FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 10:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kolisani napeti
PříspěvekNapsal: 17 bře 2017, 07:50 
Offline
Člen klubu

Registrován: 02 úno 2015, 18:54
Příspěvky: 93
Motor: 1,6 16V
Cau borci..Kdyz zapnu blinkr nebo seslapnu brzdu..Vsechno osvetleni se mi skokove ztlumi.Tzn. budiky ale i svetla.Je to ale jen nepatrne a fakt zlomek sekundy.A kdyz mam hozeny blinkr a sviti mi hladove oko tak je videt jak s tim blinkrem trochu pohasina do rytmu.Meril jsem napeti a pri volnobehu je kolem 14.25 V ..Pri zaplych dalkovych 14.05 cca..Pokud mi nekdo seslapne brzdu tak v tom okamziku jak se rozsviti brzd. svetla napeti skokove klesne na 13.95 ale okamzite se vrati.Co by to mohlo byt??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kolisani napeti
PříspěvekNapsal: 17 bře 2017, 18:08 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 05 zář 2008, 00:00
Příspěvky: 555
Bydliště: Kutná Hora . Mr.BELL: 603 214 353
Motor: mám
Co by to mohlo být ?
Sice neporadím, ale asi takhle : pro mně úplně normální a běžná situace.....

Ale nevěš hlavu, určitě se zde najde někdo, kdo poradí.
Já jsem tím chtěl pouze říct, že mně se to děje běžně u obou Maerek, ale neřeším to. Jsou to pouze " malé výkyvy"

_________________
VW Touran
Fiat Marea Weekend 1,6 16V 96, červená EX
Fiat Marea Weekend 1,6 16V 98, Verde Plutone
Fiat Marea Weekend 1,6 16V 2000,vínová metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kolisani napeti
PříspěvekNapsal: 17 bře 2017, 18:45 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 26 čer 2015, 16:38
Příspěvky: 30
Bydliště: Skuteč,Lažany
Motor: 1.9 TD 100
Asi to bude normální,protože mě to dělá taky. A taky to neřeším :doutnik

_________________
Fiat Makrela 1.9 TD 100, najeto 277000km, r.v. 1998


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kolisani napeti
PříspěvekNapsal: 18 bře 2017, 01:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2006, 01:00
Příspěvky: 2403
Bydliště: Velke Kapusany SR t: +421918464284
Motor: 1,9 JTD
pri skokových zmenach byva pricina v kapacite akumulatora.
ako starne aku klesa kapacita a pri zmenach zataze alternator nestiha, fiaty mavaju regulator na 13,8 .
chce to premerat napatie pri starte, najskôr poklesne na cca9v, po nastartovani sa rychlo dostane na tych 14 a to je prave mala kapacita.
treba ale premerat aj prechodove odpory, inac , straty napatia na silových prechodoch, najma ak je baterka nova alebo urcite dobra, lebo aj prechodove odpory mozu sposobit podobne prejavy ako pises. tyh 14,3 prave naznacuje ze su straty na prechodoch a regulator nereguluje na napatie aku ale aku plus straty.
jadnoducho potrebujes elektrikara so skusenostami v merani.

_________________
FMarea Sedan 1,9 JTD 77/105 rok2000 ROSSO PONENTE
FTipo 1,9 TDS 66/90 rok1990 je prec
Akumoto A10-70
F PUNTO 1,2 44 rok2000 sivy metal-darovany za 280€
F STILO 16 R.2001 SIVY METAL sytnator je tiez fiatak
MB B180 čierna perleť


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz