Já to mám připojeno konektory na vstřikovače, může to taky být jen připájeno... demontáž znamená sundat komplet sání a pak to dát pryč... Jednotka pracuje na principu prodloužení času vstřikování, a jelikož má Ethanol jiný optimální poměr spalování ve směsi se vzduchem, tak jde do válce víc paliva. Jednotka to ale reguluje jen asi do 45 st. C, kdy to ještě chcípá a střílí do výfuku, pak už to zvládne sama doladit lambda sonda a jednotka by měla být vlastně nefunkční. No a všichni výrobci se dušují, že pokud je jednotka vypnutá tím tlačítkem (u tebe režim 1), tak se časy vstřiku nijak nemění a spotřeba je tedy jako kdyby to tam nebylo... Chce to ale zjistit, zda tam je skutečně nastavený režim 1 a pak můžeš experimentovat s různým poměrem benzínu a etanolu... aby to ještě nebylo tak jednoduché, tak teď v zimě je poměr benzínu a etanolu na pumpě 70%E a 30%N95, v létě pak 85%E a 15%N95, takže u tebe by teď bylo optimální jezdit na E v režimu 2, při míchání 50/50 v režimu 4, když by to nestartovalo tak režim 5... 6 nezkoušej, to bys musel mít nějakou diagnostiku na bohatost směsi. Mrkni ale jesli to má skutečně těch 6 režimů, chce to najít verzi softu a podle toho se dají najít ty konkrétní režimy...
tady jsou nějaké manuály:
http://www.autoethanol.cz/autoethanol/6-INSTALACE