Ahoj, mam BRAVA 1,6 16V a stale mam obavy kvuli spotrebe. Ted se zjistilo, ze auto jiz kupovane melo obejduty imobilizer. Na diagnostice hlasi 2 chyby imobilizeru, ktere nesli smazat - vzdy se hned nasli znovu. Pri odebrani krouzku co snima kod z klice sice sviti kontrolka CODE na desce, ale motor lze normalne nastartovat a jezdit s tim. Tzn. ze je to nekde obejduty.
Diagnostika take ukazuje dobu vstrikovani 5ms. Coz, je dle technika pry hodne pri teplem motoru. Udajne mi to jede na nahradni rezim a u neho ridici jednotka nebere ohledy na snimace teploty, lambda sondu apod. Mate s tim nekdo nejakou zkusenost?
Na ventil otevirani palivovych par nejde zadne napeti, udajne take nahradnim rezimem.
Jak ma clovek poznat nahradni rezim? Zadna zvlastni kontrolka nikde?
Lze se ho zbavit jako u fordu odpojenim baterky na vice jak 1/2 hodiny? (asi by hned zase nabehl pri chybe imobilizeru)
Diky za reakce. Johnny