No,asi bych pohledal odbornika na LPG.I kdyz tvrdis,stejne model,motor,LPG, udrzba mohla byt jina,a serizeni LPG take.S LPG sice mam dobre zkusenosti,ale "kvalifikovany a znaly" servis mi take slusne zavaril.A pak musi bud hledat clovek sam,nebo jinde..prvni velky boj byla praskla hadice sani,a falesnej vzduch,dalsi zoxidovane konektory fastonu na LPG ventilu u reduktoru,pak pri repasi/vymene vstriku LPG dali mensi trysky nez byly,a nadavkem k tomu neprovedli serizeni LPG(Magic2 potreboval pro serizeni druhe externi cidlo tlaku LPG,docasne zapojene v systemu),a hodnoty v RJ LPG byly nechany stare(nactene serizovaci mapy).A auto melo najeto o 200t. km vic. Hledani noveho servisu dopadlo dobre.Mapy se smazaly uplne,BA se nacetlo znovu,LPG ne,behem asi 2 hodin prevrtal vstriky LPG, sesteloval rucne (i bez map provoz) tak slusne,ze v naslednem provozu LPG nerozhodi autoadaptace,bezproblemove starty,nepada to behem provozu zpet do benzinu,zere to jeste o malo min,volnobeh nulove problemy.Jedinej zly efekt je mensi pruznost motoru,nejde tak ochotne do zateze jako driv.No ale v 270t.,no co bych chtel.Proste ze sekvencniho je neco min,ale vic nez monovstrik.Jezdi ,nedela problemy,a presne to jsem chtel.At si zavodi jini.Teda,za studena a na benzin mam zvuk dost rachtaveho naftaku,po ohrati a v LPG rezimu je to o hodne lepsi.Ale to bylo uz nekdy od 150t.
Otazkou take je,jak se nouzovy rezim navrzenej pro benzin srovna s plynem,dobou odevreni vstriku,atd...Nemusely to bejt 3 valce,jen obtizne stravitelna smes,auto se traslo a hovno jelo. Je tu i tema okolo LPG.Obecne vhodne postupy jsou stale platne-U plynaku cerstvej benzin,resetovat autoadaptace,par dni jezdit na benzin,a pak skusit zase s plynem. Kdyz se problemy neobjevi hned,ale v ramci tydnu,hledal bych pomoc LPG odbornika,neco bude chtit seridit.Hodne stesti.
_________________ Fiat Tipo Kombi 1.4 T-Jet,Rubína alias Ruby LPG Marea Weekend 1.8 16V HLX - Popelka LPG (v pozici zalozni vuz,prozatim) Fiat Panda II - manzelka,LPG Magic 3
|