Jozef_H píše:
ja mam rovnaké skusenosti. Uz som niekolkokrát skušal meniť mapu LPG ale nepomohlo nič. Tak už to neriešim.
Aj ta krajta....to sem si rikal,ze by mi pripadne mohlo pomoci,ze po planovane vymene vstriku,filtru a membrany necham proverit "nakloneni" mapy(tak to uvadej v prirucce...zmapuji si provoz na BA,a tam kde se provoz na LPG provozne lisi,treba jen v urcitych otackach,upravi data pro provoz LPG tak,aby se co mozna nejvic blizila datum z provozu BA).Prece jen,uz mam nalitano 215t.,a 160t. na LPG.
Dost mozna se uz projevuje opotrebeni motoru,uz si to bere kolem 1 dcl oleje na 10t.,za studena vetsi vule,o nejake,mozna potrebne uprave vule ventilu nemluve.O cemz jsem slysel,ale nikdy nenechal scihnout.
Add jezdeni na BA...
Po poslednim resetu RJ mi po par km vzdy zacala svitit tryska.Asi po 300km sem to teda resetl znovu,a po beznem postupu najel na BA asi 50 km bez sviceni trysky,pohoda starty.Pri prepnuti na LPG se zase zacala rozsvecet tryska,postupem casu po cim dal vetsi vzdalenosti,po najetejch cca 300k jen obcasne pri zatezi do kopce,kdy sama od sebe za jizdy zhasla(a prave tu sem si rikal,za uprava LPG map by mohla pomoci).Po cca 500km od resetu uz na mne zatim nemrkla.Ale uz zase mirne problemy s vykonem ihned po studenem startu,mizici po minute dvou.
Takze uvidim co po castecne repasi LPG systemu to provede,lambda uz ma taky asi 120t. za sebou,ale pokud si pamatuji,studeny start by lambda ovlivnovat nemela.
Uz mi starne,holka jedna...
_________________
Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG
Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim)
Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3