Po menší opravě auta mám najednou strašně vysoký otáčky - kolem 6000.
Začne to hned po startu. Za pár vteřin otáčky vyjedou, jako by někdo šlápnul na plyn; pak se trochu snížej, za chviličku zase vyjedou. Jako by někdo šlapal na plyn a občas stisk pedálu zmírnil, pak zas hned na 6000. Do otáček to leze úplně stejně, ať už to jede na benzín, nebo na plyn.
Krokáč asi teda funguje, když se otáčky mění, ne?
V jinejch vláknech jsem našel, že by to mohlo bejt hadičkou mezi 2. a 3. válcem. Nevím, jestli jsem pochopil, co to je za hadičku, ale překontroloval jsem všechny hadičky a dráty - nikde jsem nenašel nic rozpojenýho.
A přesto to nějakou rozpojenou hadičkou nebo kabelem bejt asi musí:
stalo se mi to totiž poté, co jsem měnil hadičku, co vede od regulátoru tlaku (= reduktoru, = výparníku) k topení. Mám totiž LPG a tenhle regulátor je vsazenej do okruhu vody k topení. Hadička už totiž byla stará, ztvrdlá, popraskaná.
Před tím byly otáčky naprosto v normě.
Výměna hadičky spočívala v tom, že jsem sundal megahadici mezi vzduchovým filtrem a klapkou sání, tím jsem se k ní dostal. Protože jsem nešikovnej, zlomil se mi plastovej vývod z regulátoru (
https://www.luckygas.cz/product/redukto ... -120__/905), tak jsem do zbytku plastu, co na reduktoru zbyl, vešrouboval kovovou trubičku, na který jsem udělal závit, na tu trubičku jsem připevnil znova hadičku.
Nic jinýho jsem s autem nedělal, jen jsem si udělal trochu místa na opravu a tak jsem kousek poodsunul svazek drátů, co tam překážel.
No a něco jsem musel rozpojit, když to po takový opravě začalo takhle lízt do otáček. Jenže co? Děkuju za tipy, čím začít. Jak jsem psal, vizuálně tam nic rozpojenýho nevidím.