FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 10:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2007, 21:44 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2006, 00:00
Příspěvky: 156
Bydliště: Drietoma - Trenčín
Ja by som sa chcel spýtať, prečo na niektorej Marejke ide spojkový pedál ľahko (skoro ako plyn) a na niektorej je ho problém stlačiť. V čom môže byť problém.
Mne spojka zaberá skoro až úplnen na podlahe a keď dobre nedošliapnem pedál, tak horšie sa tam radia kvalty. Podľa fóra by mohlo pomôcť povolenie, avšak ešte som to neskúšal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2007, 22:34 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 02 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 334
Bydliště: Brno-Bystrc 777871441
tohle vsechno je spojkou krome zpatecky ta uz je bohuzel tak razeni petky v rychlosti z neutralu razeni atd kamarad mel stejny problem a spojka mu odesla za 200kilaku na to uz se nedalo radit jen pres zuby zdalo se to jako prevodovka nebo synchrony a byla to v haji spojka takze ono zalezi na skutecnych najetych kilacich ne na tachalu a stilem jizdy , ten kamos ji menil ve 13000 cili 10000na ni ujel ale druhej co ma to stejny cili brava 1,6 ma najeto na 1 spojku 220tis a sice prokluzuje ale radit jde vse v pojho takze zalezi jak ale urcite na 100pro spojka a na 1procento je to prevodovka

_________________
Škoda Fabia kombi 1,2 HTP
Škoda Octavia kombi II 2,0tdi
Škoda Octavia II Scout 2,0 FSI
Fiat Bravo 1,2 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007, 00:27 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 5325
Bydliště: Nikol-city 608479374
Motor: 2,4TDS
jvalent píše:
Ja by som sa chcel spýtať, prečo na niektorej Marejke ide spojkový pedál ľahko (skoro ako plyn) a na niektorej je ho problém stlačiť. V čom môže byť problém.
Mne spojka zaberá skoro až úplnen na podlahe a keď dobre nedošliapnem pedál, tak horšie sa tam radia kvalty. Podľa fóra by mohlo pomôcť povolenie, avšak ešte som to neskúšal.

ono totiz nektera marejka ma spojku kaplinovou a nektera na lanko, tak by to mohlo byt i tim.
dalsim duvodem proc jde ztuha byva to ze uz je na pokraji zivota :wink:

_________________
Lancia Kappa 2,0 16v turbo
subaju impjeza 1,6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007, 00:34 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Uz sem neco najel,bowden sme prohlidli zda se OK,jde slapat lehko-Jestli jde tezko,neni trebas bowden prasklej a zrezlej uvnitr?Akorat stoji cca 600Kc.
Po delsim neutralu jde taky zle dat rychlost..zatim se mi osvedcuje proslapnout plyn aspon na 2000 ot.,nez zacnu radit,pak to neudela nikdy,at po jizde na volnobeh,nebo po odpocinku 1 ci zpatecka.
Takze asi ty synchrony :roll: Olej sem zatim nemenil,je na progranu- v prevodovce.

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2007, 21:54 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Tak po sesti-osmi tydnech sem dojezdil...puvodne sem myslel lanko,bohuzel neco se podelalo ve spojce.Lanko je,respektive vypada naprosto neposkozene.Zaplat buh jen kousek od domova a po hlavni,dojel sem az k doktorovi na 4x rozjezdy pres starter.Stat se to v Praze nebo D1 brrrr.
Priznaky:
Spojka brala az dole,pritahnuta,spraveno
Po asi 4 tydnech na slusnem sesupu{16-18+zatacky} za kamionem sem brzdil motorem na 2,on odbocil,ja zkusil vrazit 3-a jak do zdi,ani drncani zubu neslysno,dojel dolu,po zhasnuti motoru razeni OK,po startu-do zdi.Vypnuto.Po cca 2 minutach start a razeni uplne normalni.Dalsi asi 3-4 tydny jezdeni,v posledni den provozu skakani v zacpe na Jizni spojce-asi 8-10 km,dale jizda po D1,pro zjisteni maximal spotreby{neco pres 9 v LPG} sem holku nijak nesetril cca 120-150 asi 140 km.Asi 10km pred sjezdem sem uhybal necemu jeste rychlejsimu,bohuzel ne dost rychlemu,sem podradil za 4 a jeste slapal po brzde,z odstavneho profrcel motorkar a k ty avii dost blizko.A neslo radit-zase do zdi.Po napinave chvilce sme dojeli setrvacnosti a zaparkovali na krajnici.To same co vyse.Po chvili to slo,jeli sme domu,sjel sem si pro lanko a Tutelu,posledni 2 km mi slo razeni uz fakt spatne,a zahy exitus.

Az to doktor rozhodi,editnu,co tomu vlastne bylo,neozyvaly se zadne pazvuky,nic co by svedcilo pro poruchu/vysunuti loziska do pritlacaku,momentalni teorie je neco s lamelou- rozbita/upadlej nyt ci neco takoveho,nelze pohnout s tahlem na prevodovce-jen minimalne.To co sem usetril na odtahu,investuju do kvalitni spojky :idea:

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2007, 21:55 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Tak po sesti-osmi tydnech sem dojezdil...puvodne sem myslel lanko,bohuzel neco se podelalo ve spojce.Lanko je,respektive vypada naprosto neposkozene.Zaplat buh jen kousek od domova a po hlavni,dojel sem az k doktorovi na 4x rozjezdy pres starter.Stat se to v Praze nebo D1 brrrr.
Priznaky:
Spojka brala az dole,pritahnuta,spraveno
Po asi 4 tydnech na slusnem sesupu{16-18+zatacky} za kamionem sem brzdil motorem na 2,on odbocil,ja zkusil vrazit 3-a jak do zdi,ani drncani zubu neslysno,dojel dolu,po zhasnuti motoru razeni OK,po startu-do zdi.Vypnuto.Po cca 2 minutach start a razeni uplne normalni.Dalsi asi 3-4 tydny jezdeni,v posledni den provozu skakani v zacpe na Jizni spojce-asi 8-10 km,dale jizda po D1,pro zjisteni maximal spotreby{neco pres 9 v LPG} sem holku nijak nesetril cca 120-150 asi 140 km.Asi 10km pred sjezdem sem uhybal necemu jeste rychlejsimu,bohuzel ne dost rychlemu,sem podradil za 4 a jeste slapal po brzde,z odstavneho profrcel motorkar a k ty avii dost blizko.A neslo radit-zase do zdi.Po napinave chvilce sme dojeli setrvacnosti a zaparkovali na krajnici.To same co vyse.Po chvili to slo,jeli sme domu,sjel sem si pro lanko a Tutelu,posledni 2 km mi slo razeni uz fakt spatne,a zahy exitus.

Az to doktor rozhodi,editnu,co tomu vlastne bylo,neozyvaly se zadne pazvuky,nic co by svedcilo pro poruchu/vysunuti loziska do pritlacaku,momentalni teorie je neco s lamelou- rozbita/upadlej nyt ci neco takoveho,nelze pohnout s tahlem na prevodovce-jen minimalne.To co sem usetril na odtahu,investuju do kvalitni spojky :idea:

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008, 20:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1348
Bydliště: Bílovec
Motor: 1.9 JTD
Zdarec vážení.Potřebuji radu od toho kdo má přehled o řadící páce.V posledních 14 dnech se mi přestala vracet řadící páka při vyřazení do středové polohy.Tedy když jí v neutrálu přitáhnu k sobě,zůstane v té poloze u mne a nevrátí se do středu.Špatně se mi řadí,např. z 5 na 4 kdy tlačím páku do mezi stupně...Chtěl bych tedy vědět jaký mechanizmus vrací páku do středu.Pokud je tam tedy pružina na obě strany,tak kde se nachází.Jestli u kulisy páky,nebo u převodovky :?:
Díky všem

_________________
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0 TDI 09/2010
MAREA WEEKEND 1.9 JTD ELX 01/2001
FELICIE Magic II 1.6 GLX 01/2001
Čtyřkolka Race 250 Honda 2006
Čtyřkolka 110 automat Číňan 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008, 20:03 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2006, 00:00
Příspěvky: 492
Bydliště: slavičín 604703900
v převodovce je pružina ,ale jestli je i u řadící páky to nevím,ale myslím si že ne.pokud to bude ta v převodovce pujde vyměnit i bez demontáže s auta :wink:

_________________
bmw X3 3.0D
suzuki jimny 1.3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008, 20:14 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1348
Bydliště: Bílovec
Motor: 1.9 JTD
Bleskurychlá odpověď .Při psaní mojeho dotazu jsem myslel v duchu právě na pitrse,nebo miona.6 smysl nezklamal.
Zajímava odpověď pitrsi.Resp. pokud by šla ta pruž.vyměnit i bez demont.přev.z auta...
Díky měj se.

_________________
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0 TDI 09/2010
MAREA WEEKEND 1.9 JTD ELX 01/2001
FELICIE Magic II 1.6 GLX 01/2001
Čtyřkolka Race 250 Honda 2006
Čtyřkolka 110 automat Číňan 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008, 20:17 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05 srp 2006, 00:00
Příspěvky: 492
Bydliště: slavičín 604703900
kdyby něco tak se ozvy-pružinu do převodovky určitě mám :wink:

_________________
bmw X3 3.0D
suzuki jimny 1.3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008, 20:36 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2006, 01:00
Příspěvky: 661
Bydliště: Trencin, Slovensko
maruška píše:
Bleskurychlá odpověď .Při psaní mojeho dotazu jsem myslel v duchu právě na pitrse,nebo miona.

:D To je normálne pre nás pocta :wink: Ale často sa mi stane že aj niekoľko dní nie som na inete.. pitrs má pravdu, samotná páka nemá žiadne pružiny a voľne pobehuje, ovláda iba bowdeny čo idú do prevodovky..tie pružiny sú vovnútri prevodovky..ale si nenapísal či ide páka ľahko, videl som mareu ktorej sa tiež páka nevracala, ale nie kvôli zlomenej pružine, ale zatuhnutému bowdenu..ale pokiaľ aj treba vymeniť pružinu tak záleží na konštrukcii radiaceho systému, napríklad na 2.4TD sa nedá rozobrať samotná tyčka na ktorej sú pružiny, ide von celý blok radenia, takže tam je ťažšie nájsť miesto..prajem skoré vyriešenie problému :wink:

_________________
Marea 2.4TD HLX '97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2008, 21:07 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 31 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1348
Bydliště: Bílovec
Motor: 1.9 JTD
Tak už to máme kompletní :lol: :lol:
Díky za rady...
Samotné zasouvání přev.stupňu jde hladce.Tedy bovdeny zřejmě budou o.k.
Ona ta páka tedy není scela mrtvá.Ze strany od 5 má vetší snahu se vracet než od 1.Tam již spíše setrvává.Přejde mi,že ta pružina je unavená.Před jízdou má snahu chodit dobře,ale po několika zařazením už její vrácení opadává.
Jinak díky za rady.Pozjišťuji co se dá a pak se uvidí.

_________________
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0 TDI 09/2010
MAREA WEEKEND 1.9 JTD ELX 01/2001
FELICIE Magic II 1.6 GLX 01/2001
Čtyřkolka Race 250 Honda 2006
Čtyřkolka 110 automat Číňan 2010


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 dub 2008, 12:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 lis 2007, 01:00
Příspěvky: 246
Bydliště: Tek.Nemce, okr.Zlate Moravce
Motor: 1.9 JTD
Zdravim.ja mam tiez zopar uvedenych problemov. prvy ze mi ide spojka velmi tazko.pedal je velmi tvrdy a kladie znacny odpor.spojku mam na lanko.dalej niektore rychlosti mi idu cez zuby.hlavne dvojka.ked je motor studeny radi sa dobre, ale ked sa zohreje na prevadzkovu teplotu, tak aj ked mam pedal na podlahe a zaradim jednotku, ide cez zuby a ked tam skoci tak autom trhne, spojka proste zaberie.lanko je utiahnute uz na max. ale nejako cudne sa mi staca.mam podozrenie ze nejaky ,,odbornik" to uz menil a nedal tam original lanko.poradte co s tym.uvazujem o vymene lanka, lamely a sinchronov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Radenie cez zuby
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008, 15:33 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 lis 2007, 01:00
Příspěvky: 10
Pri nedostatočnom vypínani spojky pomocou lanka, môže byť príčinou jeho predlženie. Častým napínanim sa prejaví únava materiálu, drôty lanka sa tesnejšie ukladajú k sebe, pričom sa priemer lanka zmänšuje a lanko sa predlžuje. Ak sa dá, lanko treba dopnúť, alebo vymeniť, aj keď sa zdá byť inak v poriadku. Lanko sa aj tak skôr, či neskôr pretrhne. To je moja skúsenosť.
Teraz 105 JTD - Hydraulika


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2008, 16:22 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 3015
Bydliště: Levice +421908541379
Motor: 2,4 JTD
aj mne sa ťažko radilo, hlavne cez zuby....pri stláčaní spojkového pedálu som sa zapieral do volantu :oops: :lol: Najprv som striekačkou do bowdenu zo strany pedálu nastriekal tech. benzín potom WD-čko a išiel o poznanie lahšie. Lanko sa stále naťahovalo. Výmena spojky a lanka to vyriešila úplne. Ide teraz úplne ľahko.

_________________
Fiat Marea Weekend 2,4 JTD HLX 160++ koní 2/1999 Rosso Barocco - RED GUN
Fiat Marea Weekend 1,9 TD ELX 100 koní 4/1997 Silver Hornet
Alfa Romeo 145 1,8 16V TS 140 koní Rosso Alfa
... nemám patent na to, aby som sa do všetkého montoval - the Simps


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz