FIAT Marea Fan Club

Usmívejte se na Marušky, Marušky se budou usmívat na vás!
Právě je 28 bře 2024, 10:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Měnil jsem vstřik (motor 1,6 16V :!: )
jeden 14%  14%  [ 11 ]
dva a víc 6%  6%  [ 5 ]
žádný 80%  80%  [ 64 ]
Celkem hlasů : 80
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007, 18:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 srp 2006, 00:00
Příspěvky: 4
budu muset mnit vstřiky na marejce a na netu sem našel 2dírkové a 4dírkové vstřikovače jaký je v nich rozdíl? je jedno jaké tam dám? dík za odpovědi..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2007, 20:35 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 13 dub 2007, 00:00
Příspěvky: 402
Bydliště: praha,pisek tel 773579569
kolika dirkove tam dat zjistis az vyndas ty puvodni,nikdo nevi jak to ma byt.menit to pry nelze

_________________
ex sedanka 1.6 16v
ex wekendovka 1.6 16 v,1.9 jtd
Fiat Brava 1.2 16V.r.v.2000-xenony

sluzebak Fiat Scudo combinato
Skoda superb combi 2.0 TDI 125 kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 říj 2007, 14:33 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 čer 2006, 00:00
Příspěvky: 49
Bydliště: Hranice n.Mor.
Odešel mi jeden kus asi ve 160 tis. km,brácha má taky 1.6 a též měnil vstřik.Jako důvod vidím, že se jezdí hlavně na LPG a nekvalitní benzín zanese vstřik.

_________________
stříbrná 1.6 16V Weekend 98,ELX,sporáček na LPG
Land Rover Freelander 2.0Tdi,01-není nad čtyři kola


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Odešel vstrik.
PříspěvekNapsal: 29 bře 2008, 21:17 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 648
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
Tak mi asi odešel taky. :cry: Najeto 205 000km. Na LPG mam najeto jenom 6 000. Problem vypada takto-na plyn jede OK,a na benzin-taky pocit jakoby na 3 valce,velka vibrace,sviti kontrolka vstrikovani. Nabizeji mi takovy vstrik za 2000+prace, z italskeho vrakače. :cry: No nevim nevim,spiš bych veřil někomu z klubu,kdo to umi sehnat a opravit. Vim že tady jsou machřy. Pomůže někdo? Dik.

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2008, 22:16 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 29 led 2006, 01:00
Příspěvky: 389
Bydliště: Piešťany
Pani,

1. Bolo by dobre uviest chybu vstriku.
a) je zalepeny
b) tecie
c) neotvara
d) ma v prdeli cievku (premeriate ohmetrom (12-20ohm)

Ja som moje pred zopar tyzdnami vyhodil von a vyskusal ako striekaju. Jedna slapala OK, dve mali 2 dierky zalepene a jedna mala priechodziu len jednu dierku. Vsetky som hodil do ultrazvukovej cisticky, prefukal a teraz vsetko OK. Odporucam pri manipulacii s nimi davat EXTREMNE vysoky pozor na konektory. lahko sa ulomia. Ja som musel jednu cievku opravovat. Poi vyse 2500 km zatial OK.
Mam 1,6 16V 97 IAW 1F, typ trysky IWP01 - 4 dierky

Peter

_________________
ex Marusa Weekend 1,6 16V 1997, Cierna Metaliza SX,
Punto 1,1 97 Cervena lienka moje zeny
0903761716


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2008, 23:12 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2008, 01:00
Příspěvky: 1240
Bydliště: Šenov u Nového Jičína
Zrovna si mi pfidler vyfouknul vitr z plachet. Jsem se chtel zeptat, zda to nelze cistit ultrazvukem. Ja si nechal u nas v laborce vycistit vstrik od Tipouse, ale vim, ze je na trhu firma co se tim zabyva www.jetservis.cz (jestli jste to uz tady probirali, tak sorry :oops: ).

_________________
F/I/A/T MAREA WEEKEND 1.6 16V ELX
182A4000 - 7/1998 Dark Blue Metallic Paint
ex F/I/A/T TIPO 1.6 DOHC i-e DGT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2008, 23:38 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 648
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
Chybu vstriku ještě neznam,je to na autě,ale po změřeni maji 2 odpor 15 Om,a 2 jini-zda se kolem 24 Om,nejsem si jist.Tak že ...asi jenom špinavi?

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2008, 08:53 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 29 led 2006, 01:00
Příspěvky: 389
Bydliště: Piešťany
Odpor cievky nema s cistotu vstriku nic spolocne. Nemozes miesat mechanicku chybu s elektrickou.

Tvoje cievky su OK. Odporom cievky sa da zistit ci je vobec funkcna a ci nema prerazenu cievku. Ak by bol odpor mensi ako 8ohm, cievka je prerazena a nemusi dodat dostatocne magneticke pole pre otvorenie vstriku. Potom sa bud vstrik neotvori, alebo na kratku dobu.
Inak k tomu prerazeniu je meranie odporu len cisto informativne. Cievka moze byt prerazena ale odpor je v norme. Na to sa pouziva surge test, avsak to nie je mozne vykonat v domacich podmienkach. Ten tester stoji x 100 000 korun.
A funguje na principe paralelneho rezonancneho obvodu, kde po nabiti kondika na 1500V dojde k vybitiu do cievky a meria sa spetny indukovany naboj. To len pre zaujimavost, ako to testuju vyrobcovia.

Peter

_________________
ex Marusa Weekend 1,6 16V 1997, Cierna Metaliza SX,
Punto 1,1 97 Cervena lienka moje zeny
0903761716


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Odešel vstrik.
PříspěvekNapsal: 31 bře 2008, 10:33 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1009
Bydliště: Rousínov u Vyškova 603 386 443
Motor: Tak ten taky máme.
valik píše:
Tak mi asi odešel taky......


Nazdárek. Mě už odešly dva vstřiky. Oby měněny. Jeden poměrně brzdy po koupi - rozsvítila se kontrolka. Diagnoza: špatná elektrická část, proběhla výměna.

Druhý odešel po zamontování plynu, po cca 5.000 km. Auto velké vibrace, auto odmítalo jet, kontrolka NESVÍTILA! Diagnoza: špatná mechanická část. Proběhla výměna. Přístup k čističce nemám. Vypadalo to tak, že je vadný ještě další vstřik, po výměně auto zejména zastudena pocukávalo, evidentně vynechával jeden válec. Dal jsem na doporučení, a jezdím za studena víc na benzín, cca 3 km. Mimo to jsem do nádrže nalil "čistič" vstřiků. Vstřik se pročistil, a v současné době nezlobí.Chvíli to trvalo - musel jsem nejprve vyjet plnou nádrž benzínu (bez přepínání na plyn!), potom jak píšu výše, tedy studený motor - cca 3 km na benzín.

Takže - jestli ti svítí kontrolka, tak to vypadá na vadu v elektrice, výměna zřejmě nutná. Je ovšem nutno rozlišit, zda jedeš na benzín nebo na plyn. Mě například při jízdě na plyn kontrolka vstřikování svítí! Je to vpořádku, neboť v tom omažiku je vstřikování benzínu vypnuté. Po přepnutí na benzín však musí zhasnout! Stejně tak musí zhasnout při brždění motorem.

Pokud ti při jízdě na benzín kontrolka nesvítí, můžeš zkusit vstřiky "propláchnout", anebo nechat po vymontování vyčistit. Doporučuji, pokud už bude motor rozebraný, nechat vyčistit všechny. Ať nedopadneš jako já, kdy po výměně jednoho zjistíš, že je zřejmě vadný ještě další.

Jinak cena 2.000,- je dobrá. Nový stojí 5.000,-

:roll:

_________________
Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi 103 kW
Opel Astra Cabrio 1.6 16v Bertone
Fiat Bravo SX 1.6

ex Fiat Marea Weekend 1.6 stříbrná kráska


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2008, 11:09 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 382
Bydliště: Klánovice
Motor: 1.9JTDm
Tak sem také na mé jednašestce měnil vstřik ...a ta čubka (deltičko promiň) :D si vybrala dobu zrovna mezi vánočníma svátkama v tom největším mrazu. :twisted:

Tady popis a foto, když sem to psal u nás na klubu.

Citace:
Tak sem dneska měl volno a vlítl sem na to. Trochu sem se toho bál, ale šlo to.
Můj záměr byl, že to vyměním jen kus za kus z červeného HPE. Celé sání s lištou. Jenže - žluté HPE má horní sání plastové a s tím souvisí plno dalších změn, jako i vstřikovací lišta. Kde je na žluté u jednu hadici s benzínem míň.
Takže sem se rozhodl, že vyměním jen jeden (ten špatný vstřik). To, že byl špatný odhalil multimetr, kdy špatný vstřik měl asi kolem 30 ohmů a dobré vstřiky kolem 17. Vizuální kontrola odhalila, že byla upadená jistící segrovka, takže vstřik byl trochu zapadený a byla rozlomená segrovka, co drží konektor na vstřiku.
Žluté HPE má na trysce dva vstřikovací otvory, zatímco červená měla otvory 4 :shock: Další problém. Ovšem, když sem se podíval pořádně, tak ten špatný měl taky 4 otvory :idea: ..Takže moje teorie je, že už se v tom někdo hrabal a dal tam jiný vstřik. Nakonec sem tam přehodil všechny z té červené a dal je na lištu ze žluté a doufám, že ty 4 otvory teď nebudou mít nějaký zásadní vliv.

Foto.
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Před opravou..(jedna hadice do lišty)
Obrázek

Tohle je celý z červeného hpe. Je vidět, že do lišty vede o hadici víc..
Obrázek

Poškozený vstřik bez ochranné segrovky ( ta plastová je z druhé strany ulomená) Zbytky jsou zapadlé vedle..
Obrázek

Pro představu - fuknkční vstřik.
Obrázek

4 otvory na trysce
Obrázek

A tady 2
Obrázek

Děťátka moje :)
Obrázek

Lišta je už nové osazena ( těmi se čtyřmi otvory z červené delty)
Obrázek

Opravená izolace a už jen namontovat zpět. Jen škoda, že sem nenašel černou pásku, ale stejně to není za sáním moc vidět..
Obrázek


A teď už jen všechno nastrojit zpět..

_________________
Dresik
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156 3.2 GTA
Lancia Delta HPE HF
Lancia Dedra 1.8vvt SW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2008, 12:35 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 648
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
Mi se to sviti kontrolka jenom při jizdě na benzin,na plyn vůbec nic(mam sekvenčni vstrikovani plynu).Odpor jak řikam,zda se že je.Tak že špina.Do benzinu jsem přidal čistič vstrikovani(cca 5 dnů),ale zatim nic.Na benzin jedu vždy vic než 3 km,řidi to sam počitač na zapnuti plynu,vyměnnik musi dosahnout teploty 40°C,pak to automaticky zapne při akceleraci nad 1600ot/min. Přistup k ultrazvukove čističce mam,přimo v prace. Všem moooc :modla děkuji za radu.Zkusim to rozebrat a vyčistit,když ne,pak až vyměna.

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2008, 12:52 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 25 kvě 2007, 00:00
Příspěvky: 648
Bydliště: Mírovka, H. Brod tel.+420608272823
Motor: 2,0 HDI
Mi se to sviti kontrolka jenom při jizdě na benzin,na plyn vůbec nic(mam sekvenčni vstrikovani plynu).Odpor jak řikam,zda se že je.Tak že špina.Do benzinu jsem přidal čistič vstrikovani(cca 5 dnů),ale zatim nic.Na benzin jedu vždy vic než 3 km,řidi to sam počitač na zapnuti plynu,vyměnnik musi dosahnout teploty 40°C,pak to automaticky zapne při akceleraci nad 1600ot/min. Přistup k ultrazvukove čističce mam,přimo v prace. Všem moooc :modla děkuji za radu.Zkusim to rozebrat a vyčistit,když ne,pak až vyměna.
Dnes ma mi prijit knižka"Jak na to" na Fiat Brava/o,myslim si že to zvladnu,ale stejně,kdyby někdo věděl o nejake vychytavce nebo zadrhelu v rozebirani motoru,tak MOOOC prosim o info,budu dělat to poprve v životě 8O .Postup by uvital taky.V připadě že neni,tak postupně udělam svůj postup a přidam do NAVODU.Myslim si že hodně lidi to uvita.

_________________
LANCIA PHEDRA HDI 2,0 80 kW
ex FIAT MAREA WEEKEND 1,6 16v SX 76KW LPG- ELPIGAZ 01
ex FIAT BRAVO 1,6 16V 76KW
ex LANCIA Y 1,2 16V 63KW 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 dub 2008, 23:38 
Offline
Guvernér
Uživatelský avatar

Registrován: 25 led 2007, 01:00
Příspěvky: 1417
Bydliště: SLOVENSKO: Prievidza,TN : +421 918615462
Motor: Alfina 159 2,4 154kw Q4
Ja mam najazdené 168 000 tis. a vstreky som este nemenil.No uz dva krát sa mi stalo ze som ráno nemohol natocit motor.Musel som tocit omnoho dlhsie aby to chytilo.Potom to chvílu kolisalo na otackach ale po chvílke sa to upravilo a ide to zas bez problémov.Po kazdych 2500 tis. kilometroch davam do nadrze cistic vstrekov.

_________________
Ford Tourneo Connect Grand titanium 1,5 TDCi Duratorq
Renault Kangoo expres 1,5 dci - kurin na pracu
Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDM 154kw Q4 -elegant sport HIGT - EX
Fiat Marea Weekend 2,4 JTD-modrá strela+6-speed+tempomat-xenon - EX


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2008, 09:01 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 09 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 1009
Bydliště: Rousínov u Vyškova 603 386 443
Motor: Tak ten taky máme.
No, zhruba takhle se mi vstřik začal před "odchodem" ozývat. Nicméně to může být i cokoli jiného, například svíčky :wink:

_________________
Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCi 103 kW
Opel Astra Cabrio 1.6 16v Bertone
Fiat Bravo SX 1.6

ex Fiat Marea Weekend 1.6 stříbrná kráska


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2008, 09:24 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2005, 01:00
Příspěvky: 382
Bydliště: Klánovice
Motor: 1.9JTDm
To Valik: Nahoře sem dal foto z mé opravy. Není na tom nic složitého. Sundal sem z auta pro jistotu i ty brejle, abych k tomu měl dobrý přísptup. Chce to odpojit pár drátů a to samotné sacé potrubí drží na pár šroubech..

_________________
Dresik
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156 3.2 GTA
Lancia Delta HPE HF
Lancia Dedra 1.8vvt SW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz