FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 22 čer 2018, 03:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 29 pro 2012, 11:18 
Offline
Člen klubu

Registrován: 04 lis 2012, 22:25
Příspěvky: 1
Motor: 1,6 16v
Ahoj, mám podobný problém který už tu byl řešen ale není to autorádiem.
Vybíjí se mi baterie pokud jezdím pravidelně denně tak není problém ale jakmile jeden den vynechám je vybito.
Po vypnutí klíčku jsem naměřil proud cca 300mA. Když odpojím a připojím baterku tak zmizí a zůstává nějakých 20 mA což je normál. Zkoušel jsem hledat a přes pojistky a dráty se dostal až do palubní desky. Po prvním rozebrání závada zmizela a objevila se asi za 3 týdny znovu. Při druhém průzkumu jsem si všiml že při vypnutém klíčku prosvěcují údaje na displeji počitadla kilometrů. Po rozebrání a smontování palubky zhasl displej a zmizel odběr proudu. Takže čekám na další vybití baterie. Nemohl by někdo poradit kde dál hledat? Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 01 úno 2013, 12:08 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2007, 01:00
Příspěvky: 103
studeny spoj v přístrojovce?? nemáš osvětlení kilometru ve zkratu??

_________________
Weekend 1.9 JTD 105 bílý expres


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 01 úno 2013, 13:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 2362
Bydliště: Velke Kapusany SR t: +421918464284
Motor: 1,9 JTD
tazko radit bez merania, to ze mas po vypnuti este viac mA by nemal byt problem, RJ sa odpajaju postupne a mozno si meral ked este nebolo vsetko odpojene, priklad vnutorneho osvetlenia, este chvilku svieti potom zhasne.
20mA je normalna hodnota, skor budes mat uz baterku za zenitom.

_________________
FMarea Sedan 1,9 JTD 77/105 rok2000 ROSSO PONENTE
FTipo 1,9 TDS 66/90 rok1990 je prec
Akumoto A10-70
F PUNTO 1,2 44 rok2000 sivy metal
F STILO 16 R.2001 SIVY METAL sytnator je tiez fiatak


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 01 úno 2013, 16:18 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 02 kvě 2010, 00:00
Příspěvky: 1042
Bydliště: Už Praha
Motor: EX Marea Weekend 2.4 JTD
Já bych udělal toto. při tom proudu těch 300ma bych vytahoval jednu pojistku po druhé, abych vůbec věděl, který okruh to dělá.

_________________
Fiat Croma 2005, 1.9 JTD/110 KW EX Marea Weekend 2.4 JTD HLX 9/1999 96KW + xenony 6000, červený interiér Fotky Mařenky, fotky Mařky na ND 2.0 108 kw zde. Stáhnout manuál


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 10 bře 2013, 10:42 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 726
Bydliště: Uherský Brod
Souhlasím se zzzipem - taky bych tak postupoval. Jinak já jsem měřil klidový proud - naměřil jsem 5mA, takže zanedbatelný. Samozřejmě s alarmem by to bylo o něčem jiném....

_________________
Fiat Croma 1,9MJ, Emotion, Blu Nettuno 150 koníků, 2009...ale srdcovka je Márejka...
Ex Fiat Marea Weekend 1,9TD100, ELX, 1998 - Strale in argento -a stejně je nejhezčí!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 18 bře 2014, 22:19 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 310
Bydliště: Brno Bystrc, tel. 776304991
Motor: 1.6 16V 2000 CF3
Panové, poraďte prosím. Z ničeho nic mi odešla šťáva s autobaterii. Před 2 dny jsem mel pocit, ze hůř to startuje, tak jsem dojel do práce. Při cestě zpátky nastartoval jsem s potížemi, ale po nastartováni dojel jsem v klidu domu. Příští ráno už jsem nenastartoval, denní počitadlo a radio vynulovány. Napětí na baterii: 10,5 V. Tak jsem ji nabil, když jsem dával ji zpátky bylo tam napětí 13,47V, po otočeni klicčku 13,20V a po nastartováni 14,30. Tímto soudím, ze altik funguje. Každopádně i čerstvě po nabiti autobaterie marea startovala velice těžko, když jsem motor vypnul tak napětí kleslo na 12,70V. Další nastartováni už zase bylo s potížemi, napětí kleslo při startováni (chvilkově) na 9,5V.
Když měřil jsem klidový proud (při vypnutým motoru a odpojeným pro jistotu radiu), tak tam šlo ~65 mA.
Ted' mam dotaz, jak to soudit. Ten klidový proud zda se mi vice-méně v pohodě (opravte mě, jestli se mýlím), prý žádný veliký odběr tam není. Myslíte že mam baterku v háji a musím koupit novou? Nebo hledat dal chybu někde v kabeláži?

_________________
ex: 1,6 16V ELX CF3 2000, dost omlácená 647 Grigio Steel
ex: milovaná Czerwona Marysia Weekend 1,6 16V SX (Rosso Barocco 99)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 18 bře 2014, 22:29 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4610
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Já bych to tipl na "vnitřní zkrat" v baterii. Tedy rozsypaná deska nebo něco podobného. Zkus mrknout na elektrolyt, jestli v nějakém článku není špinavý - šedý až černý. To by znamenalo, že ten článek není zcela OK.

Kdysi jsem koupil novou baterku (ještě na Š120) protože stará nedržela. Starou jsem vyndal, šoupl pod skřín, dobil a pak jí dal ještě jednu šanci - pak držela další více než rok. Jeden baterkář mi řekl, že jí mohlo pomoci klepnutí o zem - zkratující kousek rozpadající se desky se uvolnil a spadl na dno. Prý se to stává. Je to bez záruky - ale za "proklepání" baterkou nic nedáš. (V autě má sice pohybu dost ale díky odpružení to není klepnutí ale zhoupnutí...)

Jinak, pokud jsi měřil vnitřní odběr (po první minutě se sníží - to se "bootuje" řídící jednotka) a ten mi přijde OK, tak asi nemá smysl jít po kabelech ale řešil bych tu baterku.

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 18 bře 2014, 22:50 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 310
Bydliště: Brno Bystrc, tel. 776304991
Motor: 1.6 16V 2000 CF3
Diky Adyne za radu. Ta moje baterie je neprůhledná a "bezúdržbová", kouknout do elektrolytu asi se mi nepodaří bez nějakého drastického zásahu - asi rovnou budu muset pořídit si novou (pokud ještě nastartuji) v naději že chyba je jen zde, v baterii.
Ale možná stejně praštím starou o zem, aspoň tak pro úlevu :hotovej

_________________
ex: 1,6 16V ELX CF3 2000, dost omlácená 647 Grigio Steel
ex: milovaná Czerwona Marysia Weekend 1,6 16V SX (Rosso Barocco 99)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 18 bře 2014, 22:59 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4610
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
I bezúdržbová se dá otevřít. A stačí nabrat elektrolyt do injekční stříkačky. Ale to že zjistíš zda je článek v poho, nebo po smrti je vlastně jen informace a valného významu nemá...

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 19 bře 2014, 07:19 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 5260
Bydliště: Nikol-city 608479374
Motor: 2,4TDS
zajed nekam at ti udelaj zatetovy test na baterku a budes vedet hned.

_________________
Lancia Kappa 2,4 TDS
Iveco Daily 35C12
Renault master


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 19 bře 2014, 13:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 310
Bydliště: Brno Bystrc, tel. 776304991
Motor: 1.6 16V 2000 CF3
Pres noc jsem nechal baterku zapojenou jen na jeden pol (to znamena de facto- nezapojenou). Nepeti rano 12,75V, ale starter se vubec neozval, nerozsvitily kontrolky - proste mrtva a na odpis. Vzal jsem ji domu, zapnul lidlovskou nabijecku, po 15minutech pokazala ze uz ma nabito - tak honem do auta, nastartoval jsem na poprve ale s potizemi a rovnou zajel koupit novou baterii. Ted tam sedi Varta Blue Dynamic 60 Ah 540A - na ni auto nastartovalo od cinknuti. Ted uvidime zitra, jestli opravdu to baterka odesla kvul nejake poruse, nebo jen prece neco mi stavu vycucava...

_________________
ex: 1,6 16V ELX CF3 2000, dost omlácená 647 Grigio Steel
ex: milovaná Czerwona Marysia Weekend 1,6 16V SX (Rosso Barocco 99)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 19 bře 2014, 16:53 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1633
Bydliště: Třinec +420608626551
Motor: 2,4 JTD
Podobné příznaky i problémy s baterkou, měl nedávno kolega z práce a výsledkem bylo, že odešel jeden článek. To znamená, že i když měla dobré napětí, neměla kapacitu, tedy sílu na startování. On měl ještě baterku se špuntama, takže se to dalo lehce zjistit hustoměrem. Pokud ta baterka byla 5 a více let stará, tak je to dnes celkem bežný trend, že odcházejí. :?

_________________
Fiat Croma 1.9 MultiJet 16V Emotion C.A.
ex Marea Weekend 2.4 JTD HLX Verde Plutone


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 03 dub 2014, 04:13 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1617
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Pri teplotach nad nulou by napeti pri startovani melo byt v rozmezi 11-10.5V ,pokud je mene,hledej chybku.Ne vzdy to musi bejt aku (poskozenej zravej starter,prechodaky,napr.)
Nevim,co je na tom pravdy,ale nekere novejsi auta pry RJ ani nepovoli start,pokud klesne napeti prilis.

_________________
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka
LPG Magic2 od HL Propan
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 03 dub 2014, 14:48 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2007, 00:00
Příspěvky: 310
Bydliště: Brno Bystrc, tel. 776304991
Motor: 1.6 16V 2000 CF3
Na nove baterce jezdim pres 2 tydny - zatim bez problemu. Asi marejku netrapilo nic, krome spatne baterky.

_________________
ex: 1,6 16V ELX CF3 2000, dost omlácená 647 Grigio Steel
ex: milovaná Czerwona Marysia Weekend 1,6 16V SX (Rosso Barocco 99)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vybíjení baterie
PříspěvekNapsal: 04 dub 2015, 18:46 
Offline
Člen klubu

Registrován: 02 úno 2015, 18:54
Příspěvky: 93
Motor: 1,6 16V
Taky jsem zjistil neco zajimaveho.Baterka ma v klidu 12.3V a pri srartu to padlo na 9V .Az motor bezel vylitlo na 14.4.Je nekde ba baterce stitek kdy byla vyrobena?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz