FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 18 říj 2018, 03:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Palivoměr
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006, 15:56 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 89
Bydliště: Chomutov, tel. 725540977
Mam problemy s palivomerem. Rucicka se najednou z niceho nic zacne pohybovat nahoru a dolu. Zustane dole v rezerve a pak zase leze nahoru. Podotykam, ze mam plnou nadrz.
Resilo se to na starem foru, ale temer bez vysledku.

_________________
Fiat Marea Weekend 2.4 JTD HLX, modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006, 16:31 
Offline
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2005, 00:00
Příspěvky: 1617
Bydliště: Nový Vestec 603474843
Zkoušel si do toho klepnout? Mě tohle dělá někdy teploměr a po klepnutí se vrátí tam kde má být.

_________________
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 AT 4x4
Obrázek
ex FIAT Marea Weekend 1,9JTD ELX 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006, 17:13 
Offline
Člen klubu

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 155
Bydliště: Hodonín, 777997009
Já mám podobný problém, jen s tím rozdílem, že když zapnu zapalování, ručička palivoměru se normálně nastaví na hodnotu a ukazuje kolik je v nádrži benzínu. Po chvilce ale úplně klesne a leží. Tak jezdím jen s odhadem a když chci vědět kolik je v nádrži ještě paliva, musím vypnout zaopalování a pak zase zapnout. Nevím co s tím, ale už jsem si zvykl.

_________________
Alfa Romeo 147 1.6 16v Twin Spark 88kW červená
7l/100km
ex Fiat Marea 1.6.16V SX sedan GRIGIO FIUME SM. MET
7,8l/100km
skype:vladik.marea


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006, 17:30 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 213
Bydliště: Vrchlabi pres tyden DE-Bremen tel.604 893720
Zkuste vycistit konektor vzadu u cerpadla, mela by tam byt svorkovnice od merice mnozstvi PHM, pokud to nepomuze tak pri plny nadrzi - nebo prazdny- zkontrolovat odpor na svorkovnici dle manualu.. Pokud bude i to v pohode tak bych to videl nekde na spatnou kostru...

_________________
Toledo II
ex. Marus Weekend 2.4JTD
Suzuki GSX750F - (zivot zacina pri 8000ot/min)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006, 18:19 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1875
Bydliště: Chotěšov, tel. 608 13 70 70
jo presne tak jak pise kartr...vidim to take na plovak...bud to dela spatny kontakt nebo samotny plovak.. :roll:

_________________
Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex ALFA ROMEO 2.4 JTD
ex Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V Ti
ex Fiat Marea 1.9TD
2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2006, 20:09 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 5274
Bydliště: Nikol-city 608479374
Motor: 2,4TDS
mne se to stalo kdysi davno,a byla dirka v plovaku. :wink:

_________________
Lancia Kappa 2,4 TDS
Iveco Daily 35C12
Renault master


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2006, 12:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 89
Bydliště: Chomutov, tel. 725540977
kartr píše:
Zkuste vycistit konektor vzadu u cerpadla, mela by tam byt svorkovnice od merice mnozstvi PHM, pokud to nepomuze tak pri plny nadrzi - nebo prazdny- zkontrolovat odpor na svorkovnici dle manualu.. Pokud bude i to v pohode tak bych to videl nekde na spatnou kostru...


Nenasel jsem v manualu hodnoty odporu na svorkovnici. Nasel jsem jen, ze plovak je soucasti cerpadla a vedou tam dva draty. Budu to muset rozebrat a kouknout na to.

_________________
Fiat Marea Weekend 2.4 JTD HLX, modrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Palivoměr
PříspěvekNapsal: 21 bře 2006, 20:41 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 bře 2006, 01:00
Příspěvky: 268
Bydliště: Slatiňany Tel.:602 44 94 22
Motor: 1,9 JTD 105
Zasekává se mě ručička palivoměru :cry: Při mírném poklepání na přísrojovou desku ručička reaguje a ustálí se na skutečném místě. Dá se někde sehnat samostatně palivoměr? Díky.

_________________
Marea Weekend GRIGIO STEEL 1,9 JTD 105 koní ELX 7/1999, 4x bag, Klima, ABS, atd.
Punto II 1,2i 8V 60 koní
EX Fiat Tipo 1,9 TD ECO 59 kW, 1993

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006, 01:01 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 974
Bydliště: Rousínov u Vyškova 603 386 443
Motor: Tak ten taky máme.
Tohle bych zkusil napřed opravit, jestli někde není nějaká mechanická závada.... Mě to dělá něco podobného, čekám na jaro :wink:

_________________
Ford Mondeo Trend kombi 2.0 TDCi 96 kW
ex Fiat Marea Weekend 1.6 SX stříbrná kráska power gas
Stilík 1,2 Green 6 kvaltíků
a karavan TREND 370


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2006, 07:26 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 12 led 2006, 01:00
Příspěvky: 36
Bydliště: Česká Třebová
me to taky zacalo delat, je to tak mesic az dva.zvyknout se da, ale je to fakt nic moc. Ale nejsem moc zrucny a sam si s tim asi neporadim :cry:

_________________
Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX r.v.97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 bře 2006, 21:23 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 27 bře 2006, 00:00
Příspěvky: 21
Bydliště: Mladá Boleslav
Mě to dělá taky,jsem vyučený autoelektrikář zřejmě naprd protože jsem na nic nepřišel. plovák a vše až po přístrojovku vše na mulťáku běhá jak má,to samé samotný budík pokud ho dám na ostro proti kostře tak chodí,vypadá to na ten tišťák u budiku,někdo to na jiném foru řešil výměnou přístrojovky a byl klid,bohužel na to nemám tak si počítám průměr sedm litru na sto a zatim to vychází.

_________________
Fiat Marea 1.9 TD ELX Weekend 100PS
(Kontakt SKYPE: m.fuka)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Palivoměr OK
PříspěvekNapsal: 16 dub 2006, 17:40 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 bře 2006, 01:00
Příspěvky: 268
Bydliště: Slatiňany Tel.:602 44 94 22
Motor: 1,9 JTD 105
Podařilo se mě přijít na to, proč se mě zasekávala ručička palivoměru :P :wink: Zadrhává se o černou spodní desku :!: Stačí jen s té ručičky sundat plastový kroužek který je uprostřed (ale pozor :!: :!: z toho vypadne kovový půlměsíc ten se pak vrátí zpět) potom už bude vidět celá ručička jak je nasazená na osu tak ji stačí lehce přizvednout cca 1mm hlavně moc opatrně aby nepraskla ručička :!: :!: :!: U mě proběhla operace velmi dobře a teď mě ukazuje palivoměr krásně plynule a přesně :lol: :lol:
To samé může dělat i ručička na teplotu vody :!: :!:

_________________
Marea Weekend GRIGIO STEEL 1,9 JTD 105 koní ELX 7/1999, 4x bag, Klima, ABS, atd.
Punto II 1,2i 8V 60 koní
EX Fiat Tipo 1,9 TD ECO 59 kW, 1993

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2006, 21:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2006, 01:00
Příspěvky: 23
Bydliště: Michalovce-Slovakia
kartr píše:
Zkuste vycistit konektor vzadu u cerpadla, mela by tam byt svorkovnice od merice mnozstvi PHM, pokud to nepomuze tak pri plny nadrzi - nebo prazdny- zkontrolovat odpor na svorkovnici dle manualu.. Pokud bude i to v pohode tak bych to videl nekde na spatnou kostru...


Mám presne ten istý problém ako Plecky, len neviem, kde nájsť ten konektor pri čerpadle, aby som ho vyčistil a už nehovorím o premeraní
odporu. Môže to niekto popísať podrobnejšie. Ďakujem za odpovede.

_________________
1.9 TD Soft


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Palivoměr OK
PříspěvekNapsal: 24 črc 2006, 08:08 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 24 led 2006, 01:00
Příspěvky: 2003
Bydliště: Čaňa okr.Košice 0907979765 0911620552
MirekD píše:
Podařilo se mě přijít na to, proč se mě zasekávala ručička palivoměru :P :wink: Zadrhává se o černou spodní desku :!: Stačí jen s té ručičky sundat plastový kroužek který je uprostřed (ale pozor :!: :!: z toho vypadne kovový půlměsíc ten se pak vrátí zpět) potom už bude vidět celá ručička jak je nasazená na osu tak ji stačí lehce přizvednout cca 1mm hlavně moc opatrně aby nepraskla ručička :!: :!: :!: U mě proběhla operace velmi dobře a teď mě ukazuje palivoměr krásně plynule a přesně :lol: :lol:
To samé může dělat i ručička na teplotu vody :!: :!:

skoda ze nie su fotky :(

_________________
Audi A6 Avant 3.0 TDI 4x4 quattro
Audi A4 Avant 1.9 tdi 96 kw 2004 ex
Marea Weekend 1.9 JTD 110 ELX 12/01 (XENONY+CHIP) ex
Marea Weekend 1.9 JTD 105 - brat
Grande Punto 1.2 - mama


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2011, 21:11 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 21 pro 2010, 01:00
Příspěvky: 153
Bydliště: Nitra
podobny problem s palivom,ale mne rucicka,ide strasne rychlo dolu... a niekedy skace...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz