FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 10:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 17 dub 2017, 08:20 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2007, 01:00
Příspěvky: 51
Bydliště: Hradec Králové
Zdravím vás kolegové, rýpu se tu v sousedovic mařence a pořád ne a ne najít závadu, projevuje se celkem pravidelně po zahřátí motoru v podstatě motor začíná zlobit po sepnutí sahary (sepnutí od čidla teploty, pokud se nahodí manuálně nic se neděje). závada se projevuje tak že motor začne chcípat jakmile se pokusíte přidat plyn. Nesetkal jste se někdo s něčím podobným ?

Palivové čerpadlo vičištěné, filtr u tohoto modelu není
Čidlo teptoty chodí jak má
čidlo teploty nasávaného vzduchu taky ok
čidlo otáček taky OK
krokový motorek OK ale ještě jednou vyčistím
snímač polohy škrtící klapky má jinej rozsah než v manuálu ale co jsem tu zahlédl na foru je to asi dobře

takže hledá se závada která se objevuje při zahřátí a mizí s ochlazením :-)

díky za nápady

_________________
Weekend 1.8 16V šedá metla


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 16 zář 2017, 20:47 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 13 čer 2010, 00:00
Příspěvky: 21
Bydliště: Planá
Motor: Marea Weekend 1,8 16V, 83Kw
já mám ten samý problém


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 zář 2017, 22:36 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2007, 01:00
Příspěvky: 51
Bydliště: Hradec Králové
Po opravdu dlouhém bádání, jsem přišel na to že to je čerpadlem paliva, respektive spíš regulací tlaku paliva zabudované v čerpadle protože čerpadlo šlo jak mělo. Stačilo odpojit hadici benzínu a nechat klesnout tlak benzínu, po tom závada na nějakou chvíli zmizela. Vyměnil jsem celé čerpadlo a od te doby je klid :-)

_________________
Weekend 1.8 16V šedá metla


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 zář 2017, 15:19 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2008, 01:00
Příspěvky: 1240
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
Tak ono to stačí změřit. Napojí se na připojný ventil na liště tlak. měřák a zjistí se tlak při startu a také i za chodu motoru. Má tam být 3 bary, pokud si to pamatuji správně.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk

_________________
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX
182A4000 - 7/1998 Dark Blue Metallic Paint
ex F/I/A/T TIPO 1.6 DOHC i-e DGT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz