FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 11 srp 2020, 22:58

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2008, 17:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2008, 01:00
Příspěvky: 1240
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
valik píše:
Ten odpor kabelů nekde kolem 5-20 kOhm,ale je to rozpěti jako prase. Co vy na to :?:

Neni to tak, jen poupravim. Odpor kabelu musi byt do 10kOhm, ne vice. Pokud tam mas vice, vymen je (napr. Tesla Blatna).
Co se tyce tech vstriku, taky to nemusi byt vsechno, ze strikaji. Podivej se na ty stranky te firmy, co jsem psal vyse, a muzes se podivat na rozdily - ve spojeni se spatnou jiskrou to muze byt take problem.

_________________
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX
182A4000 - 7/1998 Dark Blue Metallic Paint
ex F/I/A/T TIPO 1.6 DOHC i-e DGT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 pro 2008, 18:31 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 645
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
No vidite-dalši nazor,podivam se,děkuji. :lol:

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2008, 06:40 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1698
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
valik píše:
:diky Vyborna odborna odpověď,moooc dik. No,a co to teda je? Napada už mě jedine-hodiť vstřiky do ultrazvuku. :roll:

No,jak Ti mohu radit...mam jen trochu zkusenosti s 1.8 a pak kolem LPG.
Ty mas problem jen na BA a jen za studena a jeste 1.6.
Blbou radu bych mel,vyjed BA,natankuj pulku V-Pover a vyjezdi to,bez provozu na plyn.Nebo se s tim da i smirit,nechat to pred jizdou 5 minut hrkat,at se ohreje,akorat na cigo.

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2008, 22:11 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 645
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
:hotovej To jsou rady :hotovej Přemyšlej. Maš čim změřit tlak benzinu v potrubi?

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 pro 2008, 23:03 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2008, 01:00
Příspěvky: 1240
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
valik píše:
:hotovej To jsou rady :hotovej Přemyšlej. Maš čim změřit tlak benzinu v potrubi?

Jak to myslis? Jestli mas na mysli mereni tlaku, ktere dava cerpadlo resp. tlak, ktery je v systemu, tak to lze zmerit napojenim tlakomeru na ventil, ktery je umisten na rozvodne trubce se vstriky.

_________________
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX
182A4000 - 7/1998 Dark Blue Metallic Paint
ex F/I/A/T TIPO 1.6 DOHC i-e DGT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 pro 2008, 13:49 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 645
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
Přesně tak 8) . A proto že mam model 1998 s hlinikovym sanim (resp. vstupni a vystupni hadice),tak měřit hned i na vystupu lišty,zda neni špatny regulator tlaku.

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2009, 11:03 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 645
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
Ahoj všem.
Tlaky jsou změřeny a zda se v pořadku,prošel sem to až od nadrži do lišty a zpět po vratnemu vedeni,nadrž čista, až leskne :slunce .
Vyměnil jsem svičky z BOSCH+6 na origo CHAMPION podle manualu-podstatně lepsi startovani a volnoběh,trhani pomalu ustava,ale ještě maliňko je.Posledni co zustava-vyčistit vstřiky na ultrazvuku a vyměnit sadu vysokonapěťovych kabelů.
Graune: maš zkušenosti z TESLOU Blatna :?:
P.S. Při vyměně sviček jizda na LPG se nezměnila. :D

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2009, 19:59 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2008, 01:00
Příspěvky: 1240
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
valik píše:
Graune: maš zkušenosti z TESLOU Blatna :?:

Mam zkusenosti s obojim. Cistenim vstriku ultrazvukem (mel jsem pujcenou cisticku) a take novymi kabely z Tesly Blatna Ty kabely jsou dobre.
Btw v posledni dobe, jak jsou ty mrazy, tak problem s kolisanim otacek za studena (ihned po nastartovani) nemam. Uvidim jak se otepli, ale prisuzuji to bud problemu s tlakem paliva (musim zmerit) nebo s kombinovanym cidlem teploty/tlaku vzduchu (pri mereni odporu se mi moc nezdalo). Overim si to na jare, chtelo by to on-line snimani dat.

_________________
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX
182A4000 - 7/1998 Dark Blue Metallic Paint
ex F/I/A/T TIPO 1.6 DOHC i-e DGT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2009, 00:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 645
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
OK,přišti tyden udělam ultrazvuk,a pak uvidim,možna i kabely taky.V každem připadě dik za typ na TESLU. :wink:

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2009, 23:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 645
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
Tak vstřiky vyčištěny na ultrazvuku. Taky za jedno jsem vyměnil i termostat,byl už KO . Po 100 km vše zda se v pořadku. Přepina se na LPG již po 2 km :!: zaslugou termostatu,samozřejme. Taky zklidnil se volnoběh. Teď mě napadlo,jestli ten cely "bordel" vstřikovani nebyl v důsledku studeneho motoru od špatneho termostatu :?: Přece motor byl vždy "podchlazen",na což nejspiš upozorňovaly i snimače teploty vzduchu a chladici kapaliny,ale Lambda mohla tyto udaje zpochybňovat vlastnim měřenim.Na počitači mi vždy objevilo se hlašeni " sporadicka zavada Lambda sonda". :?
No,nevim co na to myslet,důležite je že teď je to OK :!:

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 úno 2011, 12:57 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 43
Bydliště: Veselí nad Moravou
Tak jak pánové po 2 letech provozu :wink: ? Stále zlobí BA? Máte ještě tyhle Mařenky vůbec? U mě v podstatě to samé, akorát 2x horší. Na BA je to prostě úplně KO. Dospělo to do takového stádia, kdy už to musím prostě řešit.

Valiku, ten ultrazvuk pomohl na jak dlouho? Předpokládám, že zase max. do 10 000 Km.

Jinak ultrazvuk mám k dispozici doma, tak to zkusím pročistit. Akorát jedna drobnost. Nevíte někdo jakou proto použít kapalinu?

_________________
Fiatek Brava 1.6 16V rv.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 úno 2011, 21:03 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2009, 00:00
Příspěvky: 459
Bydliště: Tučapy / okr. Vyškov 608628281
Motor: 1,6 16V
Já jsem nějaké vstřiky čistil. Vždy je nejprve připojím na napětí aby byl otevřen, propláchnu jej technosolem pod tlakem 3 bar. Poté je dám do UZ čističky s destilkou 2x 45 min na 40°C a na finále je vysuším vzduchem a ještě propláchnu technosolem. Skorosousedovi jsem čistil všechny 4 vstřiky na Bravo 1.6 před půl rokem a auto má stabilnější chod motoru a zatím bez problémů.

Jo a ještě před čištěním a po čistění je dávám pod měřící zařízení které zvětšuje 250X a vždy je vidět nánosy bordela které pak zmizí.


Edit: Firmy co vstřiky čistí a testují používají chemii, ale nevím jakou :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2011, 23:39 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2008, 00:00
Příspěvky: 43
Bydliště: Veselí nad Moravou
pecasaten - Když je dáš do UZ čističky, tak jsou ale zavřené že? Jinak co kdybych je v UZ koupal přímo v tom technosolu? To jsi nezkoušel? Ale jinak teda říkáš, že obyč destilka stačí?

_________________
Fiatek Brava 1.6 16V rv.1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2011, 08:04 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2009, 00:00
Příspěvky: 459
Bydliště: Tučapy / okr. Vyškov 608628281
Motor: 1,6 16V
Ano do čističky jdou zavřené a do čisté destil.
Technosol je jednak ve spreji a hodně těkavý takže by se za chvíly odpařil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2011, 21:10 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1698
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Kobrik píše:
Tak jak pánové po 2 letech provozu :wink: ? Stále zlobí BA? Máte ještě tyhle Mařenky vůbec? U mě v podstatě to samé, akorát 2x horší. Na BA je to prostě úplně KO. Dospělo to do takového stádia, kdy už to musím prostě řešit.

Krom vymeny lambdy a pozdeji cidla presostatu(ten problem je mozna vyhradne 1.8-snima jej RJ a on ji hazel dik oxidaci/probijeni po navlhnuti hausnumera,delalo to fakt huste problemy po startu) sem nic neresil,necistil.Ani vstriky,ani tlaky,ani svicky.Stale V-Power + LPG sekvencni.Nekde sem to i pocital,presny udaj bych musel pocitat znovu,ale dik delsim trasam na rocni najezd cca 18- 20t. km spalim na starty+ohrati kolem 100l BA.Nekdy vyjimecne i dojizdim na BA k pumpe bez problemu.

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 68 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz