FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 22 led 2020, 03:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 28 úno 2013, 22:05 
Offline
Člen klubu

Registrován: 28 úno 2013, 21:52
Příspěvky: 9
Motor: 1,6 16V
Zdravím, podařila se mi nemilá věc...vyjet nádrž téměř do sucha..chtěla jsem druhý den ráno zajet na benzínku, marča nastartovala, ale za pár vteřin zdechla,tak jsem vyrazila pro benzín s kanystrem, ale maruš už prostě nenastartovala.Zkoušela jsem to fakt několikrát,ale bez úspěchu.Napadlo mě, jestli třeba nenasála nějaký krystalky vody, tak jsem do benzinu přilila velfobin,zaklepala s autem jak s užíváním a čekala jsem další den.Pořád nic,začala škytat,jako kdyby chtěla nastartovat,předtím jenom točil startér a nic.Jiskru to hází, to už jsem vyzkoušela, tak mě napadlo jestli třeba nebude zavzdušněný čerpadlo...poradíte mi někdo jak ho odvzušnit?Případně kde hledat závadu?
Je to 1,6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 28 úno 2013, 22:34 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 2387
Bydliště: Velke Kapusany SR t: +421918464284
Motor: 1,9 JTD
motory 1,6 maju regulator tlaku v liste, cez ten regulator sa system odvzdusni sam nieje potreba odvzdusnovat.
ina otazka je ci cerpadlo nasalo benzin, ci je dostatok benzinu v nadrzi, ci vytvori tlak potrebny pre start.
cerpadlo by malo byt pocut, ide vobec cerpadlo?
nesvieti ti na palubke triska signalizujuca poruchu?

_________________
FMarea Sedan 1,9 JTD 77/105 rok2000 ROSSO PONENTE
FTipo 1,9 TDS 66/90 rok1990 je prec
Akumoto A10-70
F PUNTO 1,2 44 rok2000 sivy metal-darovany za 280€
F STILO 16 R.2001 SIVY METAL sytnator je tiez fiatak
MB B180 čierna perleť


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 28 úno 2013, 22:54 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4692
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Ahoj Heavy666. Předpokládám, že jsi Heavy, která už je tady jednou registrovaná.

Čerpadlo potřebuje vyšší hladinu. Mám s tím vlastní zkušenost z punta, kde mi to chytlo až jsem tam měl 15 litrů benzínu. I mareáci zde na fóru mají podobnou zkušenost. Je tam toho prostě potřeba nalíc více, jak píše Majster.

Jestli se podaří, tak sem pak napiš zda ano, či ne anebo jak jinak jsi to jinak vyřešila. Ostatním to pomůže. Posledně (se starým nickem) jsi se po udělení rad ze stran mareáků (včetně nascanovaných schémat palubovky) odmlčela a tak nevíme, zda ti palubka pořád nejede a v případě, že jsi ji opravila, tak by určitě ostatním pomohly tvé zkušenosti.

Adyn

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 01 bře 2013, 15:00 
Offline
Člen klubu

Registrován: 28 úno 2013, 21:52
Příspěvky: 9
Motor: 1,6 16V
JJ,už jsem tady jednou registrovaná,ale nějak jsem zapomněla přihlašovací údaje,takže jsem zvolila jednodušší cestu.Co se týká palubky,tak se to opravilo výměnou.Vyndala jsem ji, očistila všechny konektory atd., to vůbec nepomohlo.Na vrakáči jsem sehnala jinou a marča šla do světa.Teď na ni vzpomínám...Tahle benzínová mě nějak zlobí od samého začátku.Vyzkouším to s tím benzínem, ale ještě se nejdřív taky mrknu na filtr, kdo ví co všchno v té nádrži posbírala a určitě dám vědět.Tryska nesvítí, to bylo první po čem jsem na palubce koukala.Občas problikávala kontrolka ABS,ale to až ve chvíli, kdy byla vydojená baterka a to mi dělá normálně.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 02 bře 2013, 12:02 
Offline
Člen klubu

Registrován: 28 úno 2013, 21:52
Příspěvky: 9
Motor: 1,6 16V
Takže benzínem to není :-( čerpadlo maká, jiskru to hází..někde jsem tady četla, že by mohl být v kelu snímač otáček?Jak to poznám?Jen výměnou?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 02 bře 2013, 13:04 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4692
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
A kolik jsi tam toho benzínu nalila? Moje zkušenost, jak jsem již uváděl byla nalít tam cca 15 litrů. Pak jsem vždy jen otočil klíčkem aby zavrčelo čerpadlo. Tak jsem to dělal několikrát až poté jsem zkusil nastartovat.

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 02 bře 2013, 13:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4692
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Teď jsem se díval do dílenské příručky. Jednašestky před faceliftem mají čerpadlo se zpětným vedením. Po faceliftu (od 1999 - plastové sání, červené rafiky) již jen s vedením do motoru.

Jakou máš ty?

Jinak, jak jsem popisoval v předchozím příspěvku, tak s tím zpětným vedením, krásně poznáš zda už čerpadlo podává palivo na změně jeho zvuku - nejede naprázdno.

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 03 bře 2013, 10:00 
Offline
Člen klubu

Registrován: 28 úno 2013, 21:52
Příspěvky: 9
Motor: 1,6 16V
V nádrži je cca 25l benzínu,čerpadlo je slyšet a vždy když "dobíhá" tak to zabublá v nádrži.Zkusím tedy ještě nechat ho parkrát načerpat a pak startovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 03 bře 2013, 10:01 
Offline
Člen klubu

Registrován: 28 úno 2013, 21:52
Příspěvky: 9
Motor: 1,6 16V
Zapomněla jsem napsat, že je to r.1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 03 bře 2013, 10:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2012, 01:00
Příspěvky: 82
Bydliště: Chomutov, Žatec, Kryry 734599920
Motor: 1,9 JTD 110
Ahoj, kamarád měl stejný problém, nakonec stačilo otevřít nádrž a párkrát nechat rozběhnout čerpadlo a auto nastartovalo.

_________________
_____________________________________________________
FMW 1,9JTD 110 ELX grigio steel (103kw); r.v.2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 05 bře 2013, 17:54 
Offline
Člen klubu

Registrován: 23 dub 2012, 19:41
Příspěvky: 45
Bydliště: Mořkov
Motor: 1.8 16V LPG
Taky už se mi to stalo, nalil jsem cca 15 litrů a ani to neškytlo. Odmontoval jsem hadici na vstřikovací liště co vrací palivo zpět do nádrže, profoknul jsem to až to bublalo v nádrži, a bylo po problému. :D :D.

_________________
FIAT MAREA 1.8 16V HLX r.v. 1998 LPG - bíla střela
Fiat Coupé 1.8 16V pininfarina r.v. 1997 LPG
Daewoo Matiz 0.8 2002
EX Fiat Bravo 1.6 16v 1997 LPG
EX Fiat Palio Weekend 1.6
EX Opel Corsa 1.2
EX Renaul Espace 2.0
EX Fiat Marea 1.6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 05 bře 2013, 21:27 
Offline
Člen klubu

Registrován: 28 úno 2013, 21:52
Příspěvky: 9
Motor: 1,6 16V
Máš nějaký obr. která hadice to je?Co vrací palivo zpět?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 06 bře 2013, 10:14 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4692
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Obrázek přikládám.

Osobně bych ti ale nedoporučil kdekoliv rozpojovat palivové vedení - tedy jinde než na samotném čerpadle.

Pokud tedy dosud nic nezabralo (opakované a dlouhé spouštění čerpadla, při dostatku paliva v nádrži), tak zkus čerpadlo vytáhnout a pročistit ho. Teoreticky může být sací koš zanešený kaly z nádrže.


Přílohy:
Palivo 16old.png
Palivo 16old.png [ 164.38 KiB | Zobrazeno 870 krát ]

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 08 bře 2013, 14:59 
Offline
Člen klubu

Registrován: 28 úno 2013, 21:52
Příspěvky: 9
Motor: 1,6 16V
Moc díky za obr., vyzkouším a napíšu.
Ještě jedna otázka..našla bych někde na netu dílenskou příručku v cz? Mám jen francouzskou :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovzdušnění čerpadla
PříspěvekNapsal: 08 bře 2013, 19:26 
Offline
Člen klubu

Registrován: 23 dub 2012, 19:41
Příspěvky: 45
Bydliště: Mořkov
Motor: 1.8 16V LPG
Myslím, že to je ono:
http://www.uloz.to/xFZkYEk/fiat-marea-s ... manual-pdf

_________________
FIAT MAREA 1.8 16V HLX r.v. 1998 LPG - bíla střela
Fiat Coupé 1.8 16V pininfarina r.v. 1997 LPG
Daewoo Matiz 0.8 2002
EX Fiat Bravo 1.6 16v 1997 LPG
EX Fiat Palio Weekend 1.6
EX Opel Corsa 1.2
EX Renaul Espace 2.0
EX Fiat Marea 1.6


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz