FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 10:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 132 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ostřikovače
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006, 13:48 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2006, 01:00
Příspěvky: 293
Bydliště: Rousínov
Na Maree funguji ostrikovace soucasne se steraci? Prijde mi to hloupe, jelikoz chci poradne ostrikat okno a pak teprv steracema setrit, ale jak zmacknu ostrikovani, hned se sepne sterac...tak to ma fungovat?

Jinak bych uvital napady, jak prohlednout a opravit ostrikovaci soustavu, jelikoz mi ostrikuje jen leva tryska na kapote...zbytek tj. prava kapota, obe svetla a zadni okno nefunkcni :(

Zacal bych asi propichnutim trysek spendlikem :), asi to bude nekde v hadicich ucpany, problem v elektrice by byt nemel, kdyz funguje aspon jeden, ne?

Kdyby mi s tim chtel nejakej zkusenej mareak z Brna pomoct bylo by to good...

_________________
Marea Weekend 1.8 16V HLX Dark Blue, r. '97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006, 13:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 130
Bydliště: Zlín
Funguje ti to spravne. Kdyz zapnes ostrikovani tak se zapne sterac a strika voda. Nevim co myslis tim poradne ostrikat okno - me to umyva i pri zaplych steracich uplne v pohode.

_________________
Marea 1,6 16V SX modrý sedan '97
:-( -3body :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006, 13:56 
Ostřikovače světel mají svůj motorek-je to ten větší 8O zkontrluj u něj kontakty napojení 8O u pravé trysky ostřikovače čelního skla a zadního skla to opravdu vypadá na ucpání nebo nezapojení vedení. Jinak ty ostřikovače světel mají na vstupu jemné sítko :roll: . Mnoho zdaru při hledání a opravě :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovače
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006, 13:57 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 07 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 4922
Bydliště: Vacenovice tel 602 470 492
Motor: 1,6 SX - sedan
MartinekM píše:
Na Maree funguji ostrikovace soucasne se steraci? Prijde mi to hloupe, jelikoz chci poradne ostrikat okno a pak teprv steracema setrit, ale jak zmacknu ostrikovani, hned se sepne sterac...tak to ma fungovat?


Ano, přesně tak to má fungovat. A podle délky stisku stěrač setře jen dvakrát, nebo vícekrát. Funguje to tak prakticky u všech aut v současnosti.

Co se týká předních trysek tak to problém v elektrice určitě není - buď máš někde skříplé vedení k druhé trysce anebo jak uvádíš tak je to ucpané a špednlík pomůže.

Co se týká ostřiku vzadu, tak to se tady a na starém fóru hodně řešilo. Problémy byly s nějakým zpětným ventilkem.

_________________
Užívejte života!!!
100SX sedan -'99

ex Punto Cabrio 60 S - '95 made by Bertone
ex Audi A4 (B8) 2,0 TDI - '2010
ex Audi A4 (B8) 1,8 TFSI - '2008 - služební...
ex Renault Laguna Grandtour II 1,9 dCi - '2001
ex Fiat Punto 55S - '95
ex Škoda 120 L - '79


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006, 15:16 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 213
Bydliště: Vrchlabi pres tyden DE-Bremen tel.604 893720
Zpetnej ventilek je i na prednim ostrikovaci. Jinak doporucuju poodhrnout tlumici filc zespod na haupne. Odkryjou se ti hadicky k ostrikovacum. U prvniho ostrikovace je prave tento zpetnej ventilek kterej se rad zasekava. Ja to vyresil jeho vykuchanim a uz me slouzi jen jako pruchodka k druhymu ostrikovaci. A to ze musim cekat nez mi to zacne ostrikovat o vterinku dyl me tak nejak netrapi... Zadni ostrikovac je trosku slozitejsi. Funguje tak ze na dodavku vody slouzi ten samej motorek akorat se prepoluje (toci se obracene) Pokud bezi ale neostrikuje... bez po hadickach. A ostrikovace na svetla? Pohani je vetsi motorek kvuli potrebe vyssiho tlaku na ocisteni a ostrikuje jen pri zapnutych prednich svetlech z duvodu setreni kapaliny, ale jelikoz se u nas musi svit porad.... Takze pokud motorky behaji tak zkus tenkym dratkem procistit trysky. Zaroven si tim dratkem muzes nastavit smer proudu od trysky. Tryska je totiz pohybliva do stran.

_________________
Toledo II
ex. Marus Weekend 2.4JTD
Suzuki GSX750F - (zivot zacina pri 8000ot/min)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ostřikovače
PříspěvekNapsal: 14 bře 2006, 23:55 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1647
Bydliště: ČT +420608626551
Motor: 2,4 JTD
MartinekM píše:
Na Maree funguji ostrikovace soucasne se steraci? Prijde mi to hloupe, jelikoz chci poradne ostrikat okno a pak teprv steracema setrit, ale jak zmacknu ostrikovani, hned se sepne sterac...tak to ma fungovat?


Nevím jak na jiných autech, ale mně se stěrače zapnou až po dvou vteřinách od stlačení páčky ostřikovače. Těch osm pramenů, za tu dobu, sklo dostatečně ostříkne :D

_________________
Fiat Croma 1.9 MultiJet 16V Emotion C.A.
ex Marea Weekend 2.4 JTD HLX Verde Plutone


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2006, 17:17 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 29 led 2006, 01:00
Příspěvky: 389
Bydliště: Piešťany
Mne sa tiez stierace zapnu po dvoch sekundach ako zacnem striekat na okno.

_________________
ex Marusa Weekend 1,6 16V 1997, Cierna Metaliza SX,
Punto 1,1 97 Cervena lienka moje zeny
0903761716


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 kvě 2006, 20:59 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 02 kvě 2006, 00:00
Příspěvky: 459
Bydliště: Lukáš,Jana,Matýsek a Kateřinka z Týniště nad Orlicí
pridavam se k posledne zminovane verzi ze nejdriv ostrikne sklo a pak po 2-3 vtrinach zacne sterac stirat 8)

_________________
Fiat Croma Nuova 1.9 JTDm Emotion, 110kW 150HP,...
Fiat Marea Weekend 1.6 16V SX , ABS, 2x airbag, klima, servo, el. okna, ...
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006, 06:31 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1880
Bydliště: Chotěšov, tel. 608 13 70 70
no me to hloupe neprijde ...je to primo LUXUSNI

_________________
Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex ALFA ROMEO 2.4 JTD
ex Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V Ti
ex Fiat Marea 1.9TD
2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006, 14:49 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1057
Bydliště: Kozárovce,SR (421905329385)
Taky jsem začal řešit problém s ostřikovači, ale je to čím dál horší :cry: . Voda z trysek měla malý tlak, tak jsem koupil nový motorek a nové ostřikovače. Po výměně a po stlačení páčky ovládání motorek běží asi 10-15 sekund, než se objeví první kapalina na ostřikovačích, o tlaku raději ani nemluvím :? . Kartr píše, že je ventilek i na předních ostřikovačích, ale já mám pod filcem kapoty jen nějakou rozbočku (to je on :?: ). Zkusil jsem dát za motorek ventil z Favorita, ale potom to přestalo stříkat úplně :evil: .
Počasí se kazí, ostřikovače nejdou a já jsem z toho už na mrtvici. Teď mám doma jeden motorek navíc, protože motorkem to není. V ePERu ty ventilky taky nejsou nakreslený (vlastně zadní je, ale není vyznačené jeho umístění na vozidle :roll: ). Může li někdo poradit co s tím, prosím o radu.

Děkuju.

_________________
ex - Marea Weekend 1,6 16V ELX/97, Nero seta
Peugeot 308 SW, 1.6 HDI 80 kW, 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006, 14:58 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2006, 00:00
Příspěvky: 2651
Bydliště: Poblíž vlaku
Motor: 1.4i 16V 95k
Ludek píše:
Taky jsem začal řešit problém s ostřikovači, ale je to čím dál horší :cry: . Voda z trysek měla malý tlak, tak jsem koupil nový motorek a nové ostřikovače. Po výměně a po stlačení páčky ovládání motorek běží asi 10-15 sekund, než se objeví první kapalina na ostřikovačích, o tlaku raději ani nemluvím :? . Kartr píše, že je ventilek i na předních ostřikovačích, ale já mám pod filcem kapoty jen nějakou rozbočku (to je on :?: ). Zkusil jsem dát za motorek ventil z Favorita, ale potom to přestalo stříkat úplně :evil: .
Počasí se kazí, ostřikovače nejdou a já jsem z toho už na mrtvici. Teď mám doma jeden motorek navíc, protože motorkem to není. V ePERu ty ventilky taky nejsou nakreslený (vlastně zadní je, ale není vyznačené jeho umístění na vozidle :roll: ). Může li někdo poradit co s tím, prosím o radu.

Děkuju.


Pokud se jedná o zadní ostřikovač tak ta hadička co vede dozadu má jednu spojku a ventil a ty se nachází pod plastem za otvorem na trojúhelník. :wink:

_________________
Fiat 500L 1.4i - Orgy
Honda SH 125 PGM-FI
Opel Crossland X 1.2i - omyl jak sviňa
EX VW Passat Var. 1.9 TDI (jezdí okolí HK)
EX Marea Week 1.8i 16V (asi sešrotovaná)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006, 15:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2006, 01:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Kolín
Kartr píše, že je ventilek i na předních ostřikovačích, ale já mám pod filcem kapoty jen nějakou rozbočku (to je on :?: ).
.[/quote]

Ta rozbočka je ten ventilek ,kdyz ho opatrně rozděláš tak je uvnitř gumička asi o pruměru 8 mm a pod ni něco jako klapka s pérkem .Celé toto Ti drží kapalinu v hadičkách,aby se nevracela do nádobky.Ta gumička obvykle bývá
děravá stačí dát novou a máš po problému.Já použil slabé gumové rukavice vystřihl kolečko. :lol: Ta samá klapka je i v zadu.
Přeji Ti hodně zdaru

_________________
Stilo Multiwagon 1,9 JTD zelená 12/2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006, 18:22 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 18 led 2006, 01:00
Příspěvky: 2162
Bydliště: Brno
Motor: Suzuki Swift 2019 170k/270Nm/
mistře lenochu kde to je pod plastem na trojuhelník ja ten vantilek do zadního ostřikovače mám vpředu pod filcem hned kousek nad nadobkou na brzdovou kapalinu :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006, 20:45 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 kvě 2006, 00:00
Příspěvky: 2651
Bydliště: Poblíž vlaku
Motor: 1.4i 16V 95k
eduard píše:
mistře lenochu kde to je pod plastem na trojuhelník ja ten vantilek do zadního ostřikovače mám vpředu pod filcem hned kousek nad nadobkou na brzdovou kapalinu :idea:


Jo když to vzadu nechtělo ostřikovat, tak jsem vzadu rozebral plasty v kufru a našel tam spojku a ventilek a taky skříplou hadičku. Jinak ten ventilek to máš pravdu, že je vpředu nad nádržkou brzdovky, ale já našel vzadu pod plasty takovou spojku - když propojuješ hadice mezi sebou a podobný ventilek co je nad nádržkou brzdovky jsem našel i vzadu. :wink:

_________________
Fiat 500L 1.4i - Orgy
Honda SH 125 PGM-FI
Opel Crossland X 1.2i - omyl jak sviňa
EX VW Passat Var. 1.9 TDI (jezdí okolí HK)
EX Marea Week 1.8i 16V (asi sešrotovaná)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2006, 22:49 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 08 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1880
Bydliště: Chotěšov, tel. 608 13 70 70
to me taky docela stve kdyz mam skříplou hadičku.
ale v kalhotech :D :D :D :D :D :D :D :D

_________________
Alfa Romeo 159 1.9jtdm
ex ALFA ROMEO 2.4 JTD
ex Alfa Romeo 166 2.4JTD M-Jet 20V Ti
ex Fiat Marea 1.9TD
2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 132 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz