Muze nekdo helpnout,jakou hodnotu bych mel namerit na plovaku palivomeru> 1.8 16V?
Menil jsem cerpadlo,jak se ukazalo,pri cca 2cm benzinu v nadrzi ukazovalo o chlup mene nez prvni dilek,obcas problikla rezerva.V pravotocivych zatackach vypadky zasobovani benzinem od cca poloviny nadrze.
Nove montovane funkcni,ale dolil jsem 5l a palivomer nic,po dalsich 10 zase nic,stale lezi na spodni tluste.Par mesicu a mozna i rok bylo nasucho,venku z nadrze.
Nez to budu znovu kuchat,rad zjistim jestli fakt musim dovnitr,hadicky ztvrdle a plasty zkrehle.
V planu je falesne vrazit do konektoru palivomeru odpor ruzne hodnoty,ale nemam se ceho chytit (hodnoty),zda to neni az na trase v elektrice.Jeste teda mohu zmerit na starem,pokud uz neni ve srotu u doktora.Ale hodnoty od/do by se sikly.
Diky
Dodatek:
Rozebral jsem svoje puvodni cerpadlo,vybral plovak,profoukal dirky,sitka,pevneji usadil ukotveni dratoveho odporu na keramice,jemne napruzil sberaci kontakty.Na suchu minimum 15,maximum 270 ohmu.Tezko rici,zda sitko bylo pricpane dost na to,aby pri minimu v nadrzi neteklo do kose dost benzinu
Vytahl jsem znovu cerpadlo,a ejhle,pres stejne rozmery a konstrukci kompletu cerpadla,reseni plovaku byli realizovane odlisne,po cele delce osa,a na ni pohyb plovaku/jezdce.Asi auto nevedelo,jak hodnotu zpracovat,nebo nemel kontakt,zasekly nebyl.
Tak tam sel puvodni plovak,no a zase funguje jako driv,ukazuje o 10 litru vic.Takze skusim vzit plnou,treba se musi nekde neco zalejt benzinem,aby plovak se stal tezsim.
Nebo je chybka v palubce,nedavno sem menil zarovky,mohl v konektorech vzniknout prechodacek.
Cas ukaze.
Ukazal...jel sem asi 200km,a nez jsem zastavil u pumpy,ukazoval tesne pod prvni slabou carku. A natankoval jsem 50 litru.Takze se zda,ze si plovak sedl kam mel.
_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3