FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 11:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zlobi zarovka v pravem zadnim svetle
PříspěvekNapsal: 25 lis 2016, 17:11 
Offline
Člen klubu

Registrován: 02 úno 2015, 18:54
Příspěvky: 93
Motor: 1,6 16V
Cau lidi.Stava se mi divna vec.Vsiml sem si ze me nesvitila jedna ze 2 zarovek na potkavacim pravem zadnim svetle.Po rozdelani sem na nic neprisel.Vse vypadalo ok.Koupil sem jine svetlo a po zapojeni svitily obe dve.Jenze zacala shasinat taky.Staci ale lehce klepnout do svetla a rozsviti se.Potom uz muzu delat se svetlem psi kusy a porad sviti az do vypnuti zapalovani.Potom opet nesviti a staci brnknout do svetla.Co to muze delat?Zkousel sem hybat s dratama a vubec to nema na nic vliv.Pokud necham zaple zapalovani a vypinam packou svetla .Vsechno sviti .Jakmile vypnu a zapnu klicek jedna zarovka opet nesviti.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 lis 2016, 09:36 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 21 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 1480
Bydliště: Nitra,+421907754110
Motor: 1,9 JTD 105
Skús vymeniť tú žiarovku. Niekedy je vlákno rozpojené a ak brnkneš spojí sa a svieti. Daj žiarovke frčku a pozri či sa trasie vlákno, alebo ju premeraj.

_________________
Weekend 1.9 JTD 105 SX rv.00 - 130 PS
Stilo 1,9 JTD 115 PS rv.03 otcove
RENAULT Mégane III rv.09 1.6 manželkine
motorka Honda CBR 600F4i rv.2004 110 PS
Renault Mégane III 1.6 rv. 2009 81kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 15 led 2017, 01:17 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 zář 2006, 00:00
Příspěvky: 1772
Bydliště: Vysocina-Zdarsko,Tel:608537629
Motor: 1.8 16V + LPG
Nemusim mit nutne pravdu.Zrovna ale na zadni svetla by to pasovalo,v rychlosti,oxidace kontaktnich ploch primo mezi zarovkou a upevnenim v objimce.
Existuje chemicky jev,kteremu se rika cinovy mor.Za nizkych teplot a vysoke vlhkosti cin jako kov degraduje a rozpada se.Vzhledem k zivotnimu prostredi se ve velke mire pouziva PB free pajka,tj. slitina bez obsahu olova,ktere zajistuje urcitou pruznost,taznost a stabilitu slitiny( pro zdravotnictvi,vesmir a vojenstvi se na PB free nehraje,sazi se na spolehlivost).
Uz jsem se setkal s tim,ze kontakt zarovky se zdal jako rozleptany,a zpusobil bilosedou oxidaci protejsi dosedaci plochy.Mozna ne kazdy vyrobce zarovek pouziva vhodny material.
Mechanicky ocistit dosedaci plochy v objimce je zadouci,a ucinne,nekdy pri demontazi klade i odpor,jakoby priprsknute obloukem.
Mozna za vlhka ta vrstva umozni pruchod proudu,ten ji vysusi,a pak je nutny mechanicky otres pro snizeni prechodaku.
Roseni zadnich svetel je obecny jev,a pokud je prachem zanesena vlasova skvira na nejspodnejsim krytce svetla,muze byt i bazenek.
Lze osetrit navrtanim cca 1mm otvoru uvnitr svetla do vhodne nizkeho mista,po demontazi.
Na ocisteni je skvely zalamovak nuz.

_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Obrázek
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz