FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 10:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Máte palivový filtr?
Ano 65%  65%  [ 92 ]
Ne 17%  17%  [ 24 ]
Nevím 18%  18%  [ 26 ]
Celkem hlasů : 142
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 pro 2005, 17:31 
Offline
Člen klubu

Registrován: 10 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 193
Bydliště: Sobkovice
tominin píše:
Na co to chceš zjistit, prostě kup nový vyměň a jezdíš dál. Zbytek prostě neřeš
Nepotřebuji zjistit v jakým je stavu, vyměnil jsem ho hned po koupi auta, přesně 6.7. 2005. Jen siki.tom psal "starý byl špinavý, ale asi by ještě taky vydržel...mám najeto 95000km (asi )" No a právě jak poznáš,že už jě špinavý? To jako zvenku, nebo zevnitř? Zvenku to,ale nevadí a dovnitř není vidět. Proto jsem se ptal jek se pozná jestli je dobrej nebo ne.

_________________
Majdička 1,6 16V pěkná


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 pro 2005, 23:21 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1009
Bydliště: Rousínov u Vyškova 603 386 443
Motor: Tak ten taky máme.
Jak poznáš špinavost tedy nevím, taky by mne to zajímalo :wink:
Ještě na Tempře byl interval na výměnu - pokud se pamatuji 40.000 km. Na Marejku jsem nic takového nenašel, ale hodlám cca dodržovat ten starý. :D

_________________
Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi 103 kW
Opel Astra Cabrio 1.6 16v Bertone
Fiat Bravo SX 1.6

ex Fiat Marea Weekend 1.6 stříbrná kráska


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2006, 14:50 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 22 úno 2006, 01:00
Příspěvky: 35
Bydliště: Domažlicko
jak vypadá paliv. filtr?V podběhu pravého zadního kola vede hrdlo do nádrže.Z toho hrdla směrem dovnitř vozu je ještě nějaký plastový výlisek ke kterému vedou hadičky.Je to filtr nebo něco jiného?
-----------------------------------------
1.6 r.v99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2006, 15:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4922
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
Obrázek

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

ex Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2006, 16:32 
Offline
Člen klubu

Registrován: 12 úno 2006, 01:00
Příspěvky: 281
Bydliště: okr:Přerov
no ja mam mareu sx jtd rok 2001 a palivovy filtr je umisten u motoru a to zde :
posilam foto.. tak mrknete.

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2006, 08:26 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006, 01:00
Příspěvky: 222
Já ho na Dedře 98 taky u 1.6ky nemám. U 1.8 jo.

_________________
ex. Lancisti, Dedra SW 1.6 16v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2007, 10:33 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 02 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 100
Bydliště: Praha(80%), Čáslav(10%), Litomyšl(10%)
Muze mi nekdo prosim napsat zda mam nebo nemam palivovy filtr?
Mam 1.8 16V z 10/1996 .
Technik ve Fiatu mi rikal ze to snad ani zadnej nema, tak nevim jestli jsem blbej ja nebo on.

A je tu nekdo obetavej kdo by napsal v kratkosti navod na vymenu palivoveho filtru :wink:
Nicmene asi se zkusim podivat jestli ve svem voze nenajdu neco takoveho :)
Obrázek

_________________
Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX Nero Seto, r.v.1997
LPG Magic2 od HL Propan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2007, 12:24 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 20 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 214
Motor: 1.6 16v
je to tak jak bylo řečeno...koukni za PZ kolo..pod krycím plastem je filtr...ten co je na výše uvedené fotce. Výměna je v podstatě jednoduchá..nejvíc práce je asi s odšroubováním plastů....hledat bych začal tam 8O p.s. líp se to dělá na zvedáku....

_________________
ex SX 1.6 16V "hungry dog"
2x Chrysler 300M 3.5l V6 /252 vraníků
Chrysler Stratus 2,5 V6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 pro 2008, 18:56 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2008, 00:00
Příspěvky: 1
Bydliště: Sokolov
Lukysek píše:
Muze mi nekdo prosim napsat zda mam nebo nemam palivovy filtr?
Mam 1.8 16V z 10/1996 .
Technik ve Fiatu mi rikal ze to snad ani zadnej nema, tak nevim jestli jsem blbej ja nebo on.

A je tu nekdo obetavej kdo by napsal v kratkosti navod na vymenu palivoveho filtru :wink:
Nicmene asi se zkusim podivat jestli ve svem voze nenajdu neco takoveho :)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 pro 2008, 23:44 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2006, 01:00
Příspěvky: 2162
Bydliště: Brno
Motor: Suzuki Swift 2019 170k/270Nm/
Lukysek myslím že ho máš mám 18 16v rv. 98 a mám ho . A výměna je jednoduchá odšroubovat plast , odšroubovat samotný filtr z držáku odpojit filtr z rychlospojek a nandat novej pozor halvně dát filtr dobře po směru toku paliva je na něm šipka . :wink: Nic co bys nezvlád :lol: :lol: :lol:

_________________
Suzuki Swift Sport 14 boosterjet 170K/270Nm
Panda 100HP MONZA
mopedy STADION


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2008, 03:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2008, 01:00
Příspěvky: 1240
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
eduard píše:
Lukysek myslím že ho máš mám 18 16v rv. 98 a mám ho . A výměna je jednoduchá odšroubovat plast , odšroubovat samotný filtr z držáku odpojit filtr z rychlospojek a nandat novej pozor halvně dát filtr dobře po směru toku paliva je na něm šipka . :wink: Nic co bys nezvlád :lol: :lol: :lol:

Vidis to a ja mam stejny rok a uz tam neni...je to soucasti paliv. cerpadla :wink:

_________________
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX
182A4000 - 7/1998 Dark Blue Metallic Paint
ex F/I/A/T TIPO 1.6 DOHC i-e DGT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 pro 2008, 11:33 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2006, 01:00
Příspěvky: 2162
Bydliště: Brno
Motor: Suzuki Swift 2019 170k/270Nm/
Přiznám se že sem rád že ho mám takhle a né na čerpadle :lol: :wink: .Výměna je jednoduchá a hlavně každej rok ho měním tak mám filtr pořád skoro novej :lol:

_________________
Suzuki Swift Sport 14 boosterjet 170K/270Nm
Panda 100HP MONZA
mopedy STADION


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2009, 21:52 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 54
Bydliště: Ostrrrrrraavááááááá
Zdarec pánové, potřebuju spěšně poradit. Dneska jsem se (blbec) rozhodl, že konečně vyměním palivový filtr. Nechtělo se mi lehat pod auto, takže jsem ho sundal komplet. Našrouboval jsem nový, ale v tom zápalu jsem do něj zapomněl nalít naftu. A startoval jsem, točil jsem, až jsem si na to vzpomněl, ale to už byla baterka skoro vyšťavená. Tak jsem to zase všechno sundal, nalil po vrch nafty a smontoval. Jenže motor nenaskočí a to jsem ho zkoušel točit asi 50x přes kabely, s plynem i bez a ani neškytl. Ke konci už to začalo pískat- asi čerpadlo. Takže uvažuju o několika možnostech, čím to může být.
A) špatný filtr - ten starý měl vevnitř něco jako plastový plovák a nový to nemá. B) vzduch, který se dostal do čerpadla a nepustí tam naftu - dá se to nějak odvzdušnit? C)modulační elektroventil - bo půl hodině točení jsem objevil spadlou a prasklou hadičku, která jde k erg, tak jsem ji zkusil dát zpátky,drží jen na slovo, ale stejně nepomohlo. D) Polámaný kablík jednoho z těch dvou konektorů, které se zapojují nahoře do "hlavy" filtru. Na co vlastně jsou? Ten třetí, co je naspod - čidlo kondenzátu na to snad nebude mít vliv. E) Tlačítko na přerušení přívodu paliva - zkusil jsem ho zmáčknout, ale moc to nejde...chápu to tak, že je zamáčklé a při havárii vyskočí nahoru. F) Nějaký problém s řídící jednotkou, která blokla naftu, nebo žhavení - denní počítadlo kilometrů se mi vynulovalo, ale to bude asi tím, že jsem vyšťavil baterku...a to tak, že mi zacvakaly relátka před spolujezdcem.
Prosím, napište někdo, že je to jenom nějaká banalitka...
:cry:

_________________
Marea Weekend 1.9 JTD 105 ELX 10/00, štlíblná


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2009, 13:10 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1348
Bydliště: Bílovec
Motor: 1.9 JTD
No ty jsi se pěkně rozepsal...
Ten filtr se většinou mění tím,že ho demontuješ celý.On povolit jde i ze spod,ale velice špatně i když spousta ho již takto vyměnila.Já jsem ho vždy měnil tak jako ty.Důležité je, aby se vrátili hadice zpět tak jak byly což většinou není problém, protože jsou tvarované a změna pořadí by šla obtížně.Hlavně je nutné dát zpět podložky!!!Jsou některé mosazné a jiné takové hrubší s gumovou výplní.Žádné další odvzdušňování se neprovádí a ani se filtr nezahlcuje naftou před složením.To se odvzdušní samo po zapnutí klíčku.Je lepší otočit klíčkem vícekrát před startováním v podstatě dokud nebude slyšet bublání z nádrže.To je takové vodítko, že systém je odvzdušněný...Ty káblíky na filtru jsou na předehřev nafty.Ze spod pak jak jsi psal na zavodnění...Pokud jsi slyšel pískat vysokotlaké čerpadlo, tak je pravděpodobně zadřené.Bez nafty je k.o.Být tebou tak bych první zjistil jestli jde vůbec nafta do filtru.Může být v háji relátko.Je pod palub.spolujezdce a navíc ho po otočení klíčku musíš chvíli slyšet a navíc ten filtr by měl být v této chvíli plný nafty což zjistíš, že upustíš ze spod filtru

_________________
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0 TDI 09/2010
MAREA WEEKEND 1.9 JTD ELX 01/2001
FELICIE Magic II 1.6 GLX 01/2001
Čtyřkolka Race 250 Honda 2006
Čtyřkolka 110 automat Číňan 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 dub 2009, 23:46 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 54
Bydliště: Ostrrrrrraavááááááá
Dík za rady, na všechno jsem si dal pozor a na těsnění obzvlášť. Jsem zas o něco chytřejší...postupným povolováním hadic jsme zkoušeli, kam až jde nafta a ta končí u elektromagnetického ventilu na čerpadle, protože v těch čtyřech trubkách do motoru už nejde. Zkoušeli jsme, jestli do něj jde proud a jde, takže bude zaseklý a nebo hůř - v prdeli čerpadlo. Zítra kámoš bude zkoušet vytahovat ten ventil, tak jsem zvědavý. Každopádně mě napadlo, jestli to fakt nemá něco společného s imobilizérem, který z nějakého důvodu ventil nepustí. Zkoušel jsem startovat jak modrým, tak červeným klíčem a u něj mi občas zůstala svítit kontrolka code a občas zas jenom problikla. Jestli se na to nepříjde zítra, tak sháním vůzek a jde to do servisu na počítač. Už jsem z toho jelen, protože se mi nezdá, že by se stala taková náhoda, aby zrovna když měním filtr odešlo něco, co do teďka fungovalo. Mimochodem imobilizér má pojistky kde?

_________________
Marea Weekend 1.9 JTD 105 ELX 10/00, štlíblná


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz