FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 10:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2011, 18:59 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2010, 00:00
Příspěvky: 313
Bydliště: Brno
skoro všechny marey mají tento problém, je to spíš už výrobní faktro s kterým se nedá téměř nic dělat, u jiných aut jsem to nevyděl, ale mě ukazuje naštěstí normálně, nevím jestli je to tím že je to dovoz z Italie :roll:

_________________
________________
/_F_/_I_/_A_/_T_/ Marea 1.6 16V ELX sedan r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 dub 2011, 17:39 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 úno 2008, 01:00
Příspěvky: 77
taky mě to dělalo, ale je to vyřešeno.. bylo to pár studených spojů na desce přístrojovky.

_________________
Fiat Brava 105 JTD SX
http://www.spritmonitor.de/en/detail/280385.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivoměr
PříspěvekNapsal: 17 dub 2017, 23:01 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Muze nekdo helpnout,jakou hodnotu bych mel namerit na plovaku palivomeru> 1.8 16V?
Menil jsem cerpadlo,jak se ukazalo,pri cca 2cm benzinu v nadrzi ukazovalo o chlup mene nez prvni dilek,obcas problikla rezerva.V pravotocivych zatackach vypadky zasobovani benzinem od cca poloviny nadrze.
Nove montovane funkcni,ale dolil jsem 5l a palivomer nic,po dalsich 10 zase nic,stale lezi na spodni tluste.Par mesicu a mozna i rok bylo nasucho,venku z nadrze.
Nez to budu znovu kuchat,rad zjistim jestli fakt musim dovnitr,hadicky ztvrdle a plasty zkrehle.
V planu je falesne vrazit do konektoru palivomeru odpor ruzne hodnoty,ale nemam se ceho chytit (hodnoty),zda to neni az na trase v elektrice.Jeste teda mohu zmerit na starem,pokud uz neni ve srotu u doktora.Ale hodnoty od/do by se sikly.
Diky
Dodatek:
Rozebral jsem svoje puvodni cerpadlo,vybral plovak,profoukal dirky,sitka,pevneji usadil ukotveni dratoveho odporu na keramice,jemne napruzil sberaci kontakty.Na suchu minimum 15,maximum 270 ohmu.Tezko rici,zda sitko bylo pricpane dost na to,aby pri minimu v nadrzi neteklo do kose dost benzinu
Vytahl jsem znovu cerpadlo,a ejhle,pres stejne rozmery a konstrukci kompletu cerpadla,reseni plovaku byli realizovane odlisne,po cele delce osa,a na ni pohyb plovaku/jezdce.Asi auto nevedelo,jak hodnotu zpracovat,nebo nemel kontakt,zasekly nebyl.
Tak tam sel puvodni plovak,no a zase funguje jako driv,ukazuje o 10 litru vic.Takze skusim vzit plnou,treba se musi nekde neco zalejt benzinem,aby plovak se stal tezsim.
Nebo je chybka v palubce,nedavno sem menil zarovky,mohl v konektorech vzniknout prechodacek.
Cas ukaze.
Ukazal...jel sem asi 200km,a nez jsem zastavil u pumpy,ukazoval tesne pod prvni slabou carku. A natankoval jsem 50 litru.Takze se zda,ze si plovak sedl kam mel. :idea:

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz