Nemusim mit nutne pravdu.Zrovna ale na zadni svetla by to pasovalo,v rychlosti,oxidace kontaktnich ploch primo mezi zarovkou a upevnenim v objimce.
Existuje chemicky jev,kteremu se rika cinovy mor.Za nizkych teplot a vysoke vlhkosti cin jako kov degraduje a rozpada se.Vzhledem k zivotnimu prostredi se ve velke mire pouziva PB free pajka,tj. slitina bez obsahu olova,ktere zajistuje urcitou pruznost,taznost a stabilitu slitiny( pro zdravotnictvi,vesmir a vojenstvi se na PB free nehraje,sazi se na spolehlivost).
Uz jsem se setkal s tim,ze kontakt zarovky se zdal jako rozleptany,a zpusobil bilosedou oxidaci protejsi dosedaci plochy.Mozna ne kazdy vyrobce zarovek pouziva vhodny material.
Mechanicky ocistit dosedaci plochy v objimce je zadouci,a ucinne,nekdy pri demontazi klade i odpor,jakoby priprsknute obloukem.
Mozna za vlhka ta vrstva umozni pruchod proudu,ten ji vysusi,a pak je nutny mechanicky otres pro snizeni prechodaku.
Roseni zadnich svetel je obecny jev,a pokud je prachem zanesena vlasova skvira na nejspodnejsim krytce svetla,muze byt i bazenek.
Lze osetrit navrtanim cca 1mm otvoru uvnitr svetla do vhodne nizkeho mista,po demontazi.
Na ocisteni je skvely zalamovak nuz.
_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3