Jen predpokladam,ze se jedna o nevraceni otviraci klapky do zakladni polohy.Uz vic jak deset let mi dobre slouzi system,kdy jsem vhodne pobliz obou rohu klapku 2x provrtal,a udelal poutko ze dvou plastovejch stahovacek.JE treba tu uvnitr dat tak,aby jedna drhka byla na jedne prvni dire,do te prostrcime tu zvenku,a na druhou diru ji ohneme do praveho uhlu,aby vnitrni stahovacka plochou kopirovala povrch klapky.Drhku vnejsi na ni nasunem nadoraz,a do te vnitrni drhky na dire ji nastrcime tak,aby venku zustal primereny oblouk,poutko.Pak uz jen staci po kazdem otevreni zatahnout klapku do zakladni polohy.Pokud to neudelate,neotevrete.Pak staci ji stahnout za poutko dolu,zamknou,odemknout centralem,a kufr jde zase otevrit.Myslim,ze vsecky kombiky mely central,jak to funguje s klicem,netusim. Tento dil se ve funkcnim stavu asi sehnat nepodari,rezla tam perka o osicky,guma se loupe.Hlavne za to nebrat jako tygr,a stahovacky pouzit spis silnejsi a zakratit. Jiste,lze tam dat cokoliv pevneho na sroub s ockem a matku,ale pak se bude jednat o lokalni zatez,a nejspis to nakonec vylomite.
_________________ Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)  Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3
|