešilo jinde, a mimo to jsem na srazech potkal i pár LPGkářů, kteří do diskuze ani neodpověděli, a tvrdili, že tyto problémy mají také, ale neřeší je.

Co se týče vstřiku, tak pokud je jenom zanesený, na palubovce se neobjeví hlášení závady na vstřikovací soustavě, To se údajně objeví pouze při elektrické závadě....

_________________
Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi 103 kW
Opel Astra Cabrio 1.6 16v 74kw Bertone
a karavan TREND 370

ex Fiat Marea Weekend 1.6 SX stříbrná kráska


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz