FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 20 říj 2018, 05:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Brzdové trubky z mědi
PříspěvekNapsal: 21 led 2010, 23:13 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 03 čer 2006, 00:00
Příspěvky: 9
Bydliště: Citov/okres Přerov
Zdravím všechny,musím vyměnit brzdové trubky a zajímal by mně Váš názor na použití měděné trubičky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2010, 09:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4626
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Není měď měká?

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2010, 10:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 03 čer 2006, 00:00
Příspěvky: 9
Bydliště: Citov/okres Přerov
Tak určitě je měkší než železo,ale zase si myslím že to není úplně na škodu.Bude odolnější proti případnému utřepání a krásně se tvaruje.Když mi na podzim jedna prdla na D1 tak mi ji v Lokti vyměnili v servisu právě za měď a tvrdili že je to lepší než železo,ale zas jsem nedávno slyšel ůplně opačný názor,tak nevim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2010, 10:36 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2007, 01:00
Příspěvky: 1401
Bydliště: SLOVENSKO: Prievidza,TN : +421 918903592
Motor: Marea weekend 2,4 JTD modra
Je med meksia ale odolnejsia.Nehrdzavie ale pozor na holendre-je to nachylnejsie na poskodenie a naslednu netesnost!!!Na fotrikovej Felde boli po go brzd r 2000 dane len medene trubky a ziadny problem.Je pravda ze boli robene na mieru a aj drahsie ale oplatilo sa.

_________________
Fiat Marea Weekend 2,4 JTD-modrá strela+6-speed+tempomat-xenon
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1,9 JTDM 16v 110KW čierna metla
Alfa Romeo 147 1,9 JTDM 88KW čierna metla
Fiat Doblo Maxi 2,0 Multijet Power 135-sluzobny pracant


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2010, 10:42 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4626
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Co jsem teď četl na Škoda.Panda, tak měď je tam zmíněna jako ten lepší materiál...

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=312

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2010, 12:29 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 929
Bydliště: Nový Jičín 732442300
jo,jo měď vyžíhat a jde stočit do klubíčka

_________________
1,9 JTD 01 110 kobyl, modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2010, 13:36 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007, 01:00
Příspěvky: 129
Bydliště: Litvínov, +420737621405
Měď se brzdové trubky používala už za krále klacka. Za reálsoc však bylo jasné, že se jedná okradené trubky, protože v kovomatu se neprodávali (já je tedy neviděl) a tak občas dělali v servisech bububu. Pravda je, že v místě spojů je třeba dát velký pozor na límec. Měď má nižší pevnost v tahu. Pokud se trubky vyrobí pomocí profi sady, tak není problém.

_________________
Marea W/2000 2,4 JTD HLX
tmavomodrá metla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2010, 15:32 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2006, 01:00
Příspěvky: 2160
Bydliště: Brno
Motor: Panda 100HP MONZA
Dělají se i z mosazi na traboších , 100 Š, 1000MB byly už dávno .V Brně je firma která ti udělá brzdovou trubku z čeho chceš i z nerezi :wink:

_________________
Panda 100HP MONZA
mopedy STADION


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2010, 23:09 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1348
Bydliště: Bílovec / Vrchy 603 761458
Motor: 1.9 JTD
Měděné trubky jsme s Otcem dávali opravdu na trabanta a nikdy problém s nimi nebyl,ale i tak mám dotaz na ty, kteří někdy na mařce nějakou tu trubku měnili:Kde jste je sháněli,nebo resp. jaká byla jejich orig. dostupnost?

_________________
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0 TDI 09/2010
MAREA WEEKEND 1.9 JTD ELX 01/2001
FELICIE Magic II 1.6 GLX 01/2001
Čtyřkolka Race 250 Honda 2006
Čtyřkolka 110 automat Číňan 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2010, 06:03 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1855
Bydliště: Teplice
Motor: 1.9JTD105
Tak s origo brzdovýma trubičkama je problém :-( . Když mě loni před Mošovcema praskla jedna zadní trubička tak jsem ji sháněl po všech možných mototechnách a neuspěl jsem, ani ve Fiatu bohužel. Nakonec jsem zjistil že tady u nás dělaj trubky přímo na míru a tak jsem tam zašel a všechny čtyři trubičky od zátěžáku ke kolům mě přišly na 380kč a byly udělaný za 10 min.

_________________
Rebel a tím zústanu
ex :-( Fiat Marea Weekend 1.6/16V šedomodrá metla pěkné vzpomínky zústanou
Fiat Marea Weekend 1.9JTD/105 bílá střela
Fiat Multipla 1.9JTD/105 probíhá její celková oprava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2010, 18:29 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 03 čer 2006, 00:00
Příspěvky: 9
Bydliště: Citov/okres Přerov
Tak už jsem sehnal měděnou trubičku.Cena za metr příznivá 46 kaček+poštovné,akorát se musí odebrat celý svitek 50 metrů.Po domluvě s dalším místním mareákem kterej taky bude dělat brzdy jsem to objednal.Případný zdytek nabídnu po opravě zajemcům.Díky Všem za rady. http://www.ferona.cz/cze/katalog/detail.php?id=27720

_________________
Fiat Marea Weekend 1,8 16v HLX
černá metla
Fiat Punto 85 1,2 16 v
černá metla


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2010, 18:24 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1348
Bydliště: Bílovec / Vrchy 603 761458
Motor: 1.9 JTD
komar píše:
Tak s origo brzdovýma trubičkama je problém :-( . Když mě loni před Mošovcema praskla jedna zadní trubička tak jsem ji sháněl po všech možných mototechnách a neuspěl jsem, ani ve Fiatu bohužel. Nakonec jsem zjistil že tady u nás dělaj trubky přímo na míru a tak jsem tam zašel a všechny čtyři trubičky od zátěžáku ke kolům mě přišly na 380kč a byly udělaný za 10 min.


Díky za info komáre, jen mi ještě objasni, předpokládám, že jsi přišel do oné firmy se starýma trubkama, podle kterých ti udělali nové,nikoliv, že by je udělali na základě nějakých rozměru dle výrobce..????

_________________
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0 TDI 09/2010
MAREA WEEKEND 1.9 JTD ELX 01/2001
FELICIE Magic II 1.6 GLX 01/2001
Čtyřkolka Race 250 Honda 2006
Čtyřkolka 110 automat Číňan 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2010, 09:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 11 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1855
Bydliště: Teplice
Motor: 1.9JTD105
Ne nejdříve jsem si změřil délku na marejce a zjistil jaká je tam matka (nejsou stejné - jsou tam dva rozměry) a pak k naměřené délce přidal cca 2-3 cm. Poté nechal vyrobit a doma naohýbal podle staré trubky kterou jsem z marejky prostě vyštípl - obyčejným klíčem nešla povolit ani jedna matka ale golovkou ano.

_________________
Rebel a tím zústanu
ex :-( Fiat Marea Weekend 1.6/16V šedomodrá metla pěkné vzpomínky zústanou
Fiat Marea Weekend 1.9JTD/105 bílá střela
Fiat Multipla 1.9JTD/105 probíhá její celková oprava


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2010, 10:31 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2008, 00:00
Příspěvky: 64
Bydliště: Uničov, okr. Olomouc
Zdravím přátele,
mám dotaz týkejicí se výměny zadní brzdové trubky. Teče mi brzdovka na pravém zadním kole. Vyzkoumal jsem, že kapalina vytéká kdesi z poza palivové nádrže a stíká dólu po brzdové trubce. Při tel. konzultaci mi mechanik řekl,že se musi sundat nádrž,aby se tam dostal. Je to opravdu tak,nebo máte nějaký figl jak na to?Protože sundáním nadrže se práce pochopitelně prodraží a to nikdo nechce. Ze spoda jsem ještě zahlédl,že v místech kam zrovna zahýba trubička do útrob je víčko z kufru k palivovému čerpadlu. Jde se dostat k trubičce přes toto víčko?
Předem děkuji všem za rady!

_________________
Lancia Lybra 1.8, 00', LPG - Landi Renzo
ex. - Marea weekend ELX, 99', 1.8 LPG-Elpigaz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 dub 2010, 10:35 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 dub 2008, 00:00
Příspěvky: 64
Bydliště: Uničov, okr. Olomouc
Podle eperu by to měla být truka č.2
Obrázek

_________________
Lancia Lybra 1.8, 00', LPG - Landi Renzo
ex. - Marea weekend ELX, 99', 1.8 LPG-Elpigaz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz